Siinäpä kysymys johon vastaisi kun osaisi mutta koska toinen ruuvi on tyhjäkäyntiruuvi pohjaanpäin käyntiä suurentaen niin se toinen seosruuvi on mulla jotain 2-3 välillä aukipäin pohjaamisesta pyöriteltynä, mutta kaasutinhan on oikeasti nerokas ja
kuten huomannut niin siinä ei paljonkaan yhtenäisyyttä ole länsimaisiin vastineisiinsa eikä sen paikalle ahtaasen rakoon ja omalaatusen kiinnityksen+reikävälinsä vuoksi Minissa helppo ole tilalle passelia korvaavaa edes laittaa vaikka haluaisikin.
Luistihjattuna hienon erikoinen tekele ,ainakin minun mielestä ja mielenkiintoinen rakenne ,vaatii perehtymistä+kokeilua ...koska ne viralliset säätöohjeet on salakielillä ja mystisin kirjaimin...nyt varmaan kannattaa tsekata ensiksi että se ryyppy toimii kunnolla ja laukee kaasusta poiskin!!,KÄYTÄT myös sitä koska muuten se EI lähde käyntiin ja kun ryyppyläpän käännät kylmäkäyynistysasentoon tarvii ryypyttää REILUSTI myös sitä ryyppynamiskaa painaen kunnes lorottaa alleen.
Et satu kaasuun!!(koska se ryyppy pomppaa päältä kaasusta heti) ja sittenhän se hörähtääkin nätisti kunhan poljet ja joskus jopa aika nopsaankin jopa laakista, mutta jääkö heti käyntiin onkin toinen juttu =samat systeemit uudelleen tulvittamista myöden kaasuun koskematta+ ryyppy päällä, niin jossainvaiheessa se kyllä jää pärisemään (tyhjäkäyntiä vähän reilusti,että se pysyy käynnissä omin avuin heti kaasutta )ja kannataa antaa lämmetä ryyppy päällä kohtuupitkään =taas kaasuun sattumatta.
Ainakin mun MINI tarvii ryyppyä tulvittaen puolilämpimänäkin niin se kait viittaa bensansaantimurheisiin joten oisko aihetta suurentaa pääsuutinta tms?
Tutkitaan kun moottoritie rupeaa olemaan tarpeeksi kuuma
Oot varmaan kaasarin putsannut,rassannut ja varmistanut ettei ilmavuotoja esim siitä kaasuvaijerin sisäänmenosta ja kaasuttimen kansi on suora eikä ylikiristetty kieroksi joka lähes tyyppivika ?
Kampuran tiivisteitähän hetikohta normaalisti joku kyselee ja ehdottaa kumminkin kun 2t ?? Tähän moinen operaatio oli turha,tulipahan tehtyä....
Tulpanvaihto,kokeile!!
Tässä oli semmoinen juttu että oikutteli oudoin tavoin näennäisesti hyvääkin kipinää antavalla tulpalla mutta kun vaihdoin kokeeksi toisen mopontulpan minkä löysin niin sillähän se toimi tyystin eritavoin.
Sytytysyksikön johtojen liittimet kunnolla kiinni+muut kipinäjohdot?
Onko sulla ilmanputsarissa suodatin vielä kelvollinen/kiinni ja tiiviit liitokset sekä äänenvaimennin tehdaskunnossa?
Joo,usko tai älä mutta tässä karkeamekaanisessa neuvostolaitteessa oon huomannut että näilläkin on joku merkillinen merkitys kokonaisuuden toimivuuden kannalta .
Vaihteistossa on siis tällä hetkellä moottoripyörän jämäkannusta 10w-40 mineraalia,ei taatusti kovin tarkka mutta perusmineraalia ,atf myös loistava valinta mutta tahtoi tulla läpi tiivisteistä ja kovin kankea yksiasteinen taasen on...hmm...kankeaa vaihteiden vaihteluun kylmänä.