Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 3826113 kertaa)

Helmikuu 23, 2021, 21:06:29 ip
Vastaus #10365

Risto Saastamoinen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 456
Kyllä pikkukoneen pakosarjassa oikeastaan olisi oltava pakoreikiä tähän tyyliin...

Helmikuu 28, 2021, 04:42:44 ap
Vastaus #10366

Petri Behm

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 4237
Katoin 1946 tehdyn, kahdeksan Oscarin elokuvan.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Helmikuu 28, 2021, 08:58:13 ap
Vastaus #10367

Pekka Tuukkala

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 477
My fair lady täytyi oikein luntata.

Helmikuu 28, 2021, 11:19:57 ap
Vastaus #10368

Markku Juusela

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 4395
Moro

Laukaan rallisprinttiä seurailen               https://www.youtube.com/watch?v=Aco4czwgtKs&feature=youtu.be

Toinen kieppi tulee täältä                       https://www.youtube.com/watch?v=CroSfjUugqA&feature=youtu.be

Kaveri ajaa numerolla 61 ,Skoda R5 joka on muutettu kaks litraseksi,jotain 550 hv ja vääntöö hullunlailla. 
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,2 x  NSU Supermax-62 ja -63,Honda C92 Benly -63,Cresent mopo-63

Helmikuu 28, 2021, 13:28:38 ip
Vastaus #10369

Petri Behm

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 4237
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Helmikuu 28, 2021, 14:19:28 ip
Vastaus #10370

Peter Rulamo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 295
Postista hain Torilta käytettynä ostetut vilkut, mutta nämähän ovatkin uudet. Kiitos vain sinne. Kaikesta näkee, että aivan iskemättömät. Sähköjohdoissakin vielä suojat ja tehtaan kiepillä. Tulis nyt Saksasta se pitkä takalokari ja kilpipajalta uusi vanhan mallin kilpi, niin pääsisi tuon perän kasaamaan. Akussa lienee virtaa vielä yhteen starttiin, joka tosin on nyt lyhyt kun rakensin bensahanaan oman praimaussysteemin niin ei tartte enää sahata. Nyt jos laittaa tulille niin sitten täytyy ajaa kunnon lenkki että latautuu. Sitten ajelenkin pian pajalle, uusi kumivaimennettu eturatas ja mittarinpyörittäjän muovihylsy ja sen perään ehkä laitetaan uusi nokkaketju. Pajalla väittivät että jokin Kawan 40 euron ketju käy suoraan, on sama.

Ex: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB250RS, CB250N, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, VFR750F(2), CB900B"O, VF1000F2, CBR1000F(4), CBR1100XX(2). Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.

Helmikuu 28, 2021, 15:11:35 ip
Vastaus #10371

Markku Juusela

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 4395
Moro

Ei mennyt kisa kaverilla putkeen,pyörä osui luulisin kiveen kuten muutamalla muullakin samalla kohtaa ja vanne rikki sekä iskari eli jäi myös toinen kieppi ajamatta  :'(
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,2 x  NSU Supermax-62 ja -63,Honda C92 Benly -63,Cresent mopo-63

Maaliskuu 01, 2021, 07:00:37 ap
Vastaus #10372

Martti Törmä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1368
Postista hain Torilta käytettynä ostetut vilkut, mutta nämähän ovatkin uudet. Kiitos vain sinne. Kaikesta näkee, että aivan iskemättömät. Sähköjohdoissakin vielä suojat ja tehtaan kiepillä. Tulis nyt Saksasta se pitkä takalokari ja kilpipajalta uusi vanhan mallin kilpi, niin pääsisi tuon perän kasaamaan. Akussa lienee virtaa vielä yhteen starttiin, joka tosin on nyt lyhyt kun rakensin bensahanaan oman praimaussysteemin niin ei tartte enää sahata. Nyt jos laittaa tulille niin sitten täytyy ajaa kunnon lenkki että latautuu. Sitten ajelenkin pian pajalle, uusi kumivaimennettu eturatas ja mittarinpyörittäjän muovihylsy ja sen perään ehkä laitetaan uusi nokkaketju. Pajalla väittivät että jokin Kawan 40 euron ketju käy suoraan, on sama.





Kerro vähän miten teit primerin, kaverilla on vähän vaikeasti käynnistyvä XL250. Praimaus-systeemiä tarvis.

Maaliskuu 01, 2021, 07:31:34 ap
Vastaus #10373

Peter Rulamo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 295
Kerro vähän miten teit primerin, kaverilla on vähän vaikeasti käynnistyvä XL250. Praimaus-systeemiä tarvis.

Ei taida olla alipainehanaa vanhassa XL-Hondassa, ja muutenkin aika eri kontruktio. Tänne ja Orgiin kirjoittelin tuosta tonniäffän hanasta, ei siihen tartte lisätä kuin siihen hanan huohotinnipukkaan yksi ohut letku, johon kevyesti puhaltamalla ennen starttia kaasarit täyttyvät. Tuossa välikoppaisessa tonniäffässä kun ei ole bensapumppua, eikä hanassa PRI-asentoa niin vanhassa pyörässä ykköspytyn imu jonne alipaineletku menee ei riitä startatessa avaamaan bensahanaa kunnolla. Jos on ykköspytyssä jo vähän laskeneet puristukset tai pakoventtiilin välys liian tiukalla tai muuten venttiilivuotoa, niin bensahana ei aukea startatessa kunnolla. Käydessä imu lisääntyy sitten että jaksaa pitää hanan auki.
Ex: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB250RS, CB250N, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, VFR750F(2), CB900B"O, VF1000F2, CBR1000F(4), CBR1100XX(2). Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.

Maaliskuu 05, 2021, 16:46:30 ip
Vastaus #10374

Peter Rulamo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 295
Haeskelin mielenkiinnosta rekkaripalvelusta vanhoja pyöriä, omiani ja faijan vanhoja. Kaikki hakemani vajaa kymmenen löytyivät yhä, paitsi CB900 Bold'or. Se on tainnut siirtyä jo autuaammille valtateille. Faijan vanha pitsikansituutti 80-luvulta on Kajaanissa. Faijan vanha CB350 on Ikaalisissa. Mun vanha FT500 on Forssassa.
Ex: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB250RS, CB250N, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, VFR750F(2), CB900B"O, VF1000F2, CBR1000F(4), CBR1100XX(2). Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.

Maaliskuu 08, 2021, 16:08:18 ip
Vastaus #10375

Peter Rulamo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 295
Omaakin vanhaa sinistä pitsikansituuttia kokeilin Rekkarista, kun valokuvausliikkeessä saatiin selvää kuvan rekisterinumerosta. Löytyy Savonlinnan keskustasta, perhana.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2021, 16:10:30 ip kirjoittanut Peter Rumjantzeff »
Ex: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB250RS, CB250N, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, VFR750F(2), CB900B"O, VF1000F2, CBR1000F(4), CBR1100XX(2). Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.

Maaliskuu 10, 2021, 14:28:03 ip
Vastaus #10376

Peter Rulamo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 295
Tuommoinen teksti tuli perään viriteltyä ajankuluksi:
Täytyyhän tätä jotenkin juhlia:)
Ex: Honda ST70Dax, SL125S, CB125T, CB125TD, MTX125R, CB250RS, CB250N, CB400N, FT500, CB750K, VF750F, VFR750F(2), CB900B"O, VF1000F2, CBR1000F(4), CBR1100XX(2). Yamaha DT125MX, DT125R, RD125LC(2), RD250LC, RD350LC(2), XJ750SECA, XJ900. Kawasaki Z500, GPZ900R(2), GPZ1000RX.

Maaliskuu 10, 2021, 15:43:45 ip
Vastaus #10377

Teemu S. Lindfors

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 936
Hatunnoston arvoinen suoritus. Perässä tullaan...😁

Maaliskuu 10, 2021, 16:11:31 ip
Vastaus #10378

tuomo jylha

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 3310
  • Moukka
Täällä ei taida tulla 30 pyörää täyteen. Kaksi edellistä käyttöpyörää on olleet omassa käytössä reilu 20 vuotta ja niiden seassa on ollut muutamia niin sanottuja harraste pyöriä. Käyttöpyöränä ollut aina vain yksi kerrallaan. Nykyinen on ollut jo 11 vuotta. Nyt on sitten tallissa kaksi käyttöpyörää kun tuli syksyllä tehtyä pyöräkaupat, ja tietenkin hieman "yllättäen" ajokauden lopetus saunaillassa. No sattuuhan näitä, niissä saunailloissa.
 Tuttu pyörä sekä myyjä. Ja päätyi kuulema hyvään kotiin?

Maaliskuu 10, 2021, 16:36:40 ip
Vastaus #10379

Petri Behm

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 4237
Ahdasta tulisi 50 pyörän kanssa... :)
Aikuisiällä on myynyt yhden pyörän pois.
Kaikki muut on hajasijoitettu.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.