Kirjoittaja Aihe: Eukonhalvattu...  (Luettu 3309 kertaa)

Tammikuu 09, 2022, 20:33:08 ip
Vastaus #15

Esko P. Lehtinen

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
... ja sama kippo männee viikon pari ko käytön jälkee huuhtasee isommat kökkäreet raanan alla...

Ja yksi Lahtelainen motoristipersoona (RIP) kertoi minulle kun juhlittiin kun vaimonsa oli minun vaimoni kanssa Rhodoksella. Tämä tapahtui joskun 80-luvun lopulla.
 Sanoi, että " minä ihmettelen kun vaimo aina valittaa, että tulee tiskiä paljon. Olen nyt viikon ollut yksinäni ja tiskiä ei ole tullut yhtään" Hän sanoi syöneensä kylmää hernekeittoa suoraan purkista ja sanoi, että lusikkakin on nuoltu niin puhtaaksi, ettei tarvitse edes tiskata.😁😘

Tammikuu 10, 2022, 07:55:25 ap
Vastaus #16

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Painon voi todellakin laittaa sanalle PERSOONA.

Uskon ihan hyvin,että tuolla tapaa se todella menikin!

Kevyet mullat hälle... t. Markku

Tammikuu 16, 2022, 20:32:41 ip
Vastaus #17

Taito Nuutinen

• Vieras
Kun kerran niin sopiva otsake niin kyselenpä nyt täältä että onko muilla "eukollisilla" motoristeilla ja muilla kulkijoilla sama ongelma kuin miulla.

Siis aina aika ajoin alkaa eukko hääräämään niin minulle rakkaita romujani johonkin suuntaan..ja silloin vauhti on yleensä päätä huimaava..eikä hommassa ole päätä eikä häntää..ne romut vaan täytyy siirtää paikasta A paikkaan B ja mieluusti mahdollisimman hankalaan piiloon..Eukon omat "matonkuteet" yms. saa kyllä olla rauhassa vaikka keskellä lattiaa.Onko ketään kohtalon toveria ja jos on niin miten ootte "handlannu" tilanteen?

Tammikuu 16, 2022, 21:18:50 ip
Vastaus #18

Marko Kaukola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hommaamalla lisää tilaa.
Ja eukko onneksi harrastaa samoja asioita,sehän on myös valinta kysymys.

Tammikuu 17, 2022, 00:39:05 ap
Vastaus #19

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä se on mies kuka talossa määrää.  Mie saan pittää omia tavaroitain just niiko ite tykkään.  Autotallissa, kohan vaan hänen polonen mahtuu sinne, puukuurissa ihan mite lystään, ja tässä tietsikkahuoneessakkaan ei kovin paljon haittaa, vaikka miun kamerat, objektiivit, laukut, reput, jalustat ja muu kuvausrekvisiitta ja tarvikkeet leviää tuohon sohvalle ja lattialle.  Monta kertaa mennee ainakin päivä, enneko ne käsketään korjaamaan johonkin.  Ja saattaa mennä enemmänkin, jos se ei oo kotona.  Mutta ei koske miun valokuvaustavaroihin, ainoastaan käskee miun korjata ne pois siivouksen tieltä tai muuten vaan.  Kyllä tosi mies saap kurissa pysymään sekä elukat että emännät!

jv

Tammikuu 17, 2022, 06:56:50 ap
Vastaus #20

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Ei ole hirveesti ylimääräisiä romppeita pitkin lattioita. Aika hyvin tulee laitettua ne sinne minne kuuluvatkin. Vaan eipä oo tässä taloudessa naisasukkaitakaan, ainakaan toistaiseksi. Enemmän ne omat tavarat jäi levälleen kun taloudessa oli joku kuka siivosi perässä.  :)