Hmm....onko siinä sytyksessä joku säätökin,meinaan kun en oo moista ainakaan itse noteerannut??
Pistä tarkemmin mitä tarviit tietää niin tokin minä koitan selvittää ja pistää kuviakin,no problems senpuoleen.
Pitäähän kohtalotoveria auttaa ala ja vastamäessä
Ne Ollilan kuvat löytyy erikseen hakemalla netistä
www.juhaollila kuvat ,eihän täällä näy viimekesäisiäkään kuvia aiheesta kuin aiheesta joka lisääkin vaikeusastetta kovasti jos kysymys kuuluu esim "mikä tämä on",onko kuvan mopon lokasuoja/väri/ketjusuoja oikanmoinen tai kytkentäkaavion mietintää...en ymmärrä ideaa poistoihin mutta enpä ymmärrä montaa muutakaan asiaa, ei senpuoleen...
Hei,pistä yyveetä hänelle tämän palstan kautta,neuvoo varmaan auliisti+ MINI tietoa löytyy mm tuosta sytytyksestä onko siinä kenties joku säätö?
MZ-B tuotokset kuin suurin osa muidenkin uutena myytävästä osasta on luonnollisesti sieltä suuresta jokatavaran ihmemaasta ja niin se on tämä K60B kaasutinkin oletettevasti koska valmistusmaata ei lue siinä paikassa missä ennen stanssattu CCCP.
Ainoastaan "High Quality"annetaan infoksi pakkauksessa,missähänpäin lie semmoinen paikka?
Tästä enemmän tuonnempana,uusi ja vanha eivät nimittäin ole 1-1 tönäritutkimisella eli mikäli ostatte orkkiskasarin suosittelen alkuperäistä CCCP versiota jossa kiinanversiota isompaa kanavakokoa sisuskaluissa ja parempi luistirakenne vaijerin kiinnityksessä luistin uraan.
Siististihän tuo on tehty mutta ihmettelen jos suoraan paketista heittäen saa moponsa tuolla toimimaan....
Voisiko itse suurentaa niitä kiinankanavia kairaamalla...en tiedä,ehkäpä.
Nykybensa on semmoista sorttia jotta tuo pieni kanavakoko ja vakioinen pieni pääsuutin antaa taatusti herkästi "Boooooooooo" ääntä ja surkea vasteen kaasuun+erittäin huonon käynnistyvyyden!
Siksipä nyt on täälläpäässä miksattu uutta ja vanhaa kaasaria,nyt toimii hienosti ja käytössä vanha CCCP runko-osa ,uuden kansiosa pikkasen muokattuna ja noin kooltaan 64 pääsuutin verrattuna kiinniolleeseen 54 suuttimeen jolla MINI ei edes käynnistynyt ja samaa kokoa ne alkuperäiskaasarien suuttimetkin on mutta kun ajat+bensa on kovasti erimoista kuin 80 luvulla...
Kaasarit ei oikein toimi niillä suuttimilla mitä silloin joskus ohjearvot antoivat kooksi vai oisko venäläinen bensa miten erilaista jos se ajatuksena koska sinnepäin johonkin näiden K60B päämarkkinat varmaan on eikä ns länsimaihin.
Nyt lähtee tulvittamattakin käyntiin kylmänä kohtuuhyvin kunhan läpän kääntää alas ,puolilämpimänä ei tarvi kuin polkaista kuin muutkin mopot.
Kierroksia ottaa nyt herkästi kuten eukkokin kun näkee töistätullessaan taloa kierretyn "testimielessä" vaikka ehdottomasti se(kin) huvi kielletty!!
Suosittelen orkkiskaasarin käyttämistä PV kaasarin tms sijaan,vika voi olla siinäkin pelkästään että moottori ei toimi sillä PV kaasarilla kunnolla.
Suutinsuosituksena suurinpiirtein +10 numeroa 54siin verrattuna ei tietty päde kuin tässä K60:sessä,muissa se voi olla tyystin muuta.
Vika on todennäköisesti siinä kärjettömässä boksissa joko sisäisesti,liitoksissa tai jotain tuommoista jos pitäisi arvailla kaukoparannuksena ja sieltä MZb liikkesstähän bokseja löytyy alle kympillä jos tarvis ja V 50 /V501 koneisen Stellan samanmoisia bokseja kuin orkkiskaasareitakin löytynee lähempääkin,uusia tai käytettyjä...tai koko Stellan moponraato kerralla.