Kirjoittaja Aihe: Neuvokaas tumpeloa Sportin kanssa.  (Luettu 1885 kertaa)

Maaliskuu 25, 2020, 19:42:43 ip
Luettu 1885 kertaa

Reijo Saarinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 11
  • Museopappa 1972, 1978, Crescent 1961
Ongelma on-75 Sportin bensansyötössä. Säätösuutin on kiinni, mutta kone tukehtuu liikaan bensaan. Koho ja kohonkansi on uudet. Käy kun säätää hanalla polttoaineen saantia. Jos avaa hanaa kone tukehtuu. Lisäksi pärskii ilmanputsarin suuntaan käydessä polttoainetta.Voisko olla, että joku on modannut männänhelmaaa tms. ja väärään suuntaan ruiskiminen johtuisi siitä. - Vituttaa niin, ettei veri kierrä.
 
Kaikki puretaan, mitään ei saada kunnolla kasaan.

Maaliskuu 25, 2020, 20:27:28 ip
Vastaus #1

Olavi Toppinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 178
Äkkiseltään vaikuttas että se säätösuutin on sökö. Varsinkin jos se on uustuotanto kinkki suutin  niin ne ei toimi.

Maaliskuu 25, 2020, 20:46:03 ip
Vastaus #2

Reijo Saarinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 11
  • Museopappa 1972, 1978, Crescent 1961
Kaikki puretaan, mitään ei saada kunnolla kasaan.

Maaliskuu 25, 2020, 22:02:26 ip
Vastaus #3

Kari Viitanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 98
Miten välttämätön se säätösuutin sitten on? Normaali suutin 52 tai 54, niin toimii nykyajan bensalla.

Maaliskuu 25, 2020, 22:20:51 ip
Vastaus #4

Pertti Rintamaki

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1794
Olisiko väärä säätösuutin.
Muistelen, että Sach:n Bingissä oli eripituinen suutin kuin Puch:n saman merkkisessä.
Jos suutin ei yllä pohjaan pituutensa takia, tai muuten ei ruuvaudu pohjaan, menee pensa suuttimen ohi ja varmasti saa huimasti liikaa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2020, 22:29:27 ip kirjoittanut Pertti Rintamaki »

Maaliskuu 25, 2020, 22:43:50 ip
Vastaus #5

Reijo Saarinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 11
  • Museopappa 1972, 1978, Crescent 1961
Kiitos vinkeistä. Kokeillaan näillä neuvoilla.
Kaikki puretaan, mitään ei saada kunnolla kasaan.

Huhtikuu 05, 2020, 16:14:10 ip
Vastaus #6

Martti Räisänen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 596
  • Export -66, Peugeot 103,Peugeot 104, Fram-King
Toivottavasti koho on koottu oikein että se myös sulkee tarvittaessa,siis ei ole jäänyt kallelleen,,,siis  sen terävä kärki on siinä kannessa olevassa reiässä !

Huhtikuu 06, 2020, 06:33:02 ap
Vastaus #7

Reijo Saarinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 11
  • Museopappa 1972, 1978, Crescent 1961
Nyt kun on vaihdettu oikean mittainen luistin neula, uusi luisti väljän tilalle ja uusi 2,15 suutin pohjaan, uusi koho ja  kohokammion kansi, niin alkoihan se toimimaan.
Kaikki puretaan, mitään ei saada kunnolla kasaan.