Kirjoittaja Aihe: SUZUKI GSX750F KATANA 2002  (Luettu 799 kertaa)

Huhtikuu 17, 2021, 16:46:03 ip
Luettu 799 kertaa

Hannu Boman

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 693
  • Ihan itse :-)

Osaako kukaan sanoa mitä virkaa on linki kuvassa olevalla osalla no 14? Ja mihin se tulee noissa kaasareissa kun kuvasta ei oikein selviä?? letku 15 menee ilmansuodattimen viereen kiinnikeeseen mutta pää jää avoimeksi.

[/size]https://www.cmsnl.com/suzuki-gsx750f-katana-2002-k2-usa-e03_model34501/partslist/BLCK0009.html#.YHrkrugzaHs[size=78%]

[/size]Ja toiseksi susuki ottaa kierrokset paikallaan tapiin asti mutta ajossa alkaa röpöttämään 3000 - 4000 kierroksen kohdilla. Saako kone liikaa vai liianvähän pensaa? ja kumpaan suuntaan kaasareiden neulaa pitäisi säätää?[size=78%]

[/size]Kiitos ja anteeksi.[size=78%]
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Huhtikuu 17, 2021, 18:18:13 ip
Vastaus #1

Eero Nikkanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3826
  • Viraton, varaton, vastuuton, mutta velaton.
 Kyllä se on uskottava sitä osasta lähtevää viivaa, joka johtaan reikiin kaasareiden kyljissä.

Huhtikuu 17, 2021, 21:13:55 ip
Vastaus #2

Marko Mauriala 2

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 155
Joo kyllä se kuvassa näkyy. Ja letkujen nro 15 päät jää mun uskomuksen mukaan ihan vapaaksi. Ainakin näin mulla gsx750e:ssä.

Huhtikuu 18, 2021, 10:46:12 ap
Vastaus #3

Hannu Boman

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 693
  • Ihan itse :-)
Kyllä se on uskottava sitä osasta lähtevää viivaa, joka johtaan reikiin kaasareiden kyljissä.

Siis kaasareiden kyljessä on REIJÄT (eikä letkunippoja) joiden sisään osa 14 työnnetään?

Entän mikä on ko. osan tarkoitus?


Entäs tuo kaasareiden neulakorkeus. Jos saa liikaa bensaa = röpöttää niin neulaa lasketaan eli lukkoprikkaa nostetaa. Menikö oikein?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2021, 11:12:01 ap kirjoittanut Hannu Boman »
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Huhtikuu 18, 2021, 11:48:24 ap
Vastaus #4

Hannu Boman

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 693
  • Ihan itse :-)
Eero: laitoin yksityisviestin...
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Huhtikuu 18, 2021, 12:13:05 ip
Vastaus #5

Osmo Leikko

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 349
Kyllä se on uskottava sitä osasta lähtevää viivaa, joka johtaan reikiin kaasareiden kyljissä.

Siis kaasareiden kyljessä on REIJÄT (eikä letkunippoja) joiden sisään osa 14 työnnetään?

Entän mikä on ko. osan tarkoitus?

Olisko kohokammioiden tuuletusletkut?
Meidän tulee olla todella kiinnostuneita tulevaisuudesta, koska joudumme
viettämään siellä loppuelämämme.

Huhtikuu 18, 2021, 12:30:09 ip
Vastaus #6

Marko Mauriala 2

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 155
Onko ne kaasarit varmasti puhtaat, oikeat suuttimet, oikein säädetty bensapinta ja kalvot ehjät...

Huhtikuu 18, 2021, 12:34:00 ip
Vastaus #7

Marko Mauriala 2

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 155
Alipainebensaha voi kans tehdä tuota. Pienen pieni reikä kalvossa ja hetkittäin voi toimia ok ja hetkittäin oireilla ihan miten vaan. Välillä kulkee ja välillä tehot mopoluokkaa.

Huhtikuu 18, 2021, 13:01:00 ip
Vastaus #8

Tapsa Leskinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2301
Ääni myös kohokammion tuuletusletkuille!

Onko puhdistettu suutinputket (osa #13 oheisessa linkissä) johoin pääsuutin kierrätään kiinni? Suutinputken kyljissä on pieniä reikiä, joilla on oleellinen merkitys käyntiin.




https://images.cmsnl.com/img/partslists/suzuki-gsx750f-katana-2002-k2-usa-e03-carburetor_big3IMG00908903_b8cb.gif
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2021, 14:37:11 ip kirjoittanut Tapsa Leskinen »

Huhtikuu 18, 2021, 15:21:22 ip
Vastaus #9

Hannu Boman

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 693
  • Ihan itse :-)
Nyt on kaasareita pyöritelty ja päätelty että ekan linkin osa 14 pitäisi tulla kuvan yläreunassa olevien tötsien väliin MUTTA ne on tukossa? Ehkäpä siksi ko. osa puuttukin tästä kaasaripaketista....

@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Huhtikuu 18, 2021, 19:53:31 ip
Vastaus #10

Pekka Lankinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1038
Minusta näyttäisi tuo letku menevän luistin yläpuolelle. Kait sekin jonkin tuuletuksen tarvii, toimiakseen... 
Honda CBR 600 F2 PC25
The Power of Dreams... :-)

Huhtikuu 18, 2021, 20:04:42 ip
Vastaus #11

Kari Tirkkonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1222
ihan hölmö ajatus tuli mieleen jos se on joku jenkki version optio entisten tiukempien saastemääräysten takia ja puuttuu eurooppa versioista

Huhtikuu 19, 2021, 08:34:44 ap
Vastaus #12

Peter Rumjantzeff

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 224
Minusta näyttäisi tuo letku menevän luistin yläpuolelle. Kait sekin jonkin tuuletuksen tarvii, toimiakseen...

Tuosta tuli mieleen, tonniäffässä on juuri tuollainen huohotin ihan erikseen jolla on ihan oma suodatinkotelonsakin jossa on vaihdettava elementti.
Jonkinlainen alipainekalvotilan huohotin tai jotain. Suodattimen entinen elementti oli 30 vuodessa hävinnyt taivaan tuuliin, tein sinne uuden elementin superlonista. Olen myös lukenut netistä tarinan jossa kyseisen elementin murtuessa sen palanen meni alipainekalvotilaan letkua pitkin, ja jumitti kaasuttimen. Siinähän on imu.
Ex: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB250RS, CB250N, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, CB900B"O, VF1000F2, CBR1000F(4), CBR1100XX. Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.

Honda CBR1000F SC24 1990