Kirjoittaja Aihe: Triple Kawasakit  (Luettu 21805 kertaa)

Joulukuu 18, 2013, 12:45:01 ip
Vastaus #30

Pirjo Sikanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 22
Moi,
 Jarmo ja Janne!

Tuollaisia  juttuja ei lehdistä löydy, suuret kiitokset tiedoista ja muisteluista!


Tripele kawa kulki oikeasti kovaa

Hienoa , tuo lienee tärkeintä  :)

t.Pirjo

P.S. Uusimmassa Mobilistissa (8/13 ) on hyvä juttu Sivuvaunumotocrossista

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2013, 13:24:45 ip kirjoittanut Pirjo Sikanen »

Joulukuu 19, 2013, 21:42:14 ip
Vastaus #31

jarmojalonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 664
Moro.
Jossain Mp-lehdissä 78-80 on juttua jäärata sivareista ja siellä mukana on Kangasalan Mauri Mäkisen Kawa jolla se ajoi "vaimonsa" kanssa
jäärataa.Siihen runkoon olisi mahtunut 2,5 kawan konetta ja kävely sillat olivat melkein koko pyörän ymäri.Tankilla olisi ajanut Pariisi-Dakarin kertaakaan tankkaamatta.Ei ehkä ihan voitto kastiin mutta triple kawa kuitenkin.
T:Jarmo

Joulukuu 19, 2013, 22:06:03 ip
Vastaus #32

Pirjo Sikanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 22
Moro vaan,

Jossain Mp-lehdissä 78-80 on juttua jäärata sivareista ja siellä mukana on Kangasalan Mauri Mäkisen Kawa jolla se ajoi "vaimonsa" kanssa
jäärataa.
T:Jarmo
Tuo löytyy kyllä,
Mp 4/79, siinä on hyvät kuvatkin.
Mach IV, takana käytettiin traktorin pyörää, jutun mukaan.
T.Pirjo

Maaliskuu 26, 2014, 09:10:54 ap
Vastaus #33

thorolf priester

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 474
Heissan!  Meikäläinen pääsi H2:n sarviin vasta 80-luvun lopulla jolloin malli oli jo nähnyt parhaat päivänsä. Kotikylästä Varkaudesta löytyi. Purin koneen ja kasasin uudestaan ja maalautin osat ja nippuun. Ei ole sen jälkeen yhtä luoetttavaa konetta ollut. - No ehkä, 1937 vuoden Ariel oli yhtä hyvä. Heti perään ostin Espoosta toisen jota lainasin kaverille kokooontumisajoja varten ja sitten kasasin vielä kolmannen osista lähes valmiiksi mutta vaikeaa se jo oli uudella vuosituhannella. Ja taas on ylähyllyllä karttuva kokoelma tavaraa. Ajettavuudeltaan nuo oli ihan ok, ainakin normaalivauhdeissa hieman parempi kuin esim. tuutti. Tosin suoralla tangolla. Kun vakiokoneessa oli -72 suunnilleen saman verran hevosia ajoivat Ruotsalaiset vielä 90-luvulla nykypolttoaineilla kiihdytyskisoja noilla joissa myllystä oli otettu ilokaasulla n. 200 heppaa enemmän. Vakiokampuralla pääsivät kokonaisen sesongin läpi. Eli koko kolmossarjan matalin viritysaste oli suurimmassa mallissa. Eniten viritystietämystä Skanidinaviassa näistä on herralla nimeltä E. Parnestål. Sanalla EBOS taitaa löytyä kotisivutkin.

Turkka
Tallissa muutama Ariel

Maaliskuu 29, 2014, 08:34:30 ap
Vastaus #34

mika korhonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 671
Kiitos turkka tuosta ebos sivusta. Tuon olin unohtanut ja olin sitä jo hakenut mielisopukoista...
RG250FG GJ21C, RGV250 VJ22,GR75A, TZR125 2RH, TZR250 2MA and one barrel from RG500 HM31A and. . .Cagiva Freccias, Benelli Jarno
You can follow my swap tours and others happenings pics at #korppusahateam

Maaliskuu 29, 2014, 09:40:54 ap
Vastaus #35

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2062

Maaliskuu 31, 2014, 20:03:44 ip
Vastaus #36

Pirjo Sikanen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 22
Sanalla EBOS taitaa löytyä kotisivutkin.

Turkka
Kiitos muistelusta ja sivusta.

Pirjo

Huhtikuu 29, 2014, 09:52:57 ap
Vastaus #37

juha p salonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 2062