En löytänyt kuvia, mutta napsaisen huomenissa. Onhan se hyvä, jos saa vinkkiä etukäteen, ettei turhaan maksele tarkastusta.
Miten se muuten on jos museotarkastuksessa "reputtaa". Joutuuko vielä maksamaan uusinnan
Tuntuu kyllä aika turhalta alkaa vaihtamaan vannekehiä. Minä kun tein niiden kanssa melkoisen urakan. Luultavasti takahaarukan puslien uusinnassa, keskitys ei tullut ihan kohdalla. En sitten millään meinannut saada linjattua ratas/ketjulinja/ketjunsuoja(pelti)/lokasuoja/rengas yhdistelmää millään. Aina joku oli pielessä. No nyt jos joudun vaihtamaan uudet (kromattuja käytettyjä, ruosteetomia ei löydy) kehät, mielestäni ne erottuu liikaa käyttöentisöidystä. Ja putsasin niitä aluvanteita ainakin kaksi päivää
Onko eri kokoisissa jarruissa eripituiset pinnat, vai onko ero navan rakenteessa. On sen verran kauan aikaa, kun ne laitoin, ettei muista. Erottaako navat ulkoapäin, eli pitääkö mun sitten tehdä koko työ uudestaan, jos on väärät.
Tulee vaan taas rahanreikää, kun yritän päästä tuosta normi kalliista vakuutuksesta eroon. Vannekehät ja pinnoitus taitaa tehdä pian sen vuoden vakuutusmaksun hinnan.