Onhan tuota joskus tullut kokeiltua MUTTA se oli niillä männänrenkailla enkä tiedä "heidän" koostumustaan mitä olivat kuten en tiedä noiden nyt kysessäolevienkiaan mutta ainakaan minulla se ei onnistunut vaikka
ei poikki vastataivuttelulla menneetkään mutta muoto ei taatusti ollut enää 100% alkuperäinen kuten ei mitatkaan saati jännityskään ...jaa-a...no toisenlainen jännitys toisaalta säilyi käynnistykseen asti mitä tapahtuu vaiko ei mitään.
Ei ollut tiivis kuten olisi pitänyt oireina kuin väljähkö moottori vaikkakin tiedetään että näinhän se tahtoo tovin monesti ollakkin sisäänajossa mutta ei tämä siitä paremmaksi muuttunut,jopa päinvastoin ,kansi taas irti ja taas uudet männänrenkaat kieli keskellä suuta rakotulkin liuskaa apuna käytttäen ja niin oli kuin toinen kone seuraavan sisäänajon jälkeen kun ne sai ehijnä oikeassa muodossaan kotipesään.
Tosiaan riippunee tapauksesta ja vääntelyn asteesta kuin renkaiden materiaalistakin paljon mutta tokko ne kumminkaan paranee alkuperäisestä itsemuotoillen ?
Mietippä jos männänrengas meneekin sitten poikki juuri jännitysen menetyksen tai muodonmuutosten avittamana raapien sylinterinkin huonolla tuurilla mutta toisaalta voihan se tuurilla kestääkkin vaan kun kyseessä kumminkin tavallinen peli johon osiakin saa helposti,kannattaneeko ottaa tiedostettu riski tehdä "markan osalla kympin vahinko"?