Löysin aikas laiskalle viritetyn IC:n tyhjäkäynnin.
https://www.youtube.com/watch?v=tLIjjVA94jMMinun Iiigor ei ole tuolleen vielä viritetty.
Kone on kuitenkin niin tiukka että tuokin onnistuu, tai vielä paremmaksi, koska olen koneen itse laittanut.
https://www.youtube.com/watch?v=hU_dcC3pvcUTuossa eilisen käyntiä.
Laitan synteettiset öljyt bensan sekaan ja säätelen kaasarit timmiin niin eiköhän käynti tuosta rauhoitu?
Jos jollain on puhki ruostumattomat lokasuojat tuohon , niin ostaisin.
Ei nuita katiskoita voinut kuin tuolleen hitsailleen ylientisöidä.
Mukavasti käy tuokin.
Sanokaapa IC tietäjät, pitääkö näissä käyttää savuttavaa tavallista moottoriöljyä?
Jos panee Nestee synteettistä Racing 2T niin ei savuta yhtään. Siis ohjeen mukaisella 4% seoksella.
Tämä oli aika huono aihio entisöidä, mutta kun tarvittavia osia löytyi jopa laakrikaupasta niin tämän laitto oli helppo homma. Lokasuojat olivat kuin katiskat, niitä en osannut entiseen tyyliin laittaa. En kuitenkaan tätä tätä tässä kunnossa mihinkään laatukilpailuun enkä museoon pukata.
Kaikki muut olen itse tehnyt, paitsi Kromit teki huikeaan laatuun Rauno Kalliokorpi.
Teki myös minun Triumph TR6R , Zundapp Combinette, Simson 425, ja Simsoin SR2E , velosolex, Rex fm 34, Vespa SS180, Victoria Fm38 , ja Katana 1100 GSX S.
Ensi kesänä iigor lähtee liitoon.