Toppic
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Joulukuu 18, 2017, 12:40:07 ip

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Haku:     Tarkempi haku
Foorumin säännöt- Muista rekisteröityä omalla nimelläsi, nimimerkkirekisteröinnit hylätään.
170672 viestiä 12635 aihetta kirjoittanut 7884 jäsentä
Uusin jäsen: Lauri Ollikainen
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
VMPK ry Foorumi  |  Moottoripyörät  |  Kilvanajo  |  Aihe: FZR 1000 Genesis Classic luokkaan. Vinkkejä kaivataan.
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: FZR 1000 Genesis Classic luokkaan. Vinkkejä kaivataan.  (Luettu 10365 kertaa)
Pentti Elo
-
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: Mies
Viestejä: 38

« Vastaa #45 : Kesäkuu 20, 2017, 22:59:44 ip »

Olen vaivihkaa seuraillut fötsöjen rakenteluanne täältä meluvallin päältä ja saanen lähettää teille varoituksen sanan , huolehdittehan että laitteissanne käytetään " time period " osia  ( ei näytä siltä ) sillä joutuessanne " random tecnical checkiin " huonolla tuurilla käry käy ja jos teko todetaan tahalliseksi seuraa auttamatta penalty.   ( Katso SML / FIM   "rangaistukset"  )    :embarassed:
Kirjattu
Pentti Elo
Motofortuna Finlandia
+358 400 618400
Sami Ilmonen
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 666

« Vastaa #46 : Kesäkuu 21, 2017, 09:04:41 ap »

No itsellä onkin katupyörä että ei penaltyn pelkoa tuolta taholta. Valitettavasti aika moni kisapyörä kyllä joutuu penaltyboxiin kun ei ole "period" osasia kaikki. Mutta tämä on jo niin puhkikaluttu asia ettei siitä sen enempää :-D
Kirjattu
Marko Hurme
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 32

« Vastaa #47 : Heinäkuu 05, 2017, 19:55:59 ip »

Nyt on vihdoin saatu "pesusienetkin" tankkiin. Ratastus meni persiilleen kun tilaus ei koskaan saapunut, rahat näytti kuitenkin palautuneen... Tarttee yrittää uudemman kerran.
Kirjattu
Marko Hurme
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 32

« Vastaa #48 : Syyskuu 27, 2017, 14:31:01 ip »

Pyörä on muutaman kerran käynyt radalla ja tyytyväisiä ollaan oltu. Kuvassa poika ajamassa Alastarossa 23.7. Jarno Saarisen 200 miles tapahtumassa...
Kirjattu
Martti Törmä
-
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: Mies
Viestejä: 1030


« Vastaa #49 : Syyskuu 27, 2017, 18:29:20 ip »

Alastarolla,närkästynyt huomautus >:(.
Ei saa ottaa herneitä nenään,mutta paikkakunnan oman lausuntatavan mukaan aina mennään.

Ylistarossa,Alastarolla.
Kirjattu
Ilkka Heinänen
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 183

« Vastaa #50 : Marraskuu 05, 2017, 14:49:16 ip »

Ajotuntumakin muuttui korotuksen ja kiristyksen jälkeen pajon kun "yliohjaaminen" poistui kaarreajossa ( maantiellä ), tiedä sitten miten radalla.
17" takavanne on mahdollisesti tiedossa samoin Exupin etujarrupääsylinteri. Tuo etujarru vaikuttaa nykyisellään tosi "vaisulta" mutta eiköhän siihen lääkkeet löydy.

Omat kilvanajokokemukset ovat yli 50 vuoden takaa ja sorapintaisilta radoilta. Sen vuoksi kyselen mikä idea on korottaa takapäätä ja kuinka se vaikuttaa kääntymiseen?   

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2017, 10:21:31 ap kirjoittanut Ilkka Heinänen » Kirjattu
Ilkka Heinänen
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 183

« Vastaa #51 : Marraskuu 06, 2017, 09:48:16 ap »

Voisi kuvitella että takapäätä nostamalla "jättökulma" pienenee ja ohjauksesta tulee "nopeampi". Eli "yliohjautuvuus" vaikutus pahenee tai paranee, riippuen tietysti siitä mitä korotuksella haetaan. Vrt. speedway- ja maaratapyörät. Käyttämäni termit voivat olla vähän vanhanaikaisia joten älkää nyt hyvät veljet niihin taas takertuko.
Itsellä on tekeillä uusi runko TD-replikaan, sen takia vaan kyselen.
Kirjattu
Sivuja: 1 2 3 [4] Siirry ylös Tulostusversio 
VMPK ry Foorumi  |  Moottoripyörät  |  Kilvanajo  |  Aihe: FZR 1000 Genesis Classic luokkaan. Vinkkejä kaivataan. « edellinen seuraava »
 

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi SMF 2.0.12 | SMF © 2011, Simple Machines
Veteraanimoottoripyöräklubi ry.
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.323 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.