Moro
Veikkaan että ei ole entiseen paluuta vaikka mitä sääntöjä muuteltais,vahinko,oli ihan hyvä foorumi ennenkuin joku valopää keksi ettei INAn määritelmää voi jlkisesti julkaista,pah.
No ei ainakaan klubi kehity tällä systeemllä,pitikö jossain vaiheessa saada nuoria mukaan sakkiin,taisi sekin juna mennä.
Jälkiviisaus on helppoa mutta jos sitä vähän harrastais,oliskoo kannattanut vaikka jotain suosituksia ennenkuin yht'äkkiä rankka sääntömuutos???
Kaiken kaikkiaan toiminta tämän käyttöohjeasian tiimoilta on ollut kaikkien aikojen riman alitus VMPK:n johtokunnalta.
Ei ensimmäistäkään vastausta maksavan jäsenen kysymyksiin.
Toisessa ketjussa kirjoitin 30.10.2023:
"Tilaston mukaan ensimmäinen viesti tälle palstalle on kirjoitettu 27.3.2005, siis noin 18,5 vuotta sitten.
Miten ihmeessä olemme selviytyneet 5.10.2023 saakka ilman käyttöohjeita?
Kun kuitenkin on nähty noin paljon vaivaa ko. käyttöohjeiden kirjoittamiseen, niin miksi johtokunta ei edelleenkään ole vastannut esittämiini kysymyksiin?
"Miksi ne julkaistaan nyt? Kuinka me mitenkään ollaan osattu käyttää tätä foorumia tähän saakka, ilman käyttöohjeita?
Voisiko VMPK ry:n johtokunta kertoa, mistä syystä nämä käyttöohjeet julkaistiin ja miksi juuri nyt?"
Kun joku, tässä tapauksessa VMPK ry:n johtokunta, tekee päätöksen jolla on vaikutusta muiden ihmisten tekemisiin, niin päätöksen tekijän pitää pystyä perustelemaan päätöksensä.
Nyt näitä perusteluita ei ole kuultu! Kysymys on siis diktatuurista, jolloin perusteluja ei tarvita."
Siis
18,5 vuotta mentiin aivan tyylikkäästi! Sitten joku veti herneen nenään ja sai yhden tämän maan parhaimmista palstoista syöksylaskuun!
Ainoa äännähdys johtokunnan suunnalta oli Arto Ahonkiven viesti, jossa hän kertoi soittaneensa Matti Herleville ja saaneensa syyn tapahtuneeseen: selvitys INA:n määritelmästä.
Voi hyvää päivää! Jos Matti Herlevi saattoi sen puhelussa kertoa Arto Ahonkivelle, niin miksi sitä ei voinut suoraan kirjoittaa tänne palstalle, jonka käyttäjiä asia koski? En edes usko koko juttua ko. puhelusta, onko sitä edes käyty?
En ole mikään takarivin huutelija, olen maksava VMPK:n jäsen jo jostain 1970-luvun puolesta välistä saakka. Omistan lähes 10 moottoripyörää 1950-60 luvuilta, mm. kaksi BSA Gold Staria joista toinen on museorekisteröity.
Olen Suomen Veteraanikilpamoottoripyöräkerho ry:n hallituksen jäsen ja Teknisen valiokunnan puheenjohtaja sekä Suomen Moottoriliiton Classic-lajiryhmän jäsen.
Lisäksi olen ollut vuosien mittaan mukana useammankin yhdistyksen toiminnassa, mutta tällaista nurkkakuntaisuutta en ole koskaan aikaisemmin todennut!
Tämä taitaa olla tässä. Soon moro!
P.S.
Jos moderaattori poistaa tämän kirjoituksen käyttöohjeiden vastaisena, niin siitä vaan!
Minulla on teksti tallessa.