Kirjoittaja Aihe: Harrastekuvia  (Luettu 888469 kertaa)

Marraskuu 23, 2012, 11:47:59 ap
Vastaus #1005

Pentti Eskelinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 7704
  • Nuolija Kuopijosta
Miksei formuloissa ole etuvetoa jos se on niin paljon parempi, taas yksi sanoi mulle että työnna varua tai vedä et kumpi sujuu paremmin.
No siksi kun niissä on moottori takana ja jos panisi kartaanin vaihelaatikosta kulukemaan etuakselille niin vaihteet toimisi väärinpäin. :-X
-pena-

Marraskuu 23, 2012, 12:06:16 ip
Vastaus #1006

Henry Eklund

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 5368
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kohtahan niissä on pienet ja nätit kuusimukiset käsittääkseni ja seinään ajettaessa toivon todella että pentsiini palais takaosassa ku jalkojen välissä. Kone menis makeesti rungon alle joten 300Km/t seinään sais kuskin nostaan käden peukku pystyssä, häkkinen aikoinaan sanoi et mielummin betoniseinään kuin rengasvalliin joka pompauttaa sut muiden eteen. Ei koske kovalaista ku takana ei aja kukaan.

Marraskuu 23, 2012, 14:15:39 ip
Vastaus #1007

Kari Vähäkainu

  • Vieras
Tällaiseen raatoon törmäsin tänään. Onhan tuo liian huonokuntoinen entisöitäväksi mutta kai siitä jotain pikku pisteosaa vielä irtoaisi ;D

Kuulemma jenkeissä myynnissä just samanlainen mutta priima yksilö, lähtöhinta vaatimattomasti 1,5 miljoonaa dollaria... ???

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2012, 14:17:19 ip kirjoittanut Kari Vähäkainu »

Marraskuu 23, 2012, 14:26:44 ip
Vastaus #1008

kari laine

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 59
Lincoln Zephyr
onko alkuperäinen kone tallella?

KL

Marraskuu 23, 2012, 14:32:30 ip
Vastaus #1009

Tatu Keränen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3325
Taitaa olla pilkku väärässä kohtaa, jos -37 Lincolnista yli miljoonan hintaa kysytään. Aika yleinen auto ollut kuitenkin aikanaan, eikä mikään harvinaisuus nykyäänkään.

Marraskuu 23, 2012, 14:43:28 ip
Vastaus #1010

Pentti Eskelinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 7704
  • Nuolija Kuopijosta
-pena-

Marraskuu 23, 2012, 15:08:56 ip
Vastaus #1011

Kari Vähäkainu

  • Vieras
Lincoln Zephyr
onko alkuperäinen kone tallella?

KL

On alkuperäinen (tai ainakin just samanlainen V12) kone keulilla, on ollut käynnissä lähiaikoina. Ei kai tuosta taida puuttua juuri mitään, puutteina huomasin nokkamerkin, astinlaudat, takalasit ja polttoainetankin. Suurin osa kyseisistä osista löytyy, ei vaan ole vielä ehtineet autoon kiinni.

Marraskuu 23, 2012, 18:08:18 ip
Vastaus #1012

Kari Vähäkainu

  • Vieras
Raatovaunu alkoi melkein näyttää autolta kun pesin sen. Siitä taitaa ollakin jo jokunen vuosi kun viimeksi auton pesin.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Marraskuu 23, 2012, 18:20:46 ip
Vastaus #1013

ARI JUMPPANEN

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1596
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Tee Kari tuosta kolhosta tuninki versio! Broileri takakulmaan ja perkeleesti bassoämyreitä
tuonne vainaja osastolle. Karvaiset nopat tietysti. Niin ja tivolivalot tietysti!
Rammari täysille, niin hyppii tasajalkaa ABBA:n tahtiin takaisin ruotsiin!
Eläkä unohda muovialuja vanteista! ;D
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Marraskuu 23, 2012, 18:43:31 ip
Vastaus #1014

Kari Vähäkainu

  • Vieras
Tee Kari tuosta kolhosta tuninki versio! Broileri takakulmaan ja perkeleesti bassoämyreitä
tuonne vainaja osastolle. Karvaiset nopat tietysti. Niin ja tivolivalot tietysti!
Rammari täysille, niin hyppii tasajalkaa ABBA:n tahtiin takaisin ruotsiin!
Eläkä unohda muovialuja vanteista! ;D

Emmää mitään Vallåkra-Volvoa ole nykertelemässä! Bassot tulee etupenkkien taakse jotta pääsee nauttimaan äänenpaineista täysipainoisesti, Abbaa ei tule ämyreistä soimaan. Vahvistintehoksi +1000W jatkuvaa kuten autoissani on ennenkin ollut. Sikaosasto pidetään tyhjänä rompetorikeikkoja varten. Auton väriksi sopisi satiininmusta kullanvärisillä straipeilla, vanteet punaisiksi ja renkaisiin valkosivut. Karvanoppia ei tule, pääkallo sopii tyyliin paremmin. Sisävalaistukset punaisiksi. Lisätunnelmaa luomaan voisi tuoda savukone.

Ei tuo minun mielestä kolho ole, ambulanssi oli kolho. Siihen verrattuna tuo on sulava kuin kevätlumi.

Marraskuu 23, 2012, 18:57:11 ip
Vastaus #1015

Petteri Heinonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1497
Harvinaisen hieno ruumisautoksi. Melkein parempi kuin normaali farmari...?

Tuosta inspiraatiota rakenteluun jos ruumismalli ei riitä  :)


Marraskuu 23, 2012, 21:19:14 ip
Vastaus #1016

Tatu Keränen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3325
Taitaa olla pilkku väärässä kohtaa, jos -37 Lincolnista yli miljoonan hintaa kysytään. Aika yleinen auto ollut kuitenkin aikanaan, eikä mikään harvinaisuus nykyäänkään.

Korjataan senverran, että tuo Lincoln on 1936 mallia. Perus Fordeihin tuli sama maski vuoden jäljessä.

Lincoln 1936



Ford 1937


Marraskuu 23, 2012, 22:20:24 ip
Vastaus #1017

Johan Kosunen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1539
Aivan mahtavan 8) upea tuo Lincoln :P :P :P

Kyllä löytyy 10 vuoden kokemus 740 Bensa Turbosta :)
Ajan itte Turbo C70:llä ja pariin vuoden katsastuksissa on ollut isoin vika palanut takavalon(toinen) poltin ???
Ajettu liki 300tkm. Nyt jo puhallin temppuilee,,, ::) siis lämppärin.
Pari kertaa talvella cooleri jäätynyt osittain,ei kierrä yli 2500rpm:ää :'(
Muuten todella luotettava ja mukava solomu viitonen 8)

78 Caprice sedan hitsaamaton ex.Mehiko diplomaati peli. Ollut 5 vuodessa leimalla käyttäessä isoin ongelma vaiva!
Kaikki liikkuu sähköllä jopa kuskin jakkara 6-suuntaan :o

tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Joulukuu 03, 2012, 08:28:22 ap
Vastaus #1018

Kari Vähäkainu

  • Vieras
Kiireisille hautaanhinkuajille olisi tällainen menopeli tarjolla. Eri asia pysyykö saattoväki perässä...

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 11, 2012, 18:51:30 ip
Vastaus #1019

JarnoPonkala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 886
Mut pitää kuskata tuommoisella monttuun sit joskuskun aika koettaa, tyylillä loppuun asti  8)