Niimpä. Se toinen kaava, joka sattui kohdalle oli pikkusen erilainen. Näissähän tahtoo aina olla eroja eri vuosimalleissa ja eri markkina-alueille tehdyissä pyörissä. Ja avielä käyttäjien tee se itse viritykset päälle. Ja näyttää, että Kai on pystynyt tutkimaan tuota tankki paikalla(?) eli sitä voi käytellä ja mitata mihin se sähkö toppaa. Virtakynällä, tai yksittäisten komponenttien johtavuutta voi testata yleismittarin ”piipparilla”. Pelkkään ajovaloon se ei sitä akkua tarvitse. Eli johdot kiinni, kone käyntii ja virtalukko valot päällä -asentoon, niin ajovalo pitää palaa. Jos ei, niin eihän tuossa ole kuin virtalukko ja valonvaihtaja ja liittimiä ennen polttimoa. Mutta jos takavalo ja jarruvalo pitää saada toimimaan, on akku oltava, jos tuo linkissä oleva kytkentäkaava sopii tuohon pyörään. Ja se "rectifier" (tasasuuntaaja), pitää olla. Muuten akku ei lataannu ja se takavalo tyhjentää akun. Kaillahan oli ilmeisesti juuri tuon pyörän ohjekirja? Onko siinä oleva kytkentäkaava sama ,kuin tuossa linkissä?
Välistä poistui yksi kommentti. Siksi voi näyttää, ettei tämä liity mihinkään...