Kiitos vastauksista!
Ajokilometrejä tuohon tuskin hirveästi enää tulee eli siinä mielessä uustuotantokampisarja olisi varmasti riittävä.
Alkoi kiinnostamaan tuo veivisarjan tilaaminen ja vaihto itse. Tällaista operaatiota en ole ennen tehnyt, mutta tällaisesta matalaviritteisestä moottorista olisi varmaan paras alkaa opettelemaan. Muutenkin tässä olisi enemmän harrastamisen meininkiä kuin vain pultata valmista osaa kiinni.
Mutta mutta, tuntuu olevan hankala löytää sopiva veivisarja RT:hen? "Rt Pleuel kit" hakusanalla antaa TS:ään ja muihin malleihin kyllä veivisettiä, mutta ei RT:hen. Pitää tutkia asiaa.
Kiertokangen yläpäähän jos haluaa neulalaakerin, pitää ilmeisesti olla 15mm männäntappi? Saksalaisilla foorumeilla puhuvat, että voisi ajella vähemmillä öljyillä verrattuna liukulaakeriin.
Kunhan saan hommattua ensiövedon ketjupyörän ulosvetimen, saan kampiakselin irti koneesta ja pääsen tutkailemaan kaulojen kunnot jne. Laturin pään laakeri oli jumissa, mutta kampiakseli pyöri silti eli saattaa siellä jotain vauriota olla.