Toppic
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Helmikuu 20, 2018, 11:46:34 ap

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Haku:     Tarkempi haku
Foorumin säännöt- Muista rekisteröityä omalla nimelläsi, nimimerkkirekisteröinnit hylätään.
174354 viestiä 12863 aihetta kirjoittanut 7934 jäsentä
Uusin jäsen: Veli-Pekka Reskola
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
VMPK ry Foorumi  |  Moottoripyörät  |  Japsipyörät  |  Aihe: Suzuki T 125 "lepakko"
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 [8] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Suzuki T 125 "lepakko"  (Luettu 16707 kertaa)
Risto Sollo
-
*
Paikalla Paikalla

Sukupuoli: Mies
Viestejä: 3005


Mamu

« Vastaa #105 : Tammikuu 12, 2018, 14:05:51 ip »

Tuohan on sinänsä aika jännän näköinen kampi,mikäli kartiopuoli on sähköpuolelle niin on haastavaa ollut voitelun järjestäminen...Ja tuossa oletetun kytkimen puoleisessa tuo ura nostaa kivasti hintaa...
Kirjattu
Martti Törmä
-
*
Poissa Poissa

Sukupuoli: Mies
Viestejä: 1073


« Vastaa #106 : Tammikuu 12, 2018, 17:41:42 ip »

Oli oikein Lepakon entisöintikertomus ollut Classic Motorcycle Mechanics lehdessä.
14 vuotta meni ennenkuin valmistui.Kaveri antoi hyvän neuvon;"älä valitse ekaksi entisöintikohteeksi Lepakkoa,älä edes toiseksi tai kolmanneksi".
Joidenkin pisteosien saanti on täysin mahdotonta,yksi vaikeimmista kohteista aloittaa harrastus.
Kirjattu
Risto Sollo
-
*
Paikalla Paikalla

Sukupuoli: Mies
Viestejä: 3005


Mamu

« Vastaa #107 : Tammikuu 14, 2018, 12:24:52 ip »

Pekka-kaverini kanssa jostain rojukuormasta meille siunautui Lepsun tankkimerkit,vaan kumpikaan ei muista minne ne kiertyi...Kai ne joku tarpeeseensa sai...
Kirjattu
Mika Törne
-
*
Paikalla Paikalla

Viestejä: 233

« Vastaa #108 : Tammikuu 14, 2018, 13:05:52 ip »

Tämä on minun ensimmäinen vanha pyörä projekti ;D Mutta vain käyttö entisöinti, ei museo projekti.

Pikkuserkku jutteli, että hänen työkaveri myi 4 kpl lepakon raatoja 800€ kymmenisen vuotta sitten.
 sisäinen sulo vilen päästi pienen kyyneleen
Kirjattu
Timo Hautala
-
*
Poissa Poissa

Viestejä: 2

« Vastaa #109 : Tammikuu 23, 2018, 20:17:43 ip »

Tällaiseen löytyis owners manuaalin suomennus monisteena jostain 70 luvulta, eka omistamani japsipyörä oli juuri lepakko. Ajelin kortitta alaikäisenä kunnes isä pakotti myymään pois... vuosina 78-80 muistini mukaan. Tosiaan jos jollakulla tarvetta niin joutais kyllä... T. Hautala
Kirjattu
Mika Törne
-
*
Paikalla Paikalla

Viestejä: 233

« Vastaa #110 : Helmikuu 13, 2018, 21:28:45 ip »

Ensinnäkin Timolle kiitokset käsikirjasta, ihan mielenkiintoista luettavaa. Ja jos joku toinen lepakon omistaja moista kaipaa, niin varmaan onnistuu monistus. Tämähän vaatisi alkuperäisen englanninkielisen owners manualin rinnalleen.

Mutta tilanne on tämä. Pyorittelin ja kierittelin kampiakselia tallin pöydällä aina ohi kulkiessani. Samalla pyörittelin lompakkoa, ja tein päätöksen, että pistin alakerran kasaan. Uusin kaikki stefat, paitsi sen kampiakselin keskistefan. Ylikokomännistä löysin yhden vanhentuneen ebay ilmoituksen, ja pistin yläpäänkin nippuun. Puristuspaineethan oli suht ok. Ehkä keräilen ja metsästän osia pikkuhiljaa ja teen joskus kunnon remontin, ehkä.

Purin öljypumpun, joka mielestäni toimi ok, mutta hieman kostea oli vatsastaan. Tavallisen yksinkertainen laite. o-renkaat varmaan löytyy jostain, yksi stefa, joka olikin ihan standardikokoa. Mutta tuo säätövivun akselin tiiviste, joka mielestäni ainoa järjellinen paikka tuolle ulkoiselle öljyvuodolle, vaikuttaa ensinäkemältä hieman haasteelliselta löytää. Eli jos jollain tietoa asiasta, kiitollisena otan vastaan.
Mitatut mitat: 6x9,3x2,2.
Linkki räjäytyskuvaan, se tiiviste on tuossa cam shaftin nuolen kohdalla, vaikka ei jostain syystä ole räjäytyskuvassa eritelty:http://www.dansmc.com/suzuki_t125_oilpump.JPG
Pari kuvaa:
Kirjattu
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 [8] Siirry ylös Tulostusversio 
VMPK ry Foorumi  |  Moottoripyörät  |  Japsipyörät  |  Aihe: Suzuki T 125 "lepakko" « edellinen seuraava »
 

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi SMF 2.0.12 | SMF © 2011, Simple Machines
Veteraanimoottoripyöräklubi ry.
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.322 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.