Kirjoittaja Aihe: super sport 82  (Luettu 6912 kertaa)

Toukokuu 17, 2013, 18:46:20 ip
Vastaus #15

Anssi Lindahl

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No aina ei voi voittaa  ;D tänään sutasin tankkiin värit pintaan otin kaupasta aikaisemmin ketjussa olleen valkonen fiat 270A ja jo tuossa jo ruiskutellessa ajattelin että mitenhän tämä valkoseksi muuttuu,mahtaa kyseinen koodi passata paremmin runkon väriksi.Siis jos jollain olisi tankin valkoista koodia niin sellaista kaipaisin,jossain ketjussa löysin että toyota perus 040 mutta se on ilmeisesti sille valkoselle ei "helmiäisen valkoselle" tankille

[ylläpito on poistanut liitteen]

Toukokuu 17, 2013, 20:20:24 ip
Vastaus #16

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä pidän omani siinä kunnossa kuin se tulee, liikkuvat osat kunnostan tietty  ;D

Toukokuu 18, 2013, 20:32:53 ip
Vastaus #17

harri ojala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
kyllä 040 perus valkoinen ei helmi.kelpaa kyllä -82 malliin.

Toukokuu 19, 2013, 09:57:43 ap
Vastaus #18

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mahtuuko tässä vehkeessä pyöriin takana 3,00 tuuman duron nappula ja tuo etunenhan 19 niin mahtuuko tuo 70/100-19 siihen ?
Sollessa oli mulla kerran raisun vanne jossa oli tuo 3,00 ja mahtu just ja just.

Muokkaan omastani seikkailu mopon asfaltin tuolla puolen, ama ryyn kuvat mieleissäin  8)

Toukokuu 19, 2013, 10:39:11 ap
Vastaus #19

Kari Vähäkainu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Soiva kunta
Saattaa riippua nappuloiden koosta. Sitten pitäisi ainakin mahtua jos jätät ketjusuojan pois. Minulla on joku 3.00 trial-tyylinen nappularengas Tiger S:ssä takana ja mahtuu ketjuojan kanssa vaikka likeltä liippaakin.

Eteen mahtunee 70/100-19 mutta voi olla että joudut asentaa rengas-vannepaketin paikoilleen rengas tyhjänä (ei muuten mahdu lokarinkiinnikekorvakkeiden ohi) ja vasta asennuksen jälkeen laittaa ilmat renkaaseen.

Jos jokin osuu tuulettimeen se ei leviä tasaisesti

Toukokuu 19, 2013, 13:03:43 ip
Vastaus #20

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
tuokin tunska nätti  8)  mahtuukohan siellä lokarin alla nappulat pyöriin ? no sen näkee sit. -74 suitza ts oli enduro nappulat eessä, muuten ei ois mahtunut pyöriin, mut kun enduro nappulaa ei saa 19 tuuman vanteelle. Muutenkin 60-70 luvun rossi pyörät mun mieleen kun aika lailla olivat samoja millä ajettiin muutkin ajot ja se saundi jossain isossa yks pyttysessä bsa motskarissa  :P no tuli off topikkia hitusen

Toukokuu 21, 2013, 20:55:48 ip
Vastaus #21

Anssi Lindahl

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nyt on tankki töhritty uudestaan sävynä toyota/lexus blizzard white 070 ja on mielestäni aika likellä alkuperäistä helmiäistä,erikoista vain maalata kun 4 kertaa oli vetäny värimassan niin näytti harmaalta mutta ensimmäisen lakan jälkeen muuttu valkoseksi :o :o