Kirjoittaja Aihe: FZR 1000 Genesis Classic luokkaan. Vinkkejä kaivataan.  (Luettu 23571 kertaa)

Kesäkuu 20, 2017, 22:59:44 ip
Vastaus #45

Pentti Elo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 39
Olen vaivihkaa seuraillut fötsöjen rakenteluanne täältä meluvallin päältä ja saanen lähettää teille varoituksen sanan , huolehdittehan että laitteissanne käytetään " time period " osia  ( ei näytä siltä ) sillä joutuessanne " random tecnical checkiin " huonolla tuurilla käry käy ja jos teko todetaan tahalliseksi seuraa auttamatta penalty.   ( Katso SML / FIM   "rangaistukset"  )    :embarassed:
Pentti Elo
Motofortuna Finlandia
+358 400 618400

Kesäkuu 21, 2017, 09:04:41 ap
Vastaus #46

Sami Ilmonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 664
No itsellä onkin katupyörä että ei penaltyn pelkoa tuolta taholta. Valitettavasti aika moni kisapyörä kyllä joutuu penaltyboxiin kun ei ole "period" osasia kaikki. Mutta tämä on jo niin puhkikaluttu asia ettei siitä sen enempää :-D

Heinäkuu 05, 2017, 19:55:59 ip
Vastaus #47

Marko Hurme

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 33
Nyt on vihdoin saatu "pesusienetkin" tankkiin. Ratastus meni persiilleen kun tilaus ei koskaan saapunut, rahat näytti kuitenkin palautuneen... Tarttee yrittää uudemman kerran.

Syyskuu 27, 2017, 14:31:01 ip
Vastaus #48

Marko Hurme

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 33
Pyörä on muutaman kerran käynyt radalla ja tyytyväisiä ollaan oltu. Kuvassa poika ajamassa Alastarossa 23.7. Jarno Saarisen 200 miles tapahtumassa...

Syyskuu 27, 2017, 18:29:20 ip
Vastaus #49

Martti Törmä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1394
Alastarolla,närkästynyt huomautus >:(.
Ei saa ottaa herneitä nenään,mutta paikkakunnan oman lausuntatavan mukaan aina mennään.

Ylistarossa,Alastarolla.

Marraskuu 05, 2017, 14:49:16 ip
Vastaus #50

Ilkka Heinänen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 347
Ajotuntumakin muuttui korotuksen ja kiristyksen jälkeen pajon kun "yliohjaaminen" poistui kaarreajossa ( maantiellä ), tiedä sitten miten radalla.
17" takavanne on mahdollisesti tiedossa samoin Exupin etujarrupääsylinteri. Tuo etujarru vaikuttaa nykyisellään tosi "vaisulta" mutta eiköhän siihen lääkkeet löydy.

Omat kilvanajokokemukset ovat yli 50 vuoden takaa ja sorapintaisilta radoilta. Sen vuoksi kyselen mikä idea on korottaa takapäätä ja kuinka se vaikuttaa kääntymiseen?   

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2017, 10:21:31 ap kirjoittanut Ilkka Heinänen »

Marraskuu 06, 2017, 09:48:16 ap
Vastaus #51

Ilkka Heinänen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 347
Voisi kuvitella että takapäätä nostamalla "jättökulma" pienenee ja ohjauksesta tulee "nopeampi". Eli "yliohjautuvuus" vaikutus pahenee tai paranee, riippuen tietysti siitä mitä korotuksella haetaan. Vrt. speedway- ja maaratapyörät. Käyttämäni termit voivat olla vähän vanhanaikaisia joten älkää nyt hyvät veljet niihin taas takertuko.
Itsellä on tekeillä uusi runko TD-replikaan, sen takia vaan kyselen.

Kesäkuu 25, 2018, 22:46:38 ip
Vastaus #52

Marko Hurme

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 33
Pieni päivitys pitkästä aikaa paikallaan. Pyörä on käytössä Classic luokassa 7C Formula 1
Pientä parantelua pyritään tekemään aina kun tiedot ja taidot riittää.


Kesäkuu 28, 2018, 20:20:46 ip
Vastaus #53

kari lampinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1398
  • Mihin järki loppuu,siitä voima alkaa
Mun ratajammu meni purkuun Moottori meni sivuvaunukuskille.Runko oli fz750 mutta mooottori fzr1000 ja siitä sitten jäi uudehkot puolat ja säädettävä innetegin sytkäpoksi,syyläri+puhallin omalla katkaisjalla joten sai napista myös päälle .hyvät uudehkot michelin pover cup renkaat suzukin vanteilla ja brembon levyillä.kaikenlaista pientä .Niin ja mikumin litteäluistiset kaasarit .Mulla oli itsetehdyt imukaulat kun olis vaatinut pudotuskaasarit.Lisätietoa jos jokin kiinnostaa +358407230610

[ylläpito on poistanut liitteen]