Mielenkiintoista ja kiitos Juhalle vaivannäöstä.Ihmetyttää kovasti mikä tämmöisen teknisten vekottimien palstan idea on kun kuvat katoaa ylläpidon toimesta kohtuullisen pikaisesti joten on kuin lukisi kuvatonta käyttöohjekirjaa kuka jälkikäteen näihin aiheisiin palaa ja hyvin usein kuva on tärkein johtolanka mistä puhutaan ja minkä avulla kysytään?
Todellakin haastavaa jos kysymys kuuluu mikä tämä on ,kohdista näin kuin kuvassa tai vaikka nämä Juhan kuvat joita ilman melkoinen arvausleikki miltä männät+kanavat näyttää...
Miksi ne on poistettava,loppuuko bittiavaruudesta tila vai häh?
Näitä Rigan V 50-V501 moottoreiden mäntiä löytyy 3 rengasuralla varustettuinakin,näin olen lukenut ja kuviakin netistä nähnyt. Antavat lisää tehoa lisätiiveydellä kuulemma ja ehkä puristustakin,jälkimmäisestä en ole selvää saanut mutta koneitahan on käytetty mopoissa,mikroautoissa ja ties missä vekottimissa jopa kenttäoloihin sähköntuotantoon jonkinmoisena generaattorina ym.
Nyt on järkiperäinen ruuvaustauko flunssaoireiden ja vihoittelevan selän takia,siksi ei oo kuulunut ärräpäitä tai mitään tyhmiä kysymksiä& kuvia,koitetaan korjata asia yläpaineita pikkuhiljaa kasvattaen
Onhan V-50/501 moottori erilainen ja normaalista totustusta poikkeava mutta virityskäyttöön erikoinen valinta sanoisin ja ihan mielenkiinnolla.
Vaan onpahan hienot kuvat ja kanavissa nähty vaivaa ! mikä on,jos saa kysyä, tuon koneen tuleva käyttötarkoitus?