En nyt löydä käsiohjelmaa tähän hätään, mutta mun muistin mukaan Imatran ajoissa silloin EM aikaan kakspuolikkaissa jonkun Suomalaisen kaluston kohdalla luki TL Rotax.
Mutta enempi Laineen Taisto teki tonne mikroautopuolelle niitä piikkisiä Rotaxeja ja joskus vuosina 1982 - 85 koko kärkikymmenikkö taisi ajaa TL Rotaxeilla, mikä kuvaa hyvin Taiston ammattitaitoa.
Puolikkaissahan sitävastoin oli Suomessa vielä ilmapytty sääntö karting puolella, joten kuivakytkiminen Yamaha TZ vanhoilla ilmapytyillä oli kova juttu aina siihen asti, kunnes joku keksi että meneehän siihen 250 Rotaxiinkin kaksi piikkisen ilmapyttyä peräkkäin, kun sahaa vaan ne väliin jäävät jäähdytysrivat poikki.
Sen jälkeen se vanha TZ ei tuntunutkaan enää kovin nopealle...