On vaan mielenkiitoista että keskustelijat eivä uskalla tunnustaa "väriä", nuita eri lajien tunnustavia(mm.jääkiekko,jalkapallo tms.) kyllä löytyy joka puolelta mutta se nk. poliittinen värin näyttäminen on niin vaikeaa.
Poliittinen kantahan on tuki aatesuunnalle ja toisaalta henkilölle.
Miksi ? Eikö uskalleta olla mielipiteensä takana vai mitä siinä ujostellaan?
Itse olen pääsääntöisesti ollut oikean laidan kannattaja Kokoomuksen äänestäjänä, toki on vuosien saatossa tullut annettua ääni muillekkin aatesuunnille, vihreät kuitenkin minulle se mihin en samaistu.
Nyt pähkäilen tuon PS:n ja Kok välillä, Orpo kompasteli mielestäni tuossa hoitajamitoituksessa ja SOTE keississä, siellä lie nyt liianpaljon tuota pääomapiiriä ja hyvänuskoisuutta, nyt vielä tuo kaikkia syleilevä ilmastopolitiikka on vallannut jalansijaa liiaksi myös Kok:n johtoportaassa.
Persuissa närästää tuo sinisilmäisyys liki kaikessa, maaahanmuutossa mm. ei ole mahdollista kansainvälisten säädösten vuoksi kieltäytyä päästämästä pakolaista tai siksi itseään tunnustavaa maahan, ne on ne pari sanaa jotka tulijoille on kerrottu ja senkö ne osaa kertoa tai antaa lapun jossa on tuo sana niin päästettävä on.
Pakolaisten jälkikäsittely on toki oma juttunsa mutta ei siitä enenmpää.