Änkeekoota paljon parjataan, toki se taitaa olla yleisimmästä päästä tulppia, joten viallisiakin löytyy ehkä enemmän. Omat kokemukset on semmoiset että NGK:lla jotenkin pärjää, mutta esim Hitachi on paljon parempi. CB350:iin sopivia vanhan varaston Hitachi-kynttilöitä joskus hankin jokusen, ja on niillä nyt ekalla parilla menty jotain kymppitonni tai vähän päälle ja hyvin pelaavat, ei mitään mustumista tai edes kulumista. Iloisesti kiertää kone ja voi mennä vitosella viisari tapissa ilman mitään päkellystä vaikka kuinka pitkään (ittellä tulee raja vastaan noin vartissa).
Tähän uusiokäyttöteemaan löyhästi liittyen, saakos niitä tulppien tiivisterenkaita jostain erikseen? Kun noissa muuten ihan hyvissä Hitacheissa on ne tiivarit vähän linttaantuneet, kun tulpat pitää ottaa pois kun säätää venttiilinvälyksiä, nokkaketjua, syttyhetkeä ym. Nää on käyneet irti ainakin kolme kertaa, mieluusti laittaisi uudet tiivisteet.
Kooteeämmät taasen ovat eksoottisia ja temperamenttisia kilpakoneita, joilla on metkunsa. Näin koitin sällillekin vakuutella, mutta ei auttanut, päin vastoin, pakko oli se kolmesatku hankkia. NGK:t on pelannut siinä hyvin (akuton laite kyseessä), moni muu juttu kyllä on korjattu. Ne sieltä tankin alta kuuluvat rusahdukset ja kilaukset/kolaukset ovat jotain tonnin-pari per kpl, onneksi vain kerran tähän mennessä (koputtaa puuta äänekkäästi).