« Uusin viesti kirjoittanut Mikko Naskalieilen kello 15:48:48 »
Moi. Olisiko jollain jaettavaksi kokemusta, että missä kannattaisi teettää BMW R100GS kansiremppa? Vielä ei ole mitään varsinaisia oireita huollon tarpeelle, mutta 150 000km kohdalla oli.Silloin Olavi Keskitalo vielä teki näitä hommia; hän vaihtoi pakoventtiilit (toinen oli halki) ja ohjaimet ja seetit (istukat). Nyt mittarissa on 307 000km ja suunnittelin männänrenkaiden vaihtoa (ehkä Siebenrockin takomännät myös?), niin siinä samalla voisi myös tarkistaa/ huoltaa kannet? niin sittenhän olisi taas huolettomat seuraavat 150 000km edessä. Olen kuullut väitteitä, että nykyiset moottorikoneistamot eivät enää välttämättä ole tietoisia ilmajäähdytteisten koneiden vaatimista krymppi -mitoista, nykyään kun pääasiassa on vain vesijäähdytteisiä moottoreita...Itse asiassa taannoin yksi koneistamo sössi pahasti kaverin BMW:n kannet, painamalla prässillä vanhat ohjaimet kylmästä kannesta väkisin... Olavihan niitä silloin vielä korjaili.
« Uusin viesti kirjoittanut Kari Sillanpääeilen kello 10:22:16 »
En minä ole marketplacesta omaa ilmoitusta koskaan löytänyt muuten kuin haulla. Aika mystinen systeemi. Mulla tulee hinnassakin rahayksiköksi taala, en tiedä mistä se muutetaan.
Vähän samoja kummallisuuksia on myös osto/myyntiryhmissä jotka eivät perustu marketplaceen.
Ne jotka osaa, voisivatkin laittaa vinkkejä vaikka tähän jatkoksi