Toppic
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Kesäkuu 20, 2018, 14:39:06 ip

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Haku:     Tarkempi haku
Foorumin säännöt- Muista rekisteröityä omalla nimelläsi, nimimerkkirekisteröinnit hylätään.
179724 viestiä 13273 aihetta kirjoittanut 8064 jäsentä
Uusin jäsen: Henri Nerg
Etusivu Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy
VMPK ry Foorumi  |  Moottoripyörät  |  Vinkkipalsta  |  Aihe: MP:n ja mopon tarrat
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: MP:n ja mopon tarrat  (Luettu 2495 kertaa)
Harri Rintamäki
-
*
Poissa Poissa

« : Kesäkuu 20, 2017, 21:15:13 ip »

Olen ollut jo vuosia eläkkeellä mutta teen edelleen tarvitseville kulkuneuvoosi tarrat jotka ei useimmiten tehtaan alkuperäisille juurikaan häpeä ja varsinkaan kun niitä ei useissa tapauksissa ole edes saatavanakaan.  Aina kannattaa ensin kysyä, saako niitä kotimaasta ja jos ei niin saattaa tulla neuvo mistä ne saa. Kysy siis rohkeasti Harrilta apua pulmaasi. Harri 0415 832650. Uskoisin että suosituksia on kertynyt neljän vuosikymmenen aikana tämänkin foorumin lukijoilta, toki on tietysti heitäkin joille ei kelpaa mikään.
Kirjattu
Matti Kivistö
-
*
Poissa Poissa

« Vastaa #1 : Kesäkuu 20, 2017, 21:30:32 ip »

Vesisiirtokuvia tarvittaisiin, onnistuuko niiden teko ?
Edellinen tekijä on pakannut firmansa varastoon.
Kirjattu
Harri Rintamäki
-
*
Poissa Poissa

« Vastaa #2 : Kesäkuu 20, 2017, 22:07:55 ip »

minun aikanani ei ole enää käytetty vesisiirtokuvia ja mun ajanlasku alkoi vuodesta 1972 näiden kanssa joten, valitettavasti ei löydy.
Kirjattu
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
VMPK ry Foorumi  |  Moottoripyörät  |  Vinkkipalsta  |  Aihe: MP:n ja mopon tarrat « edellinen seuraava »

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi SMF 2.0.12 | SMF © 2011, Simple Machines
Veteraanimoottoripyöräklubi ry.
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.267 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.