Toppic
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Joulukuu 18, 2017, 16:24:14 ip

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Haku:     Tarkempi haku
Foorumin säännöt- Muista rekisteröityä omalla nimelläsi, nimimerkkirekisteröinnit hylätään.
170687 viestiä 12635 aihetta kirjoittanut 7884 jäsentä
Uusin jäsen: Lauri Ollikainen
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
VMPK ry Foorumi  |  Moottoripyörät  |  Kilvanajo  |  Aihe: Classic-yamahaa kovasti pulataan ja neuvoja kaivataan.
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Classic-yamahaa kovasti pulataan ja neuvoja kaivataan.  (Luettu 30819 kertaa)
Ilkka Heinänen
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 183

« Vastaa #75 : Heinäkuu 19, 2017, 08:50:21 ap »

Alkuperäisen brittipyörällä oli kaksiosainen nimi joka olisi voinut olla tehtailijan nimi.  Niin kuin melkein kaikki sen ajan pienet englantilaiset valmistajat, tehdas käytti Vlliersin moottoria. Minulle tullessaan pyörään oli jo vaihdettu keski-Eurooppalaista valmistetta oleva  175 ksm. moottori.
Kirjattu
jari suvitie
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 55

« Vastaa #76 : Heinäkuu 19, 2017, 09:28:56 ap »

Francis-Barnett ?
Kirjattu
Jari "ei talvikunnossapitoa" Suvitie , entinen ihminen, nykyinen eläkeläinen
Gruppo Reumatismo
Moto Guzzi NCR (Nevada Cappuccino Racer) ja Cali III + Eml Sport kilvissä
Moto Guzzi V50 Nero Club Racer
Moto Guzzi V50 Rosso Uno Club Racer
Moto Guzzi V50 Rosso Due Club Racer
Ilkka Heinänen
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 183

« Vastaa #77 : Heinäkuu 21, 2017, 21:36:20 ip »


Francis-Barnett ?

Kyllä, se on Francis-Barnet, johon oli asennettu Puch 175 SVS moottori, yläpakoputket ja CZ:n etupyörä. Puchin ensiövälitys oli mitoitettu 16 tuuman pyörälle ja tässä oli 19 tuuman pyörät. Kovasti ihmeteltiin kun jaksanut 4. vaihteella vetää. Kenenkään mieleen ei juolahtanut että harva välitys. Kyllä on jälkeenpäin harmittanut, olis sillä paremmin pärjännyt kun olisi vaihtanut taakse 10 hammasta isomman ratttaan.
Kirjattu
Ilkka Heinänen
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 183

« Vastaa #78 : Marraskuu 06, 2017, 10:43:25 ap »

Aloittelen uuden pyörän tekoa. Jonkin verran osia on jäänyt nurkkiin ja pikkuhiljaa keräilen lisää. Tai sitten vaan teen vanhaan omatekoiseen TD-pyörään uuden rungon. Tosta allaolevasta on hyvä aloittaa.


* IMG_0532 (Small).JPG (119.17 kilotavua, 640x480 - tarkasteltu 81 kertaa.)
Kirjattu
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] Siirry ylös Tulostusversio 
VMPK ry Foorumi  |  Moottoripyörät  |  Kilvanajo  |  Aihe: Classic-yamahaa kovasti pulataan ja neuvoja kaivataan. « edellinen seuraava »
 

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi SMF 2.0.12 | SMF © 2011, Simple Machines
Veteraanimoottoripyöräklubi ry.
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.247 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.