Moro! Tehonalenema oli yksi mitä ihmettelin. Vanha vitsihän on että jos teho virityksen tuloksena alenee vähemmän kuin 10 %, on viritystä pidettävä onnistuneena.Jos oikein ymmärsin niin saksmannin koneessa on 28 mm. karporaattorit, ne on pienet jos tehoa haetaan yläkierroksille. RD-kilpamoottorissa on 34 mm. kaasuttajat.Viime talvena panin koneeseen uudet männärenkaat, uudet läppäventtiilin "leafit" - racinmalli - väitti Yambit'sin esite. Sytytysennakoksi pantiin 2.0 entisen 1.8 tilalle. Ainakin perstuntumalta voimaa tuli lisää. Toisiovälitys on paljon harvempi kuin edelliskesänä - 2,64, silti jaksaa ottaa täydet kierrokset 6. vaihteella. En osaa arvioida mitä nopeus silloin on. Voisiko 150 km/t mennä rikki? Pyörä on paljon kevyempi kuin vakiopyörä kun tieliikennevarustus ja kaikki ylimääräinen on riisuttu pois. Katteella luulisi olevan myös vaikutusta ilmanvastuksen alenemisen myötä huippunopeuteen.