Kirjoittaja Aihe: CAFE RACERS FINLAND  (Luettu 218902 kertaa)

Joulukuu 19, 2010, 15:23:41 ip
Vastaus #120

Petteri Heinonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1497
Menar du det ?



Honda GB 500.

Joulukuu 19, 2010, 20:33:14 ip
Vastaus #121

heikki loponen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 87
Tässä street tracker tyylinen -72 Jytäri talvivarustuksessa.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 21, 2010, 13:05:29 ip
Vastaus #122

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3869
  • V.I.P. jäsen
Täältä olen tilaillut osat Cafe Racer projekteihin;

http://www.unityequipe.com/

Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Joulukuu 21, 2010, 13:09:26 ip
Vastaus #123

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3869
  • V.I.P. jäsen
Kilpavarustelu on kovaa!

Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Joulukuu 21, 2010, 13:14:13 ip
Vastaus #124

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3869
  • V.I.P. jäsen
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Joulukuu 21, 2010, 13:53:52 ip
Vastaus #125

Hannu Kolm

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3175
Tosta koneeltaan hiukan Vincentiä muistuttavasta(kin) tulee elävästi mieleen 70-luku ja poikien "hod rok" -autot. Joku '65-'66 neliovinen Dartti, johon oli ostettu aluvanteet taakse, edessä oli vielä ne vakiot peltivanteet. perää oli nostettu puoli metriä (pidon lisäämiseksi, kuulemma...) ja pikkukuutonen oli saanut kylkiputket kiilloitetusta rautaputkesta. Ei haitannut yhtään, vaikka sauhua tuli vain vasemmasta. Hiukan rahaa, jonkinverran yritystä, mutta silmää ei sitten ollenkaan. Kunhan vaan oli Ameriikkaa!
Brittipyörien osat ja tietojakin:
      www.hannukolm.com

Joulukuu 21, 2010, 14:08:49 ip
Vastaus #126

Tapsa Leskinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2359
Lainaus
                   Tosta koneeltaan hiukan Vincentiä muistuttavasta(kin) tulee elävästi mieleen 70-luku ja poikien "hod rok" -autot. Joku '65-'66 neliovinen Dartti, johon oli ostettu aluvanteet taakse, edessä oli vielä ne vakiot peltivanteet. perää oli nostettu puoli metriä (pidon lisäämiseksi, kuulemma...) ja pikkukuutonen oli saanut kylkiputket kiilloitetusta rautaputkesta. Ei haitannut yhtään, vaikka sauhua tuli vain vasemmasta. Hiukan rahaa, jonkinverran yritystä, mutta silmää ei sitten ollenkaan. Kunhan vaan oli Ameriikkaa                                                 


Hannu, seuraavasta linkistä voit palata tarkemmin mielikuviin. ;D ;)

www.stadin-raggarit.com
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2010, 14:10:46 ip kirjoittanut Tapsa Leskinen »

Joulukuu 21, 2010, 14:22:14 ip
Vastaus #127

Vesa Takala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3869
  • V.I.P. jäsen


Hannu, seuraavasta linkistä voit palata tarkemmin mielikuviin. ;D ;)

www.stadin-raggarit.com


Tuo linkki on kyllä ehdottomasti paras historiallinen dokumentti jenkki-autoilusta ja siihen liittyvästä oheistoiminnasta Suomessa!

Täyttä tavaraa joka sivu! Suosittelen. 8)
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Joulukuu 21, 2010, 18:37:19 ip
Vastaus #128

Hannu Kolm

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3175
Voi mahoton! Noin paljon kuvia! Voi mahoton sentään!
Brittipyörien osat ja tietojakin:
      www.hannukolm.com

Joulukuu 22, 2010, 10:07:10 ap
Vastaus #129

Juha Hirvikorpi

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 71
Tosta koneeltaan hiukan Vincentiä muistuttavasta(kin) tulee elävästi mieleen 70-luku ja poikien "hod rok" -autot. Joku '65-'66 neliovinen Dartti, johon oli ostettu aluvanteet taakse, edessä oli vielä ne vakiot peltivanteet. perää oli nostettu puoli metriä (pidon lisäämiseksi, kuulemma...) ja pikkukuutonen oli saanut kylkiputket kiilloitetusta rautaputkesta. Ei haitannut yhtään, vaikka sauhua tuli vain vasemmasta. Hiukan rahaa, jonkinverran yritystä, mutta silmää ei sitten ollenkaan. Kunhan vaan oli Ameriikkaa!

Oikee meininki!
Nykyään tehdään vaan rodia ja muuta ulkomailta opittua ja Suomirakentelu juuret on lähes unohdettu.

Alkaa meneen ohi aiheen.

Joulukuu 22, 2010, 10:08:53 ap
Vastaus #130

Hannu Kolm

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3175
Voi mahoton mitä kuvia!
Brittipyörien osat ja tietojakin:
      www.hannukolm.com

Joulukuu 22, 2010, 10:59:36 ap
Vastaus #131

Leo Belik

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1926
  • Cum On Feel the Noize
Sus siunatkoon mitä kuvia!

Pari tuttuakin siellä irvailee.  :)
BSA "Buzy Beeza"

Joulukuu 22, 2010, 11:27:55 ap
Vastaus #132

Hannu Kolm

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3175
Voi mahoton!
En oo vielä tuttuja (henkilöitä) ehtinyt kattella. Mutta mahoton...

Alkaa tosiaan olla pahasti ohi aiheen.

Koneeltaan Vincentinnäköiseen palatakseni, taisi olla kuvan alkuperäinen julkaisija samaa mieltä kanssani. Kun laittoi hätälipun taustalle.
Brittipyörien osat ja tietojakin:
      www.hannukolm.com

Joulukuu 22, 2010, 11:45:35 ap
Vastaus #133

Leo Belik

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1926
  • Cum On Feel the Noize
Terve,

Pysytääs aiheessa.

Tässä on Cafe Racer THE Vincent.

Stooria ja kuvia Cafe Racereistä. http://flatracer.com/#/the-cafe-racer-story/4526480053

Muuten.... Mun pitäis varmaan siirtyä sinne Caffe -foorumiin jatkamaan tätä aihetta. Keskittyis yhteen paikaan tällä aiheella.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2010, 11:50:37 ap kirjoittanut Leo Belik »
BSA "Buzy Beeza"

Joulukuu 22, 2010, 12:23:57 ip
Vastaus #134

Petteri Heinonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1497
Tuo Vincentin kone on niin omituisen muotoinen möykky että sen ympärille lienee turha edes yrittää mitään väsätä. Samaa sarjaa Yamaha Viragon myllyn kanssa.  ;D

Tuosta stadin-raggarit sivustosta, niin "ehdottomasti paras historiallinen dokumentti jenkki-autoilusta ja siihen liittyvästä oheistoiminnasta Suomessa" on mielestäni V8-magazine lehdet, joita on painettu vuodesta -78 lähtien. Ittelläkin niitä vino pino, alkaen vuodesta -80.