Kirjoittaja Aihe: 50cc kilpurin rakentelut ja vinkit (katteet löydetty)  (Luettu 528166 kertaa)

Heinäkuu 01, 2011, 11:01:57 ap
Vastaus #225

Kalle Rahkasuo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 131
Moron,
lissää kuvei...
Ei ole monen "patti" oikein esteettisen näköinen muuten sutjakkaassa mopossa?

Edit: katsos Jouko siinä jalkatappikuvassa näkyy versioni siitä "tukiraudasta", lymyilee mustana haarukan alla ( 13mm putkea )

T:KR

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 01, 2011, 11:53:31 ap kirjoittanut Kalle Rahkasuo »

Heinäkuu 01, 2011, 12:58:07 ip
Vastaus #226

Esa Alin

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 15
  • SVKMK no 93

Ei ole monen "patti" oikein esteettisen näköinen muuten sutjakkaassa mopossa?


Se on Kalle ihan OK se "patti".
Jo estetiikan yliopistollisissa alkeisopinnoissa opitaan, että esteettisen ilmenemismuotoja ovat paitsi perinteiset kaunis, sulo, arvokas, ylevä, traagisuus ja koomisuus myös vähän uudemmat esteettiset modifikaatiot luonteenomainen, tyylitelty, ruma, aistillis-esteettinen, melankolia, iloisuus ja jokapäiväisyys. Kyllä noista löytyy luonnehdinta "patillesi"... ;)
Suzuki T20/1967 (classic race, luokka 2), Montesa Cota 348 (classic trial)

Heinäkuu 01, 2011, 13:20:19 ip
Vastaus #227

Kalle Rahkasuo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 131
Moron,
oikea luonnehdinta lienee tarpeellinen tai välttämätön?
Siellä kuvissa kurkistelee E.Alinille hyvinkin tuttu lohko....
T:KR

Heinäkuu 01, 2011, 19:40:17 ip
Vastaus #228

Jouko Pajunen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 658
Morjensta vaan itärajaltakin.

Sain Kreidleriin vihdoinkin Hollannista renkaat, oli tehtaaltakin loppu ja moni kauppa ilmoitti että seuraavasta valmistuserästä tulee...

Jussi heppaili pakoputken kasaan ja sovitti sen pyörään ja minä toimitin sen hitsarille. Nyt etsitään kahta hitsaria ja pakoputkea >:( . Alkuperäistä ja uutta sekä sitä puolivalmista putkea.

Iskareiden jousia ei ole löytynyt eli pitää tilata sitten koko iskarit.


Muuten olen kyllä sitä mieltä että Karjala takaisin vaikka Kreidleri kerrallaan: 

Alkaa jotenkin tuo 2012 tuntua aivan realistiselta tavoitteelta.

Jouko


Heinäkuu 01, 2011, 23:17:38 ip
Vastaus #230

Jouko Pajunen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 658
Juu, kyllä minä nuo tiesin. Ja myös paljonko ne maksaakin.  :o

Taidan kuitenkin tyytyä YSS:n skootteri-iskareihin, esmes Pösön etuiskareita saa 260 ja 270mm mittaisina. Ja jos tyytyy alapäässä haarukkakiinnitykseen niin niitä löytyy 260-320 millisinä 5 millin portain.

Jouko

Heinäkuu 02, 2011, 10:52:38 ap
Vastaus #231

Kalle Rahkasuo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 131
Moron,
kysyitkö sieltä Lesjöfors jousiliikkeestä? Entäs Kurikan jousi?
Mulla on ainakin sieltä  [edit] Lesjöforsilta, sopii hyvin Konin päälle, jousen ylä ja alapäähän pieni olakkeeliinen "prikka" niin ylisuuri jousi keskittyy sisäkaluihin...
Kaunis karamellinpunainen on hieno, mutta ei ole vihreän voittanutta!  :laugh:
T:KR
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2011, 11:35:14 ap kirjoittanut Kalle Rahkasuo »

Heinäkuu 02, 2011, 11:39:14 ap
Vastaus #232

Esa Alin

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 15
  • SVKMK no 93
Siellä kuvissa kurkistelee E.Alinille hyvinkin tuttu lohko....

No se lohko pääsi parhaimpaan mahdolliseen "kotiin".
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2011, 14:56:09 ip kirjoittanut Esa Alin »
Suzuki T20/1967 (classic race, luokka 2), Montesa Cota 348 (classic trial)

Heinäkuu 03, 2011, 20:21:27 ip
Vastaus #233

miku sauren

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 72
Moro

Taas on Suomen 50 cc kanta lisääntynyt yhdellä. Nälkä kasvoi syödessä ja kun löytyi osiltaan täydellinen projekti sopuhintaan niin olihan se hankittava.
Hirveällä väännöllä kaiken pitäisi olla nyt kunnossa.
Ensiviikonloppuna olisi tarkoitus mennä Red Bull ringille ajamaan kilpaa, mutta taitaa mennä enemmän testauksen puolelle  ;).

t. miku

[ylläpito on poistanut liitteen]

Heinäkuu 03, 2011, 20:38:18 ip
Vastaus #234

seppo savolainen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 1024
  • Osapuilleen kasassa....
Onko tuo Minareetti Jamathin pytyllä.

Elokuu 02, 2011, 15:50:59 ip
Vastaus #235

Kalle Rahkasuo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 131
Moron,
ohessa muutama kuva todisteena siitä että kesälomalla ei laiskoteltu... :)
Kuvissa ilmasylinteri vain sovitusta varten, vesipyttyä odotellessa voidaan kai todeta vesille venosen ja radalle moposen mieli?  :laugh:
Projekti hyllylle toistaiseksi, jatkuu vasta kun on kaikki moottoriin tarvittavat osat käsillä.
T:KR

[ylläpito on poistanut liitteen]

Elokuu 02, 2011, 15:52:38 ip
Vastaus #236

Kalle Rahkasuo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 131
Moron,
lissää kuvei...
T:KR


[ylläpito on poistanut liitteen]

Elokuu 02, 2011, 15:54:58 ip
Vastaus #237

Kalle Rahkasuo

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 131
Moron,
vielä yksi oranssi vihreää kaunistamaan. [korjattu kiljotusvihre!]
Katteen pohja tulee vihreäksi kun pakoputken vaatima tila selvinnyt, alaosa vielä pohjamaalissa...
T:KR

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2011, 22:10:21 ip kirjoittanut Kalle Rahkasuo »

Elokuu 02, 2011, 20:13:03 ip
Vastaus #238

miku sauren

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 72
Moi

Tässä olisi kuva Red Bull ringiltä, oli 36 hellettä ja pyöräkin kulki.
Ensi viikonlopulla Linköpinkiin...............

t. miku

[ylläpito on poistanut liitteen]

Elokuu 16, 2011, 21:21:05 ip
Vastaus #239

Kari hannukainen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 31
Iisalmi TT 2011

 ;) ;) ;)




Ja tulevaisuuden lupaus.....kun kysyin onko pyörä ja säädöt ok?
Vastasi että ei ihan ole!  ;D