Terve
Ajattelin talven aikana aloittaa myös tuon nurkissa majailleen paperittoman CZ typ 450:n kasailun. Pyörästä on tarkoitus tehdä (vapaamuotoinen) typ 470 trial replica classic crossi hommiin.
Jawa-CZ haarastajien vinkit ovat nyt tervetulleita. Haluaisin tietoja ja vinkkejä siitä kuinka näitä 450 koneita aikanaan viritettiin kisakäyttöön. Alkuperäisiä 470 trial malleja tuskin riitti kaikille.
Eli siis:
- mitä kaasutinta kannattaa käyttää (suuttimet?)?
- Käsittelivätkö 50-60-luvun kotimaiset kilvanajajat kanavia? jos käsittelivät, niin vinkkejä otetaan vastaan. Koneesta pitää siis saada maastokäyttöön soveltuvia tehoja.
- Muita kotitallien virikikkoja?
- Sen verran avaan itse, että kampura on toki tarkoitus korkittaa.
Tämän lisäksi haluaisin saada yleistä tietoa, ja etenkin teknistä tietoa typ 470 trialista. Rengaskoot?, Toisiovälitykset? Onko takahaarukka sama kuin 450:ssä (vaikuttaa, ettei 19" pyörä mahdu 16" tilalle)?, Äänenvaimentajan rakenne (siis sisältä, kuva alla)?
Jos löydätte verkosta tietoa, niin laittakaa ihmeessä linkki).
Tämän suuntaista laitetta olis suunnitteilla