Kirjoittaja Aihe: Mikäs on se tämä?  (Luettu 1609 kertaa)

Huhtikuu 22, 2021, 00:55:37 ap
Vastaus #15

Stefan Holmström

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Pystykierreasentaja

Lainaus
Ootkonää siirtynyt tummempiin vaatteisiin myöhemmällä iällä, vai vaihtanut ruokavaliota? Aattelin kun tuo nöyhtä on tummempaa noissa jälkimmäisessä saapumis erissä.

Vanhempana musta pukee paremmin (kuulemma näyttää silleen solakammalta, odotan vielä tätä vaikutusta...)  ::)

Huhtikuu 22, 2021, 05:51:08 ap
Vastaus #16

Mika T Kyllönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Myös pystyraita hoikentaa. Näin kerran kesällä voimakasrakenteisella herrasmiehellä mustan t-paidan jossa oli yksi pystyraita edessä ja teksti "Pystyraita hoikentaa".

Huhtikuu 22, 2021, 06:25:42 ap
Vastaus #17

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Se Yli-Viikari kerää lentopisteitä...

Ekaa kertaa kun niistä lentopisteistä kauan sitten kuulin- pistin koko asian nauruksi.

Nauratti- ai että pisteitä lentämisestä?  Mitä veetua?  Mutta se niistä kertonut
meinasi oikein kiivastua,kun pistin asian ihan leikinpuheeksi. Oli kuulemma tärkeä
juttu kun lentää työmatkaa ja muuta.

No- tulipa todettua,että mä matonen matkamies maan oon...ei tartte paljoa
lentokoneella työmatkaa taitella. No ehkä 6 kertaa lentsikalla- ja 5...6 kertaa helikopterilla
sentään koko työuran aikana.

Vaan olen minä kerran semmoisen vihkosen eräällä jantterilla nähnyt,jossa oli karvoja... 8)

t. Markku

Huhtikuu 22, 2021, 09:24:21 ap
Vastaus #18

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mie taas kuulin, että jollain kortilla tietystä kaupasta saa jotain bonusta.

Kyllä kavereiden kanssa naurettiin, kun kuultiin asiasta.
Vai vielä jotain korttia kassalla näyttää myyjälle.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Huhtikuu 22, 2021, 10:00:36 ap
Vastaus #19

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä pitää heilutella- pankkikorttia kun maksaa.

Tai sitten setelipainon virallisia painotuotteita.

Aina on onnistunut-ja niin jatkossakin. Bonuskortit..myhymyhyy...

t. Markku

Huhtikuu 22, 2021, 10:06:32 ap
Vastaus #20

Risto Saastamoinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Yksi miekkonen sanoi keräävänsä kaikki, itse ja toisten hylkäämät puhelimen soittoäänet isoon tynnyriin joka hällä on siellä miesluolassaan. Sanoi vielä että jotkin niistä voivat saavuttaa keräilijöiden keskuudessa jonkinlaisen kulttiaseman.. mietiskelin ääneen minkähänlaista mahtanee perillisten aikoinansa penkoa vainajan soittoäänitynnyriä jos sieltä vaikka pölähtäisi se nokiatune tai joku muu kallisarvoinen soittoääni josta joutuu maksamaan isot  perintöverot... tähän ei kuulemma hänen tarvitse ottaa kantaa kun on vielä hengissä. Muutenhan tuo onkin palkitseva ja antoisa harrastus näihin meidän keräilykohteisiin verrattuna, pienenpään alaankin mahtuvat  kuin esimerkiksi nämä kakspyöräset ja telakaivurit, traktoreista ja autonkotteroista puhumattakaan. No, äänihän näissäkin monesti on ratkaiseva ulkoasuun verrattuna

Huhtikuu 22, 2021, 13:45:49 ip
Vastaus #21

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viraton, varaton, vastuuton, mutta velaton.
 Telakaivurit ja rattorit siittä kivoja, että osoittaa, että omaa tilaa on käytettävissä.   (kateuksissaan :()

Huomasin tuosta muistitaulusta edessäni, että siinä on kasa sekä katsastuspäällikön rintalappuja, että sairaalarannekkeita.   :)

Onhan nuo säästettyinä näköjään keräilyharrastus. 

Katsastushommia ois voinu vielä tehdäkin, mutta nuo sairaalareissut vois jättää muille.    :-[

Huhtikuu 22, 2021, 13:56:43 ip
Vastaus #22

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla on laivanvarustelu hommista 2500 työlentoa takana kultakortti oli 1992-2018 ja sen lisäksi on vielä 4 lomalentoa

Yhtään pistettä ei ole saanu ite käyttää niitä on kerätty siitä kun ne alko 90 luvun alussa eli eikös se ole juurikin keräilyä kun niitä ei käytä ?

Huhtikuu 22, 2021, 15:28:15 ip
Vastaus #23

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Yli-Viikari ei saa nyt kerrytettyä irtopisteitä. Saahan nähä mihin virkaan se menee tuon jälkeen?
 Tällein maalaisjärjellä ajatellen kun johtaja on toiminut noin. Eli ei ole hoitanut tehtäviään, käyttää valvovan viranomaisen päätäntä valtaa väärin, yms yms eikä ole omasta mielestään tehnyt kumminkaan mitään väärää.
 Niin herää väistämättä kysymys että minkä yrityksen tai yleishyödyllisen toimijan arvoihin kuuluu ne toimenpiteet ja toimintamalli että paikka on juuri hänen? Siis se virka jota hänelle seuraavana leivotaan, maan yleisen tavan mukaan.
 Mielenkiinnolla odottaen.

Huhtikuu 22, 2021, 16:24:14 ip
Vastaus #24

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Suuresti ihmettelen,jos mihinkään (yksityiseen) firmaan pääsee.

Mutta tutkimattomia ovat...nämä julkiset firmat.

t. Markku

Huhtikuu 22, 2021, 16:36:36 ip
Vastaus #25

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ihmiset tekee virheitä ja tarkoittaako virhe sitä, että on "syyttömänä tuomittu" koko loppuelämäksi.

Yli-Viikari on varmasti todella pätevä pomo jollain osa-alueella ja varmaan hänen osaamisesta joku haluaa maksaa.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Huhtikuu 22, 2021, 16:46:11 ip
Vastaus #26

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No- katsotaan nyt ensin,tuomitaanko ihan syyllisenä.

Vaan palkatkoon hänet ken lystää.

t. Markku

Huhtikuu 22, 2021, 16:54:36 ip
Vastaus #27

Eero Nikkanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viraton, varaton, vastuuton, mutta velaton.
 Antaa lentää vaan.   Niin siis juttu leikkokukkien telineestä.

Mutta jos omansa laatuisia johtajia, ilman järjen häivää, haetaan, niin sellainen löytyy Krimin itsenäistymis-äänestyksen takaa.

a mjiister pjuuuttin.   da.            a mutku jei riitä krimi, hää ottaa viel osa ukrainastkii.

Ja jotta aihe liitää, niin oiskohan tällainen käänteinen äänestys mahdollinen, vaikkapa Vienan karjalassa ?

Itsenäinen Karjalan tasavalta.          Voitas sinne lahjoittaa pari poliitikkoa asioita alulle panemaan.
 Yl-viikari kävis, mutta se kuitenki vaan maksais itselleen palkkaa ilman työvelvoitteita ja luultavasti tuhlais lentopisteitä.
 Mutta Soini.    Ja ehdottomasti Väyrynen ja miksei Marinkin. net joutas, ainakin mun puolesta.   :P

Huhtikuu 22, 2021, 17:25:18 ip
Vastaus #28

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kah!

Jos noin käy kuten Eero maalailee- jokohan se
virallinen Vennäänmaa tunnustaa sen 44. divisioonansa-ukrainalaisporukka,joka
juuttui ja tuhoutui sinne Raatteentien varteen 1939-40.

Sodan loppuessa kun eivät edes huolineen 44. lippua takaisin vaikka tarjottiin muiden
lippujen ohessa (pakolla pyydettynä) ...kun ei heillä sitä porukkaa kulemma edes ollut olemassa.

Divisioonaansa eivät takaisin saa - se kun on säilötty
sinne tien varteen ikiajoiksi. Mutta porukan kunnian sentään voisivat palauttaa-
vaikka turpiinsa saivatkin.

t. Markku

Huhtikuu 22, 2021, 19:23:23 ip
Vastaus #29

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Minun mielen laadussa voi olla jotain vikaa kun minun mielestäni joskus voi nostaa käden pystyyn ja sanoa ihan reilusti että tein virheen ja otan tästä opikseni.
 Vaan siitä tavasta on tainnut tulla katoavaa kansanperinnettä.
 Nykyaikaan kuluu lähinnä se että kiistetään kaikki ja seuraavana etsitään syyllinen jostain muualta.

Ja mitenkähän tuo yksityinen sektori? Johtokunnan pitäis olla sentään jonkinlaisia moraalisia ja eettisiä arvoja kunnioittavia ja jonniinlaisia arvoesikuvia asiakkailleen, kaikkine tekemiseen ja toimineen. Ainakin sukupuoli ja ihon väri asioissa. Muulla ei kai niin enää väliä, näinä aikoina.  :(
Taidan olla vanhanaikainen, retroseksuaali?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2021, 19:31:50 ip kirjoittanut tuomo jylha »