No juttu sai alkunsa jo muutama vuosi taaksepäin.Päätin sillon,että vietän tallissa joka päivä vähintään tunnin.No arvatkaas kuinka homma on toteutunut,no ei sinne päinkään.En ole tallissa nytkään edes käynyt viikkoon,paitsi eilen ja sekin vaan kun tuli kerrostalokaveri illalla viilaileen yhtä kiväärin osaa.
No kaveri tulla tupsahti siinä seitsemän maissa ja koska sillä ei kotona ole viilapenkkiä,tuli viilaileen jotain kiväärin lukon osaa.No viilaaminen vei kai vartin ja sen jälkeen istuttiin tasapersein liki puoleen yöhön.No keskiolutta siemailtiin muutama tölkki,ei siis mitään hönöö vedetty,vaan pikkuhiljaa ja puhuttiin paskaa.Itselläni olis kyllä talli täynnä touhua,mutta ei toi inspiraattio tahdo aina iskee ja olis niitä hommia tuola pohjolan tallissakin.
Kyllähän se vaan on niin,että joskus on vaan parempi parantaa mailmaa ja olla vaan,jos kerta ei inspiraattio iske.Kyllä mä olen tossa naapurissa joka päivä tallissa vähintään tunnin ollu,olen tänäänkin.Sais vaan inspiraattion omiin touhuihin jossain välissä.Jos se tänään tulis.