Tomos etenee vähitellen. Sylinteriksi tilasin Puchiin tarkoitetun PowerOnen jossa on neljä huuhtelukanavaa ja kaksi männän läpi hengittävää boost porttia. Valitsin tuon kuvissa hyviltä näyttäneiden huuhtelukanavien vuoksi, kanava kiertää isohkolla sisäsäteellä. Huonona puolena tuossa on pieni imuaukko jonka suurentamista rajoittaa kapea helma ja melko alas tulevat boost portit.
Ajoitukset on tosi maltilliset: Pako 151, huuhtelu 110 ja imu 135. Vielä on mietinnässä kuinka paljon nuo tulee muuttumaan.
Männäksi joko Juhan vinkkaama Barikit jota Lang Tuning ja Emot kauppaa tai sitten VHM. Barkikit on 5mm isommalla lakikorkeudella, eli vaatii sylinterin alle spacerin. Teen valinnan kun saan kampikammion tilavuuden mitattua ja tiedän kumpaan suuntaan sitä on tarve säätää.
Keulaksi hommasin tämän viestiketjussa aiemmassa projektissa käytetyn tapaan Kawasaki AR125 pumput ja KX60 t-palat. Ohjauslaakerien sovitekupit on vielä sorvaamatta joten tarkemmin ei ole vielä päässyt geometriaa mittaamaan. Etuvanteen teen luultavasti SM:n omasta kehästä ja pinnoista, sorvaan siihen vain levyjarrunavan.
Tankin teen ehkä SM:n omasta pellitankista pidentämällä.