Toppic
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Marraskuu 22, 2017, 22:09:14 ip

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Haku:     Tarkempi haku
Foorumin säännöt- Muista rekisteröityä omalla nimelläsi, nimimerkkirekisteröinnit hylätään.
170466 viestiä 12577 aihetta kirjoittanut 7868 jäsentä
Uusin jäsen: Max_Ekqvist
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
VMPK ry Foorumi  |  Moottoripyörät  |  Kilvanajo  |  Aihe: DKW kilpuri
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: DKW kilpuri  (Luettu 4324 kertaa)
juha p salonen
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 1075

« : Syyskuu 08, 2016, 21:03:47 ip »

http://50iniepoca.forumfree.it/?t=72980125#lastpost
kahdella kaasarilla,onko toisessa luisti?
Kirjattu
Frank Nylund
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 648

« Vastaa #1 : Syyskuu 08, 2016, 21:34:39 ip »

Melkonen härveli! Koneen alakerta näyttäis olevan jostain ennen sotaa valmistetusta 98cc RT Dekarista.



//Frank


* RT100_WP_20160723_22_46_28_Pro.jpg (126.46 kilotavua, 462x820 - tarkasteltu 284 kertaa.)
Kirjattu
thorolf priester
-
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: Mies
Viestejä: 461


« Vastaa #2 : Syyskuu 09, 2016, 14:21:28 ip »

Moi!  Saksalaiset yksityisajajat rakensivat runsaasti omia speciaaleja jo ennen sotia mutta varsinkin sotien jälkeen, joskin rakensi DKW-tehdaskin.
Kirjattu
Tallissa muutama Ariel
Tatu Virtanen
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 837

« Vastaa #3 : Syyskuu 09, 2016, 17:37:43 ip »

On kyllä upea laite! Noita vastaavia oman käden erikoisia on aina välillä Classic Racerissa.
Kirjattu
Jouko Pajunen
-
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: Mies
Viestejä: 640

« Vastaa #4 : Syyskuu 09, 2016, 20:26:34 ip »

Tuo oli myynnissä muutama vuosi sitten netissä.

Luisti- ja mäntäohjattu moottori, takaiskarit oli Messerschmitt 262 suihkarista. Jotain oli napattu vielä Dornier pommikoneesta, en vaan muista mitä.

Edit: tai siis takaiskari, yksihän siellä vaan on.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2016, 20:29:06 ip kirjoittanut Jouko Pajunen » Kirjattu
Matti Kivistö
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 452

« Vastaa #5 : Syyskuu 10, 2016, 13:01:52 ip »

Tuo oli myynnissä muutama vuosi sitten netissä.
Luisti- ja mäntäohjattu moottori, takaiskarit oli Messerschmitt 262 suihkarista. Jotain oli napattu vielä Dornier pommikoneesta, en vaan muista mitä.
Edit: tai siis takaiskari, yksihän siellä vaan on.

Kyllähän siellä molemmin puolin iskarit on. :police:
Kirjattu
juha p salonen
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 1075

« Vastaa #6 : Syyskuu 10, 2016, 13:07:27 ip »

kahdesta kaasarista ei ole helppoa ajotuksia laittaa jos luistin puolelta menee liikaa sehän työntää toisesta kaasua ulospäin
Kirjattu
Ilkka Heinänen
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 175

« Vastaa #7 : Syyskuu 22, 2017, 21:03:56 ip »

Paha mennä pekuleeraamaan sano Orimattilan miäs. Että mitä on saksmannin päässä liikkunut tota peliä rakentaessaan. Kylläkai siinä on pyritty mahdollisimman suureen täyttöön. Mutta mitenkä on auki-oloaikojen ajoitukset. Männällä imuaika on symmetrinen, kiertoluistin voi ajoittaa epäsymmetrisesti.
Kirjattu
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
VMPK ry Foorumi  |  Moottoripyörät  |  Kilvanajo  |  Aihe: DKW kilpuri « edellinen seuraava »
 

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi SMF 2.0.12 | SMF © 2011, Simple Machines
Veteraanimoottoripyöräklubi ry.
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.416 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.