Toppic
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Joulukuu 18, 2017, 16:35:19 ip

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Haku:     Tarkempi haku
Foorumin säännöt- Muista rekisteröityä omalla nimelläsi, nimimerkkirekisteröinnit hylätään.
170688 viestiä 12636 aihetta kirjoittanut 7884 jäsentä
Uusin jäsen: Lauri Ollikainen
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
VMPK ry Foorumi  |  Moottoripyörät  |  Kilvanajo  |  Aihe: Pohjoismaisen Classic kokouksen pöytäkirja 2017
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pohjoismaisen Classic kokouksen pöytäkirja 2017  (Luettu 1043 kertaa)
Timo Talja
-
*
Paikalla Paikalla

Sukupuoli: Mies
Viestejä: 259


« : Marraskuu 27, 2017, 09:53:58 ap »

On taas se aika vuodesta että on kai pakko verrytellä englannin kielen taitoja; eli Pohjoismaisen Classic kokouksen pöytäkirja 2017 on jakelussa...

http://svkmk.com/kutsut2017/Nordic_Meeting_2017.pdf
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2017, 10:55:48 ap kirjoittanut Timo Talja » Kirjattu
#154
Timo Talja
-
*
Paikalla Paikalla

Sukupuoli: Mies
Viestejä: 259


« Vastaa #1 : Marraskuu 28, 2017, 12:39:51 ip »

Kammottava, epäselvä ja EPÄVIRALLINEN konekäännös tuosta pöytäkirjasta virallista kilvanajokerhon käännöstä odotellessa...


Sivu 1
1/18
Pöytäkirja Nordic Classic Road Racing -tapahtumasta 2017
Päivä:
21: nnen ja 22: nnen lokakuu 2017
Paikka:
Scandic Hotel Sydhavnen
Osoite:
Sydhavns Plads 15, 2450 Kööpenhamina SV
Kokouksessa läsnä:
Janne Leiman - SML
Pentti Elo - SML
Søren Holm - DMU
Ib Andersen - DMU
Jesper Holm - DMU
Sven Erik Johansen - NMF
Tor Henning Molstad - NMF
Per Holmström - SVEMO
Poissa:
Björn Nordensten
Kokouksen esityslista:
1. Kokouksen avaaminen
Kokouksen puheenjohtajana Søren Holm toivottaa kaikki tervetulleiksi Pohjoismaiden kokoukseen
Kööpenhaminassa.
Toivottavasti meillä on mukava kokous, jossa on paljon vuoropuhelua, jotta voimme parantaa
urheilu tulevaisuudessa.
2. Kokouksen puheenjohtajan valinta
DMU ehdotti Jesper Holmia kokouksen puheenjohtajana.
Jesper Holm valittiin.
3. Kokouksen sihteerin valinta
DMU ehdotti Per Holmströmin kokouksen sihteeriksi.
Per Holmström valittiin.
4. Lyhyt esitys kaikille
Kaikki osallistujat esittivät henkilökohtaisen esityksen.
5. Pöytäkirja kokouksesta vuonna 2017
kommentit:
Pöytäkirjat hyväksyttiin.

Sivu 2
2/18
6. Pöydän ympärillä ja FMN: n tila
- SML: Yksi mestaruuskilpailu Jurvalla, jossa on 150 kuskia. Pieni positiivinen tulos.
Noin 230 klassista lisenssiä.
- NMF: Yksi pohjoismainen mestaruuskilpailu Vålerissä, jossa oli noin 200 osallistujaa.
taloudellinen tulos oli ok, ja sama pätee CRC: lle. Klassisten lisenssien määrä
ei voida erikseen tunnistaa; Kilpailulupien kokonaismäärä on 658.
- SVEMO: Yksi mestaruuskilpailu (Gelleråsen) + yksi kilpailu pohjoismaisessa cupissa
(Linköpingissä). Kuskien lukumäärä on ollut hieman yli 200 molemmissa kokouksissa ja
Taloudelliset tulokset ovat olleet myönteisiä. Klassisten lisenssien määrä on ollut 167.
Uusien pyörien ja kuskien määrä klassisen superbiken ansiosta.
- DMU: Ei pohjoismaista mestaruuskilpailua promoottorin puutteen takia. tämän takia;
Anderstorp Racing Club järjesti kilpailun, joka laskettiin Tanskan kierrokseksi
Pohjoismainen mestaruus. Klassisten lisenssien määrä on ollut 57
kilpaurheilijat ovat olleet noin 90 jokaista kotimaista kisakokousta varten.
7. Kilpailukalenteri 2018
Ehdotus
Jurva  18-20 / 5  NC
Våler  8-10 / 6  NC
Avoin 29 / 6-1 / 7
Årsracet  3-5 / 8  NO
Gelleråsen  31 / 8-2 / 9 NC
Avoin  14-16 / 9
Päätös on antaa DMU: lle etsiä järjestäjä Tanskan ulkopuolella järjestämään Tanskan kierros
pohjoismainen mestaruus. DMU ottaa yhteyttä ARC: hen ja / tai Falkenbergiin, onko joku
heistä  valmiita järjestämään kilpailukokouksen missä tahansa edellä mainituista avoimista päivämääristä.
8. FMN: n ehdotukset
1,0 NMF: Tekniset säännöt Classic Supersport

Sivu 3
3/18
Ehdotus tekstiksi:
CLASSIC SUPERSPORT TEKNISET SÄÄNNÖT
(2018 - Ehdotus)
yleinen:
Nämä säännöt perustuvat FIM Supersportin määräyksiin vuosille 1988 - 1998.
1. Tyyppi ja ikä: Luokka on avoin pyöriä, joita käytettiin tai olisi voitu käyttää FIM
Supersport-luokka vuosille 1988-1998.
Nämä ovat pyöriä, jotka perustuvat maantieajoneuvoihin, jotka olivat homologisia tai olleet olleet
joka on hyväksytty Supersport-kilpailulle. Lisätarvikkeita voitaisiin hyväksyä ja niiden on tässä tapauksessa oltava
jota käsittelee Pohjoismaiden koneen komitea.
Valmistellessaan pyöriä käytettäväksi tässä luokassa, vain osia ja laitteita, jotka olivat käytettävissä sisällä
käytetään ajanjaksoa. Sovelletaan seuraavaa:
2. Ajoneuvon lisenssin (konekortti): Ajoneuvo on luvanvaraista kilpa ja paraati.
Jotkin tämän luokan luokkiin oikeutetuista pyörän omistajista voi olla pyöränlisenssi tai vastaava
heidän kansallisen liittoutumisensa nykyaikaisiin kilpa-ajoneuvoihin, kuitenkin klassinen (konekortti) ajoneuvo
lisenssi vaaditaan osallistumaan klassisiin kilpa-tapahtumiin.
3. Runko ja takahaarukka:
Kehyksen on pysyttävä valmistajan alun perin tuottamana. Mitään ei voi lisätä tai poistaa
kehysrungosta. Takarungon on pysyttävä valmistajan alun perin tuottamana.
Muita istuinkannattimia voidaan lisätä, mutta yksikään niistä ei saa irrottaa. Pulttiliitännät takana
alikehys voidaan poistaa.
Kääntövarren on pysyttävä valmistajan alun perin tuottamana.
4. Etuhaarukka:
Haarukoiden on oltava valmistajan alun perin valmistettuja.
Haarukoiden sisäosia ja haarukkakupuja voidaan muuttaa tai vaihtaa. Markkinaventtiilipakkausten jälkeen tai
venttiilit voidaan asentaa.
Jarrujouset voidaan vaihtaa.
Haarukan ulkoista säätöä voidaan muuttaa tai korvata.
Ylempi ja alempi haarukkapihdit (kolminkertainen puristin, haarukat) on säilytettävä alkuperäisessä muodossaan
valmistaja.
5. Ohjaus Pelti: Säädettävä vaimennin sähköisellä säädöllä ei ole sallittua
6. Ohjaus: Viitataan markkaa teknisiä määräyksiä.
Mitä asiakirjoja ja julkaisuja juuri viitataan? Tarkista seuraavalle vuodelle. Voimakkaasti myös superbike
säätö
7. Pyörät:
Pyörien on pysyttävä valmistajan alun perin valmistaman tietyn koneen osalta.
Pyörät, joissa on hiilikuitua, eivät ole sallittuja.
Nopeusmittarin käyttö voidaan poistaa ja korvata välikkeellä.
Jos alkuperäisessä mallissa oli takapyörien tyynykäyttö, sen on pysyttävä alkuperäisenä
tuotettu.
Pyörän halkaisija ja vanteen leveys on säilytettävä valmistajan alun perin.
8. Jarrut:

Sivu 4
4/18
Etu- ja takajarrulevyjä voidaan vaihtaa, mutta niiden on oltava alkuperäisen halkaisijan ja kiinnityksen mukaiset.
Jarrulevyjen on oltava rautamateriaalia.
Jarrusatulat (kiinnike, kantokahva, ripustin) on säilytettävä valmistajan alun perin tuottamana.
Etusylinteriä voidaan muuttaa. Sylinterin tyypin on oltava samaa tyyppiä kuin
(eli radiaalisesti tai ei) ja valmistettu ajan kuluessa.
Takapäänsyöttösylinterin on oltava alkuperäisen valmistajan valmistama
homologoitu kone.
Etu- ja takajarruputket voidaan vaihtaa.
Jarrulevyn lukitustangot voidaan korvata muunnetulla tyypillä.
9. Renkaat: liukas ja sadekelin renkaita ovat sallittuja. Venttiili on valmistettava metallista ja lyhyestä mallista.
Venttiilikorkki on metallia ja varustettu tiivisteellä.
10.
Takajousitus:
Liitännän on pysyttävä valmistajan alun perin tuottamana. Jousitusyksikkö on vapaa
kauden aikana käytetyissä tyypeissä. Käytetyt erilaiset jousitusyksiköt
kauden aikana ja myöhemmin, ilman merkittäviä muutoksia, katsotaan olevan samat
toimivuus ja siksi ne ovat sallittuja. Öhlins-tyyppi TTX36 tai vastaavat vaimentimet esim
sähköinen säätö ei ole sallittua.
11.
Säiliö, istuin ja tasoitus:
Polttonestesäiliön on pysyttävä valmistajan alun perin tuottamana
Polttoainesuojuksia voidaan muuttaa.
Istuin, istuimen pohja ja siihen liittyvä työkappale voidaan korvata osilla samanlaista ulkonäköä kuin
alun perin tuotettu valmistajan, mutta materiaali voi (voivat) voidaan muuttaa.
Takaosan rungon yläosa toimii istuimen ympärillä ja sitä voidaan muuttaa yksinistuimelle.
Runkotyön ja kehon työn on oltava valmistajan alun perin tuottaman, mutta
materiaalia voidaan muuttaa.
Alkuperäiset yhdistelmän välineet / suojukset voidaan korvata. Kaikki muut kiinnitysosat
voidaan muuttaa tai korvata.
12.
Rekisterikilpi: Suunnittelussa, viitataan yleisiin teknisiin määräyksiin.
Värien on oltava valkoisella pohjalla (RAL-koodi 9010) sinisiä numeroita (RAL-koodi 5010).
13.
Moottori: Moottorin lohko, sylinteristä ja on alun perin toimittaa
pyörää, mutta sitä voidaan muuttaa, ellei ulkonäköä muuteta. Venttiilikokojen on oltava
alkuperäistä ei voi muuttaa.
Kytkin- ja kytkinlaitteen on oltava valmistajan alun perin tuottamia
Kampiakselin on oltava valmistajan alun perin tuottamia ilman muutoksia.
Muutokset vauhtipyörille eivät ole sallittuja.
Tämä luokka on avoin vain nelitahtisille moottoripyörille.
4-sylinteripyörillä voi olla sylinteritilavuus jopa 400 - 600 ccm
2-sylinteripyörillä voi olla sylinteritilavuus jopa 600 - 750 ccm
Ylikokoisten mäntien sovittaminen on sallittua, kunhan valmistajan standardi ylittää
tiettyä konetta käytetään, vaikka sylinterin tilavuusraja ylittyisikin.
14. Öljy letkut, tyhjennysruuvien ja täyttöruuvit: Katso yleisiä tekninen määräys. Öljytulpat tai pultit
jotka voivat aiheuttaa öljyn vuoto jos löystymisen on oltava (on) on kiinnitetty lukitus- langan tai lukitus-

Sivu 5
5/18
välilehdet. Lukituksen on vastattava pyörän kiinteää osaa (ei pakoputkea tai muuta liikuteltavaa tai
tärinän altis osa). Lukitusjohdon on oltava vähintään 0,7 mm ruostumatonta terästä
paksuus. Kuparilanka on kielletty. Ulkopuoliset paineistetut letkut on panssaroitava ja varustettava
kierretyt kiinnitetyt liittimet. Jubilee-kiinnikkeet ovat kiellettyjä tällaisista letkuista. Öljysuodattimet on varustettava
Jubilee-clip, joka on kiinnitetty lukitusjohdolla kiinteään kohtaan. (Öljysuodattimet on kiinnitettävä).
Kommentti: On olemassa muita tapoja turvata öljynsuodattimet, jotka ovat täysin turvallisia.
14. Vents: Katso yleisiä tekninen määräys. Kampikammion, vaihdelaatikon ja polttoainesäiliön on oltava
varustettu sopivalla säiliöllä vuotojen estämiseksi.
15. Ilmanottosuodatin Box, kaasuttimet / Injection:
Ilmanottoaukon on pysyttävä valmistajan alun perin tuottamana. Ilmansuodatinelementti
voidaan poistaa.
Alkuperäisiä ilmakanavia, jotka kulkevat rungosta ilmarakoihin, voidaan vaihtaa tai vaihtaa.
Kaasuttimet on oltava vakioyksiköitä. Kaasuttimen suuttimet ja neulat voidaan vaihtaa. koon muuttaminen
tai ilmanmittausreiät CV-kaasuttimissa on sallittu.
Polttoaineen ruiskutusjärjestelmän kaasuvipujen rungot ja injektorit on määriteltävä vakioyksiköiksi
koneen malli.
Bell-suua voidaan muuttaa tai vaihtaa valmistajan asentamasta.
Butterflyia ei voi muuttaa tai muuttaa.
Mitään polttoainepumpun tai paineensäätimen muutoksia ei sallita.
Polttoaineen ruiskutuksen hallinnan tietokoneen siru (EPROM) voidaan vaihtaa.
Polttoainepumpun ja polttoaineen paineensäätimen on pysyttävä valmistajan alun perin tuottamana.
16. Sytytysjärjestelmä: Ei rajoituksia sytytysjärjestelmään. Pyörän on oltava varustettu
sytytyskatkaisin, joka on helposti käsillä ohjaustangossa.
17. Vaihteisto: Enintään 6 vaihdetta sallittu.
18. Vaihteisto: Katso yleisiä tekninen määräys. Ketjupyörä ja kiinnike on kiinnitettävä
lukitus lanka (ja silikoni) tai vastaavasti kiinnitetty.
19. Pakokaasun järjestelmä ja äänenvaimennin: ei ole rajoitettu pakokaasujärjestelmän, paitsi että se
on varustettava äänenvaimentimella melurajoitusten täyttämiseksi. Äänenvaimennin voidaan lopettaa
takapyörän takana, jos se on tarpeen melun rajoittamiseksi.
20. Instruments, kahvat ja vivut: Ei rajoituksia instrumentteihin, kunhan ne ovat tyypillisiä
ajanjaksolle. Kahvat ja vipujen on oltava yleisten teknisten määräysten mukaisia. Kaasu
pito on palautettava suljettuun asentoon vapautettaessa.
21. Sähköiset järjestelmät: ABS ei ole sallittua. Pyöränostimen ohjausjärjestelmä ei ole sallittu. Tuoda markkinoille
valvontajärjestelmä ei ole sallittua. Tietojen kirjaaminen ei ole sallittua. Nopeat siirtymät eivät ole sallittuja.
Elektronisia järjestelmiä, joita ei ole kuvattu tukikelpoisiksi, ei ole sallittua, ellei niitä ole selvitetty teknisellä tavalla
ja kirjoitettu ajoneuvolupaan
Sähkökäynnistin: Täytyy alun perin aiotulla valmistaja

Sivu 6
6/18
Yleisesti: Pyörä on varauduttava kilpa.
Tämä (nämä) säännöt on liitteenä todetaan useita pyöriä, ovat sallittuja ja kiellettyjä. Minkä tahansa
tämän liitteen muutoksista päättää pohjoismainen tekninen komitea.
Lisäys Classic Supersport -asetukseen 08-10-2016
Listalla ohjeista ja esimerkkeistä pyöristä ja niiden legitimiteetistä. Polut, joita ei ole luetteloitu
arvioitava erikseen ottamalla yhteyttä tekniseen komiteaan. Pyörät, joita ei ole muutettu
1998 ja myöhemmin myös lailliset.
(Tätä luetteloa on kehitettävä edelleen)
BIMOTA
YB-9 / SRi 1994-1998 (Yamaha yzf600 -moottori)
Ducati
748 1994-2002 (E, S, SP, SPS ja R) on sallittua
Supersport 750 1991-2002 on sallittua
honda
CBR600F 1987-1990 on sallittua
CBR600F2 1991-1994 on sallittua
CBR600F3 1995-1998 on sallittua
CBR600F4 ei sallita
Kawasaki
ZX6-R 1995-1997 on sallittua
ZX6-R 1998-1999 on sallittua
ZZR600 1995-1999 on sallittu
ZX6-RR ei ole sallittua
Suzuki
GSX-R 600 1992-1993 on sallittua
GSX-R 600 SRAD 1996 - 2000 on sallittu
GSX-R 600 K1, K2, K3 jne. Ei ole sallittua
Yamaha
FZR600 on sallittua
Thundercat YZF600R 1996-2003 on sallittua
YZF-R6 99-01 ei ole sallittua
Päätös: Hyväksytty huomautuksilla. Vihreällä merkitty teksti on
täytäntöön. Poistettava teksti poistetaan. Nämä tukikelpoisuus
säännöt ovat voimassa kaudella 2018.

Sivu 7
7/18
2.0 NMF: Ehdotus luokan 7B laittomaksi ajaksi hyväksyttyjen koneiden laajentamisesta 7
Federation: NMF
Kuri: Classic ratakilpailut
Allekirjoittanut: Norja Classic Racing työvaliokunta
Päivämäärä: 10.1.17
Asia: Ehdotus laajentaminen koneiden oikeutettuja luokan 7B Forgotten Era
Ehdotuksen teksti: Ehdotus laajentaminen koneiden oikeutettuja luokan 7B
Unohdettu er
Luokka 7B Unohtunut aikakausi kamppailee pienen osan osallistujista. Tämä
on ehdotus, joka voi helpottaa pyörän pääsemistä kilpailemaan tässä luokassa.
Ehdotuksen tarkoituksena on antaa katukäyttöisille 4-tahtimoottoreille jopa 500 ccm: n
tukikelpoisia tähän luokkaan. Vaikka haluakin nähdä lisää tuotantokilpailijoita tässä
luokka, jota käytettiin laajasti kansainvälisellä ja kansallisella tasolla tänä aikana
aika, meidän on kohdattava, että klassinen kilpa tänään on pääasiassa mukana muutettu
katukoneet. Ilman näitä koneita ei olisi ollut klassikkoa
kilpa kannattaa puhua. Tämän luokan arvokkaimmat koneet ovat tänään
Rotax ja Yamaha 250s, jotka ovat oikeita valmistajia. Nämä ovat pyöriä
jolla on valtava potentiaali, jos sitä ylläpidetään ja kuljetetaan kunnolla, mutta monet ihmiset löytävät sen
tämä on melko vaikeaa. Useat kuskit ovat luopuneet näistä pyöristä. 4-tahti
koneet todennäköisesti ovat enemmän vetovoimaa näille Kuskiille.
Ehdotuksen tarkoituksena on täydentää asetusta:
Salli tähän luokkaan 4-tahtiset katukäyttöiset koneet jopa 500 ccm.
Laitteen on oltava käytettävissä kauden aikana. Myös koneet
kauden ulkopuolella on sallittu, mikäli muutoksia ei ole tapahtunut
kone käytettävissä kauden aikana.
Luettelo sallituista koneista on tehtävä. Tämä voi sisältää seuraavia
koneet:
Benelli 350/500 neljä
BMW R45
Ducati Pantha 500
Honda: CB500 neljä - XL500 - CX500 twin
Kawasaki: Z / KZ400 twin - Z500 neljä
Laverda 500 twin
Moto Guzzi V35 / V50
Suzuki: GS400 twin
Yamaha: TX / XS 500 - XT500 - SR500
Erikoispyörät, kuten Laverda 500 -mallit, saattavat olla sallittuja, vaikka se onkin
tuotanto kilpailija, mutta ei ollut kilpailukykyinen tuolloin.
On tärkeää, että valmistajan vuodelle on rajoituksia
koneita ja koneiden tyyppejä, jotta muut luokkat,
kuten brittiläisiä yksisylinterisiä kilpa-ajoneuvoja, ei saa sallia.
Päätös: nelitahtinen jopa 450 cm3. on sallittu. Tor Henning palata takaisin
Per H: n yksityiskohtaiset säännöt, jotka toteutetaan tukikelpoisuussääntöissä.

Sivu 8
8/18
4,0 DMU: Luokan 2B muutos levyjarrun mitoitukseen.
Federation: DMU
Kuri: Classic ratakilpailut
Allekirjoittanut: tanskalainen Classic Road Racing työryhmä
Päivämäärä: 10.1.17
Aihe: Muutos luokan 2B koskevat ulottuvuudesta levyjarrut.
Ehdotus tekstiksi:
2.11:
Jarrulevyn suurin halkaisija rajoitettu 230 mm: iin.
Turvallisuusongelmana tämä raja vähentää väkivaltaisia ​​kiertovälineitä pienellä 27-30 mm: llä
haarukkajalat!
Päätös: Ehdotus hyväksyttiin, ja se on voimassa vuoden 2018 kaudelta.
5,0 DMU: 2B: n muutos Racebike-painon suhteen
Federation: DMU
Kuri: Classic ratakilpailut
Allekirjoittanut: tanskalainen Classic Road Racing työryhmä
Päivämäärä: 10.1.17
Aihe: 2B: n muutos Racebike-painon suhteen
Ehdotus tekstiksi:
3.3.20
Aikaisemmin korjattu 55 kg: n vähimmäispainorajoitus.
Turvallisuusongelmana tämä raja on lisättävä ja tarkistettava, jotta vältetään rikkoutuminen
mikä johtuu hyvin ravitsevien skandinaavisten Kuskien painosta!
Päätös: Ehdotus hyväksyttiin, ja se on voimassa vuoden 2018 kaudelta.
6.0 DMU: jakaa 2B kahteen luokkaan
Federation: DMU
Kuri: Classic ratakilpailut
Allekirjoittanut: tanskalainen Classic Road Racing työryhmä
Päivämäärä: 10.1.17
Aihe: hajosi 2B kahteen luokkaan
Ehdotuksen teksti: 3.3.0
Class Air - on ilmajäähdytteisille koneille
Luokka Vesi - on tarkoitettu nestejäähdytteisille koneille.
Varmistaa, että myös ilmajäähdytteiset koneet voivat kilpailla luokassa.
Päätös: Hyväksytty huomautuksilla. Sören Holm kirjoittaa sääntöjen eroja
joka yhdistää jäähdytyksen tyypin muihin tyypillisiin jaksoihin. Esimerkiksi ilmajäähdytteinen
koneet on varustettava rumpujarrulla. Myös tiedot järjestäjälle
että 2b ei tarvitse käsitellä erillisinä luokkiin, jos alle viisi kuskia on
astui sisään. Teksti lähetetään Per Holmströmille asiakirjassa.

Page 9
9/18
7,0 DMU: Luokan 7 B muutos 4-tahtikoneille, joiden kapasiteetti on suurempi
Federation: DMU
Kuri: Classic ratakilpailut
Allekirjoittanut: tanskalainen Classic Road Racing työryhmä
Päivämäärä: 10.1.17
Aihe: Muutos luokassa 7 B 4-tahti koneissa suuremman kapasiteetin
Ehdotus tekstiksi:
Luokka on jaettu luokkiin: luokka A, koneet, joiden sylinteritilavuus> 250, maksimi
1300 cc
Ja luokan B kaksitahtikoneet, joiden sylinteritilavuus on <250 ccm + nelitahtinen
koneet 4 syklin <400 ccm
+ 3-syk. 4-iskunvaimennin 500 ccm + 2cyl 4-stroke 650 ccm
Päätös: Ehdotus peruutettiin ennen päätöksen tekemistä.
8.0 SML: Nosta luokan kapasiteettiraja 1300cc (tai 1000cc)
Federation SML
Kuri: Classic ratakilpailut
Allekirjoittanut: Suomi Classic Circuit työryhmä
Päivämäärä: 10.1.17
Aihe: Class 6, 750cc: nosta luokka sylinteritilavuus raja to1300cc (tai 1000cc)
Ehdotuksen teksti: Vaihda ylempi moottorin tilavuus 1300 cc
Syy:
Tässä luokassa on moottoripyöriä, joiden kapasiteetti on selkeästi viimeaikaista rajaa
tilanne on jatkunut monta vuodenaikaa. Jos haluat asettaa luokan 1300cc rajan (kuten CRMC), tämä
ongelma on ratkaistu. Todellinen
750cc-pyörät ovat edelleen erittäin kilpailukykyisiä, kuten CRMC-kilpailut ovat osoittaneet.
Päätös: Ehdotus hylättiin.
9.0 SML: Salli jarrujen roottorit, sis. kelluvat (Lockheed, Zanzani ja Suzuki
RG500)
Federation SML
Kuri: Classic ratakilpailut
Allekirjoittanut: Suomi Classic Circuit työryhmä
Päivämäärä: 10.1.17
Aihe: Class 7A ja 7B, Forgotten Eras - Annetaan ajan jarru roottorit, mukaan lukien
(Lockheed, Zanzani ja Suzuki RG500).
Ehdotus tekstiksi:
Syy: Perinteisten kilpa-ajojen yleisten ohjeiden noudattaminen mahdollistaa oikeiden osien oikean ajan.
Päätös: Ehdotus hylättiin, mutta sitä käsitellään uudelleen seuraavassa NMC: ssä
tapaaminen. Enemmän tietoa esitellään ennen kokousta. Kelluvat levyt
ovat jo sallittuja jäljennöksissä, jos ne ovat alkuperäisessä muodossa.
10.0 SML: Classic 13, Classic Superbike - Elektroniset järjestelmät

Sivu 10
10/18
Federation SML
Kuri: Classic ratakilpailut
Allekirjoittanut: Suomi Classic Circuit työryhmä
Päivämäärä: 10.1.17
Aihe: Classic 13, Classic Superbike - Elektroniset järjestelmät
Ehdotus tekstiksi:
Ehdotus (punaisella):
22. Elektroniset järjestelmät:
ABS ei ole sallittu. Pyöränostimen ohjausjärjestelmä ei ole sallittu. Lähdön valvonta
järjestelmä ei ole sallittua. Tietojen kirjaaminen ei ole sallittua. Nopeat siirtymät ovat sallittuja. Vain
OEM tai ajankohtainen oikea sarjapaketti moottorin ohjausyksikkö polttoaineen ruiskutettuihin pyöriin. Unperiod
jälkimarkkinalaitteisto on sallittu, mutta sitä saa käyttää vain polttoainekartoitukseen ja sytytykseen
ajoitus. Sähköisiä järjestelmiä, joita ei ole kuvattu tukikelpoisiksi, ei sallita, ellei niitä ole poistettu
teknisen komitean ja kirjoitetaan ajoneuvovero.
Syy:
Jos moottoripyörä on varustettu jälkimarkkinoilla, on helppo käyttää laukaisua
ja wheelie-ohjaimet jne., jotta ne eivät pysty havaitsemaan ulkopuolelta. Myös teho
Komento ja muut virityslaatikot tarjoavat samat vaihtoehdot. Tämä sama sääntö jo
include sentece "Elektroniset järjestelmät, joita ei ole kuvattu tukikelpoisiksi, eivät ole sallittuja, jos ei
kuitattu teknisen komitean ja kirjoitetaan ajoneuvovero”lisäys
vain selventää sääntöä.
Päätös: Hyväksytty huomautus, että vihreällä merkitty teksti on
lisätty. CRC Norway on vastuussa asiakirjan päivittämisestä vastaavasti.
11.0 SML: Luokka 7B, Unohtunut Era alle 250 cm3 - Luokkien parantaminen
Federation SML
Kuri: Classic ratakilpailut
Allekirjoittanut: Suomi Classic Circuit työryhmä
Päivämäärä: 10.1.17
Aihe: Luokka 7B, Forgotten Era alle 250 cc - Parantaa luokat
Ehdotus tekstiksi:
Tähän luokkaan on kulunut vain pari pyörää kerralla, ja
näyttää siltä, ​​että tilanne ei muutu, jos nykyiset säännöt pysyvät. Nyt vain kilpailukykyinen
moottoripyörävaihtoehto on Yamaha TZ250, joka on vaativa ja kallis ylläpitää.
vaihtoehdot:
1. Luodaan samanlainen luokkakoodi kuin FIM Europe on 31.12.1981.
Tämä tarkoittaa, että RD250 tuli kelvolliseksi ja nämä pyörät voivat yhdistää 7B-luokan. ylimääräinen
hyöty
tämä vaihtoehto on yksi luokka, joka ei enää paina rotujen aikatauluja. Myös Rotax 250 tandem
kaksimoottorinen moottori on tukikelpoinen, mutta luultavasti liian monta tällaista pyörää ei esiinny
tapahtumissa.
2. Salli suuremman kapasiteetin neljällä ajettavalla pyörällä saada heidät kilpailemaan
-400cc jäljittelemään Formula TT3-luokkaa (1977-1981)
tai
-600cc kuin nykyinen Formula 2 -luokka tai

Sivu 11
11/18
jotain välillä
3. Molemmat edellä mainitut
Päätös: Osittain hyväksytyt uudet leikkauspäivät 19801231 ja kapasiteetti
Norjan ehdotusluokkaan 7b liittyvän päätöksen mukaan.
12.0 SVEMO: Sallitaan 125cc GP-koneet kilpailemaan luokassa 12.
Federation:
Svemo
kuria:
Classic Road Racing
Allekirjoittanut:
Per Holmström
Päivämäärä: 09.10.2017
Aihe:
125-kuutioinen kaksitahtinen GP-tuotannon kilpakone 15 vuotta ja
vanhempia ja ei kuulu mihinkään olemassa olevaan klassiseen kilpa-luokkaan
kilpailevat luokkaan 12 250 GP: llä.
Ehdotus tekstiksi:
Tausta:
Nykyään 125-vuotiaiden 2-tahtinen GP-tuotannon maantieajoneuvot ovat 15-vuotiaita
ei kilpailukykyisiä ja siksi sitä ei käytetä nykyaikaisissa kilpailuissa.
Kun luokan 250 2-tahtinen GP-koneet hylättiin nykyaikaisessa kilpailussa,
MCHK-R piti sopivana toivottaa heidät tervetulleiksi järjestelyihimme rohkaisemiseksi
kiinnostus, huolto ja käyttö.
Samat argumentit koskevat näitä vanhempia 125 GP-koneita.
Ehdotus: 125cc 2-tahti GP tuotannon ajoon koneita 15 vuotta vanhempi ja
ei kuulu mihinkään olemassa olevaan klassiseen kilpa-luokkaan, pitäisi sallia kilpailla luokassa
12 yhdessä 250 GP: n kanssa. Myös tuottamattomat koneet, joilla on todiste siitä, että ne ovat
kilpailevat kansallisen mestaruus-sarjan pitäisi voida osallistua.
Päätös: Hyväksytty; 125-kuutioinen kaksitahtinen GP-tuotannon maantieajoneuvo 15
vuotiaat ja vanhemmat voivat kilpailla 250 GP-luokassa.
13.0 SVEMO: Tutki ja arvioi Formula 1 & 2 -kelpoisuusvaatimukset
Federation:
Svemo
kuria:
Classic Road Racing
Allekirjoittanut:
Per Holmström
Päivämäärä: 05.10.2017
Aihe:
Kaavojen 1 ja 2 tukikelpoisuussääntöjen arviointi
Ehdotus tekstiksi:
Tausta:
Nykyiset säännöt luokan 7C F1 sallivat moottoripyörät, jotka ovat kahdeksan vuoden pituisia. Aikana
tämän aikakauden moottoripyörien laaja kehitys tapahtui hyväksyttyä
malleja tähän tiettyyn luokkaan. Tämä on johtanut siihen, että ennen moottoripyörät
1985 luokassa ei ole enemmän tai vähemmän. Vain myöhempien vuosien mallit ovat nyt
käytetään luokassa. Myös luokka ei vastaa aiemmin käytettyä sylinterikokoa.
Ehdotus: Ehdotus on päättää, että seuraavana vuonna (2018) määrittää
ryhmä tai henkilö arvioimaan ja arvioimaan nykyisiä säännöksiä. Anna myös heidät valmistautua
ja ehdottaa mahdollisia muutoksia asetuksiin. Mahdolliset resurssit saattavat olla
koneen komitean tai muiden asiantuntevien henkilöiden Skandinaviaan. Säännökset
ehdotetaan tulevan voimaan vuonna 2020. Tämä johtuu siitä, että kaikkien mukana olevien kuljettajien pitäisi olla aikaa
valmistautua uuteen asetukseen mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.

Sivu 12
12/18
Tämän ehdotuksen ajatuksena on koneiden laajempi leviäminen tuotantoon
vuotta ja ilmoittaa etukäteen mahdollisista muutoksista.
Esimerkki vaihtoehtoisista määräyksistä:
Jaa F1-luokka A- ja B-luokkaan. pyörät, jotka on valmistettu vuoteen 1984 asti
1000cc raja ja B ovat pyörät vuosina 1985 - 1987 ja 750cc raja.
Ehdotus vain keskustelemaan!
Päätös: Hyväksytty.
14.0 SVEMO: Hyväksyttävän kehyksen / moottorin kelpoisuussääntöjen muuttaminen
yhdistelmät
Federation:
Svemo
kuria:
Classic Road Racing
Allekirjoittanut:
Per Holmström
Treffi:
10.09.2017
Aihe:
Muutos sallitun kehyksen / moottorin kelpoisuussääntöihin
yhdistelmät
Ehdotus tekstiksi:
Tausta:
Pohjoismaisen kokouksen 2016 päätteistä muutoksista oli rajoitus
sallitut kehykset / moottoriyhdistelmät uusille rakennetuille pyöriin.
"Ainoa oikean moottorin / kehysyhdistelmän aika on sallittu."
Edelliset säännöt sanovat
3.3. Rungon ja kääntövarsi: Käytetään pyöreästä letkusta, jota käytettiin
ajanjaksojen aikana. Kääntövarrella on oltava vain yksi putki kummallekin puolelle. Se
on sallittua käyttää äskettäin valmistettuja kehyksiä vanhoihin eritelmiin ja muuttaa OEM: ää
tuotetut kehykset. Ajoneuvojen ja moottoreiden yhdistäminen on sallittua
yhdistelmää ei ole osoitettu olleen olemassa.
Ruotsinkielinen versio oli hieman vähemmän määritelty eikä siihen sisältynyt kirjoitusta "vanhaan"
spesifikaatiot ", joita voidaan tulkita siten, että sen sallittiin käyttää tyypillistä ajanjaksoa
katso kehystä oman suunnittelun.
Muutoksen tarkoitus on ilmeisesti lisätä
koneita.
Meidän konedirektiivien yksi perusperiaate on, että voimme tehdä muutoksia ja käyttää
jotka todennäköisesti ovat ilmenneet kyseisenä ajanjaksona. Todiste
näiden yhdistelmien käyttöä ei ole vaadittu. Hyvin harvoille malleille
sallimme sen vain jäljennöksissä.
Esimerkkejä sallituista muutoksista, jotka eivät edellytä todistetta olemassaolosta
ajanjakso on

Poraus ja iskunpituus voidaan vaihtaa vapaasti, jotta kilpailu muissa luokissa.

Haarukan halkaisija ja levyjarrut kaudella 2.

Alkuperäisiä kehyksiä voidaan muuttaa. Mitkään rajoitukset eivät ole muuta kuin niiden
tyypillistä ajanjaksolle.
Täydellisille koneille tyypin ja iän vaatimus on
- Koneen on oltava kilpa-tyyppinen ja koneiden on oltava kyseisenä ajanjaksona.
koneen on oltava saatavilla Euroopan markkinoilla ennen viimeistä tai sen aikana
vuoden ajan.

Sivu 13
13/18
Mitään todisteita siitä, että kone ajoi kauden aikana (tai koskaan) on pakollinen.
Uusi asetus poikkeaa aiemmasta ja edelleen hallitsevasta tulkkaustulosta
"Ajanjakso tyypillinen" ja ei edistä liiketoimintaamme. Päinvastoin, se
riistää katsojilta ja Kuskiilta mahdollisuuden teknisesti mielenkiintoiseen ja kauniiseen
kilpa-moottoripyörät.
Ehdotus: Muuta sallittujen kehys / moottoriyhdistelmien vaatimus
takaisin edelliseen kirjoitukseen, ts
Runko ja kääntövarsi: Ne on valmistettava pyöreästä putkesta, jota käytettiin tiein
kilpailun aikana. Kääntövarrella on oltava vain yksi putki kummallekin puolelle. se on
sallitaan käyttää äskettäin valmistettuja kehyksiä vanhoihin eritelmiin ja muuttaa OEM: ää
tuotetut kehykset. Ajoneuvojen ja moottoreiden yhdistäminen on sallittua
yhdistelmää ei ole osoitettu olleen olemassa.
Päätös: hylättiin. Edellisen vuoden päätös on yhdenmukainen sekä
lausunto CRMC: n ja FIM-E: n sisällä. Katso lisätietoja seuraavasta kappaleesta
tapaus.
15.0 SVEMO: moottorin / runkoyhdistelmän poikkeuslaskenta
Federation:
Svemo
kuria:
Classic Road Racing
Allekirjoittanut:
Per Holmström
Treffi:
10.05.2017
Aihe:
Poikkeus pyörän käsittelyyn moottori / runkoyhdistelmällä
joka on hakenut koneen korttia 2017 kaudelle.
Ehdotus tekstiksi:
Tausta:
Tänä kaudella moottori- / kehysyhdistelmän keskittynyt ratkaisu oli
otettu käyttöön. Sääntöjen tiukempi tulkinta esitettiin yhdestä
vuosi seuraavaan. Tämän päätöksen vuoksi monet ihmiset kärsivät taloudellisesti
ja päätös olisi pitänyt ottaa käyttöön yhden vuoden irtisanomisajalla. Siitä asti kun
joidenkin kuljettajien taloudelliset vaikutukset on tehtävä äärimmäisen varovasti
Osallistujat ehdottavat, että annamme tämän toisen ajatuksen.
Ehdotus:
Minun ehdotukseni on, että Pohjoismaiden neuvosto harkitsee vapauttamista rakennetuista pyöriin
joka täyttää vuoden 2016 määräykset ja joiden rakentaminen on aloitettu ennen tai sen aikana
talvi 2016/17. Ja niitä oli tarkoitus käyttää vuoden 2017 kaudella.
Ajoneuvot / pyörät, jotka eivät ole hakeneet konekorttia ennen tätä neuvostoa, eivät saa olla
tämän poikkeuksen soveltamisalaan. Tämän liikkeen päätöksellä ehdotetaan myös kaikille
merkittävimmät säännön muutokset olisi otettava käyttöön etukäteen, joten
että tuloksena oleva tapahtuma tänä vuonna ei tapahdu uudelleen.
Päätös: Nykyisin on kolme tai neljä pyörää, joihin vaikuttaa viimeaikainen
sääntöjen muutos. Päätös on, että pyörät, joita on käsitelty millä tahansa
koneen komiteaa ennen vuoden 2017 kausi voitaisiin hyväksyä. Syy
tämä on, että tiedot puuttuivat ja muutos tuli voimaan ilman
mikä tahansa ilmoitus.

Sivu 14
14/18
16.0 SVEMO: Kampikammion vaatimustenmukaisuus ajanjaksojen kanssa
Federation:
Svemo
kuria:
Classic Road Racing
Allekirjoittanut:
Per Holmström
Treffi:
10.05.2017
Aihe:
Muutos kampikammioihin sovellettavien tukikelpoisuussääntöjen osalta, joka koskee kaikkia luokkia.
Ehdotus tekstiksi:
Sallitaan kampikammioiden käyttö, jotka ovat samanlaisia ​​kuin tuotetut
kyseiselle luokalle voimassa olevassa ajassa. Ehdotus on voimassa kaikille
luokkia, ellei tietylle luokalle toisin mainita.
Tukikelpoisuussääntöjä ehdotetaan muutettavaksi seuraavalla tekstillä (kursivoitu)
2.12. Moottori Moottori: Moottorin Moottorin on pitänyt valmistaa ajassa
raja luokka- tai ulkoasua moottorissa on oltava identtinen n moottorissa
joka oli käytettävissä kaudella. Viritys ei ole rajoitettu.
3.12. Moottori Moottori: Kampi tapauksessa sylinteristä ja sen on oltava ajan osia.
Viritysrajoituksia ei ole. Alkuperäisten osien muuttaminen ja ajan käyttö
kun merkityt osat ovat sallittuja. Sylinterin poraaminen moottorin valmistajalle
standardin yli-koot sallitaan, vaikka tämä voi aiheuttaa sylinterin tilavuuden
ylittää luokan ylärajan. Triumph T140, Norton 850 kampikotelot ja muut
Kääntökotelot, jotka on valmistettu -67/72 jälkeen, sallitaan edellyttäen, että ne ovat samanlaisia
valmistetut 67/72. Norton 850 sylinterit ovat sallittuja, mutta sylinteri
tilavuus saa olla enintään 750 cm3. Porauksen ja vedolla n moottorissa voi olla
muutettu käytettäväksi toisessa sylinteritilavuusluokassa. Ulkonäkö
perämoottori ei muuteta.
3.2.6 Moottori: Kaikki näkyvät osat paitsi kampikammioissa on kuuluttava ajanjakson.
Kohdistimet, jotka on valmistettu -47 jälkeen, sallitaan edellyttäen, että ne ovat samoja kuin ne
valmistettu määräajassa. Viritys on sallittua.
5.12. Moottori: Kampikotelo, sylinteri ja sylinterin pää on oltava jakso-osia. osat
valmistetaan myöhemmin, jos rakenne ei ole muuttunut. Ei virittämistä
rajoituksia. Alkuperäisten osien muuttaminen ja ajan kuluminen merkittyjen osien jälkeen ovat
sallittua.
Formula luokka 7C
11. Moottori Moottori: Kampikammion, sylinteri ja sylinterinkansi on oltava suunnittelun oli
käytettävissä kauden aikana. Myöhemmin valmistetut osat ovat sallittuja, jos malli ja
toimenpiteet eivät muutu. Ei viritysrajoituksia. Alkuperäisten osien muuttaminen on
sallittu, myös lisävarusteiden asennus.
Classic Superbike

Sivu 15
15/18
13. Moottorilohko, sylinteri ja sylinteripää on oltava alun perin pyörällä varustettuja,
mutta sitä voidaan muuttaa, ellei ulkonäköä ole muutettu. Valmistetut osat ovat myöhemmin
sallitaan jos malli ja toimenpiteet ovat ennallaan. Kuitenkin moottorin moottoriosat
voidaan käyttää luokassa hyväksyttyä uudempaa pyörää edellyttäen, että se ilmestyy
ei muutu.
Tarkoitus
Jotta samanlaisten osien käyttö ja siten helpompi rakentaa tai ylläpitää a
moottoripyörä.
Päätös: hyväksyttyjä ja voimassa vuoden 2018 kausi . Asiakirjoissa on oltava
päivitetty dokumentti omistaja.
17.0 SVEMO: tutkia ja arvioida tukikelpoisuussäännöt Classic Superbike
Federation:
Svemo
kuria:
Classic Road Racing
Allekirjoittanut:
per Holmström
Treffi:
10.05.2017
Aihe:
Arviointi tukikelpoisuussäännöt Classic Superbike
Ehdotuksen teksti:
Tausta:
Päivän määräyksiä luokan 13 sallii moottoripyöriä, jolla on 11 vuoden ajanjakson. Aikana
Tämän aikakauden mittava kehitystyö moottoripyörien tapahtui koskien hyväksytty
Moottoripyörien tässä luokassa. Tämä on johtanut siihen, että moottoripyörien
ennen vuotta 1995 enemmän tai vähemmän ei ole luokassa. Vain mallit myöhempinä vuosina
käytetään nykyään luokassa. Myös muutamia malleja Superbike aikakausi ei voi
osallistua joka ei kuvaa aikakauden täydessä loistossaan.
Ehdotus:
Ehdotuksen mukaan päättää, että seuraavana vuonna (2018) määrittää ryhmä tai
henkilö ja arvioida nykyisten määräysten mukaisesti. Myös anna heidän valmistautua ja
ehdottaa mahdollisia muutoksia määräyksiä. Mahdolliset resurssit saattavat olla koneessa
committee's tai muu tuntevien henkilöiden i Skandinaviassa. Lakien
ehdotti tulevat voimaan vuonna 2020. Tämä koska kaikki mukana kuljettajien tulisi olla aikaa
valmistautua uusien säännösten mahdollisimman varhain.
Ajatus tämän ehdotuksen on oltava laajempi leviäminen koneiden ylituotannosta
vuotta ja ilmoittamatta etukäteen mahdolliset muutokset eivät.
Esimerkki vaihtoehtoisten määräysten:
Split F1-luokan A- ja B-luokka. A: n ollessa pyöriä tuotetaan vuoteen 1995 ja B ovat
pyörää vuosina 1996 ja 1998. Ehdotus keskustella vain!
On myös ehdotettu, että, kuten aiemmin on keskusteltu tuottaa erilliset määräykset
Supersport 600. Se voi olla hyötyä näissä asetuksissa erottaa esimerkiksi
alumiinin ja teräksen kehyksiä kuten Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Ehdotus keskustella vain!
Päätös: Hylätty. Osittain resurssipula. Voisi olla mielenkiintoista tehdä
jälkeen ensi kaudella.

sivu 16
16 / 18
9. Keskustelut
Keskustellaan nykyään arvioinnin työn yhteispohjoismaisen Technical
komitea (NTC) johti seuraaviin tuomiot ja päätökset:
- Tästä eteenpäin sovelluksia ja tuottaa koneen kortti hoitaa
maa, joka vastaanottaa hakemuksen. Täytetty hakemuksessa koneen
Kortti on sitten tarkistettava ja pyörä hyväksynyt Nordic Technical
Komitea.
o vastuu käsitellä meneteltävä hyväksyttäväksi annetaan kansallisen
tekninen komitea, joka sai hakemuksen.
O pyyntö hyväksyntä on vastannut 14 päivän kuluessa.
o Jos konekortti tarvitaan lyhyellä varoitusajalla. Se voisi vapautua väliaikaisena
yksi kansallinen järjestö. Tällöin kuski ilmoitetaan, että
”Ansainnut” pisteitä voidaan menettää, se pyörä ei saa pohjoismainen hyväksyntää
konekortti.
o konekortti numero on etuliite käyttää seuraavia tunnuskirjaimet:
- Suomi
Fin
- Norja
No
- Tanska
dk
- Ruotsi
SE
-
- Vuodesta 2018 kausi on oleva pohjoismainen tekninen kokous, pidetään  kisa kokouksessa vuonna
keskellä kauden. On oltava samat osallistujat kuin NMC.
Vastuu Kokouskutsu on samassa maassa, joka oli vastuussa
Edellisen NMC
- arviointi ”parc ferme” käytäntö 2017, yhteisen menettelyn 2018?
Perustuu edellisen kauden suositus on suorittaa tekninen tarkastus vuonna
Pohjoismaiden mestaruuskilpailuja seuraavasti:
o luokat, jotka on tarkastettava, on valittava ennen kunkin rodun kokousta.
Samaan luokkaan voisi katsastetaan useammin kuin kerran yhden kauden aikana.
o parc ferme alueelle on erillinen alue, joka sallii henkilöstön
tarkastaa pyörät saamatta häiritä.
o Ei ulkopuolisille henkilöille sallitaan sisällä parc fermée. kuski tai muuta
edustava ajoneuvo päästetään alueelle vain jätä konetta
kortti.
O Maksuhuomautukset tahansa pyörä on mainittava raportissa.
o Ehdotettu tapa käsitellä raportissa on, että se tallennetaan silmälasit asemaan (tai
vastaava) ja jokainen uusi tarkastus ja rodun kokous tarkistaa. AP. Saada
paikka mulkoilla ajaa hoitaa Norjassa. Formaatti on Exel ja
ehdotetussa muodossa luodaan ja lähettää Norjan.
- Ensimmäisen teknisessä valvonnassa NTC aikana 2017 kauden. olemme
Onko toistettavissa tulokset?

sivu 17
17 / 18
O olemassa valtava määrä vanhoja konekortti, jotkut niistä eivät ole edes voimassa
enää. Kukin maa on pyydetty nopeuttamaan työtä uudistamista
konekortteja.
- Keskustelua laajentaminen jäähdytysripoina on ilmajäähdytteinen koneita.
O, mitä on esitetty sääntöjä sovelletaan; ulkoasua moottoria ei saa
muuttunut. Tulee keskustelua selvennystä tämän osan
tukikelpoisuussäännöt tämän vuoden aikana.
- FIM-EU vuosikerta kilpailuista. Haluamme enemmän kuskia osallistua. Miten
Eri maiden organisoida tätä työtä?
O edustajat kaikista maista pyydetään kirjautumaan omilla liittojen
koskien kattavuus lupansa. Tämä ymmärtää mitään rajoitteiden ja
osallistuu FIM-E tapahtumia. Sven-Eric Tarkistan Norja
liittovaltio
o On paljon helpompi tehdä merkintä markan-E tapahtuma. Per H tarkistaa kanssa
John Davidsson ja Svemo.
- arviointi 2017 kauden. Joka on tehty arviointia haluamme käyttää vähän ylimääräistä aikaa
koskien Anderstorp järjestäjä, ja pari parannuksia tarvitaan.
o tietoa puutteita tämän vuoden tapahtuma on
osoitettu ARC. Puutteet olivat; yleistiedot Classic
kilpa, sekoittaa start numeroita, jotka johtivat ajajat näytetyssä
lähtöruudukossa. Epäselvä vastauksena kuski, joka osoitti lähtö- lupa (maasta
Hänen Federation), ja hän ei ollut ilmoitettu, että hän ei ole tullut FIM-E
tapauksessa vain Pohjoismaiden mestaruuden. Kuormitustela ei voivat kirjautua sisään ja
kerrottiin, että tämä ei ollut tarpeen. Myöhemmin hän oli pysähtynyt matkalla ulos
harjoitella. Per H ilmoittaa ARC kaikista näistä asioista.
- Keskustelua yhteistyö FIM-E tulevaisuudessa ja osallistumista
vuonna vuosikerta kokouksessa the11th marraskuussa.
O Tavoitteemme tässä kokouksessa on esitellä pohjoismaista kisakalenteri ja keskustella
Ehdotuksen treffeille pohjoismaisen vintage FIM-E kilpailu
o päätöstä Classic NMC on lähettää Per Holmströmin tästä kokouksesta.
Tapa olisi, että Per kontaktit John Davidson + Svemo yhteyttä FIM-E
ja tarkkailija kokoukseen.
10. Miscellanieous
Turvallisuus kysymyksiä klassinen road racing
faktat
Emme koskaan sekoita luokissa slick ja kuvio renkaita.
Käsityksemme redarding split alku on vain positiivisia. Lisää turvallisuutta + ilmaisee varten
katsojille, että on olemassa eri luokkiin.

sivu 18
18 / 18
Kone KOMITEA voivat käyttää virkailija kurssin lähteenä
tietoa saada hyvän pohjan descisions alalla jaetun alun ja sekoitus
luokat.
Seuraavien vuosien NMC
Classic kokous on käytävä ennen ”iso” NMC kokouksessa. Se tarkoittaa
että se on järjestettävä noin kolme viikkoa aiemmin ensi vuonna. Se, että
kahden edessä olevan vuoden järjestää DMU.
Jesper Holm kiitti kaikkia erittäin mukava tavata ja toivotti kaikille mukava ja turvallinen
matka kotiin.
Sunnuntai 26 marraskuu 2017
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2017, 11:58:52 ap kirjoittanut Timo Talja » Kirjattu
#154
Kari Nissinen
-
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: Mies
Viestejä: 77


« Vastaa #2 : Marraskuu 29, 2017, 10:12:50 ap »

Semmoinen otti tuosta silmään, että GP 250 luokkaan voi jatkossa osallistua myös GP 125 pyörällä. Se on hyvä juttu ja voi tuoda lisää osallistujia tuohon kovin vähäväkiseen luokkaan.

Onko ollut puhetta voisiko GP 250 luokka olla mukana ensi kesän kerhokisoissa?




Kirjattu
#98 SVKMK
Keke Pietilä
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 165


« Vastaa #3 : Marraskuu 29, 2017, 22:34:56 ip »

GP 250 / 125 mahtuu Retro Superbike sääntöihin, tietysti sama aikakausisääntö kuin muissakin. Eli pre -99 tai pyörämallit jotka ovat pysyneet muuttumattomina vuodesta -98....
Kirjattu
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
VMPK ry Foorumi  |  Moottoripyörät  |  Kilvanajo  |  Aihe: Pohjoismaisen Classic kokouksen pöytäkirja 2017 « edellinen seuraava »
 

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi SMF 2.0.12 | SMF © 2011, Simple Machines
Veteraanimoottoripyöräklubi ry.
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.399 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.