Kirjoittaja Aihe: Vape ja etz250  (Luettu 908 kertaa)

Kesäkuu 21, 2022, 22:52:18 ip
Luettu 908 kertaa

ari seppälä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 57
Mikä ihme vei mitsiin kipinän ajoin pihaan ja seuraavana aamuna  ei  lähteny enää käymään menikö tästäkin  Puola  niinkuin jawa 638 jossa ei kestäny kuin 5000km kyllähän vapen pitäis kauemmin kestää.

Kesäkuu 22, 2022, 09:03:11 ap
Vastaus #1

markkukovasin

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 12194
Tokihan olet koittanut toisella tulpalla jo?

t. Markku

Kesäkuu 22, 2022, 10:59:09 ap
Vastaus #2

Pekka Aalto

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 36
Kokeile onko akussa jännitettä tarpeeksi.  VAPEn käynnistysrele vaatii n. 9V sulkeakseen kärjet joiden kautta sytytysvirta kulkee.  Kun käännät virtanaulaa pitäisi jostain satulan alta kuulua hiljainen naksahdus ja rele vetää päälle.
Itsellä meni joskus akku ETZ:ssa oikosulkuun ja napajännitettä ei ollut kuin 3V.  Ei lähtenyt sillä akulla käyntiin.  Uusi akku paikalle ja taas mentiin.
Onni on oma kusti, mitsi, pässi, jammu... ja pukki vielä toivelistalla....

Kesäkuu 23, 2022, 03:08:08 ap
Vastaus #3

ari seppälä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 57
Vika löytyi, ei ollu vape syypää vaan kaasarin neulaventtili joka ei pitänyt vaan oli vuotanut kampikammioon niin paljon yön aikana bensaa että kasteli jatkuvasti tulpan.Muistaa ainakin hanan pistää seuraavalla kerralla kiinni,olihan kova potkiminen että sai kuivaksi.

Kesäkuu 27, 2022, 09:17:05 ap
Vastaus #4

Lauri Puirola

  • *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • Viestejä: 3849
Jos Vapen puolaa ohjataan releellä niin vaati akun tietenkin.
Laita katkaisija puolan sammutusjohdon ja releen välille niin saat
moottorin käyntiin ilman akkua jos akku hyytyy tai sulake poksahtaa eikä
ole varasulaketta mukana. Tosin sen sammutusjohdon liitoksen voi avata
mutta on yleensä tiukka ja tankin alla piilossa.


L&K. 

Kesäkuu 28, 2022, 03:19:55 ap
Vastaus #5

ari seppälä

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 57
Joo tässä pyörässä ei ole akkua