Mahtavaa tietoa kaikilta, suurkiitos!
Hyvä vain että pääsen eroon tuosta muovipurkista jossa mittari nyt kolisee. Sopiiko siihen toiseen mittarikoteloon tuo sama mittari? Magneeton värin poistaminen voi olla hankalaa, se on maalattu jollain todella kovalla tavaralla. Tutkin asiaa. Onko sylinteriosan irroittaminen maalausta varten iso urakka?
Pitää lähettää Rainerille viestiä ja harkita vielä tuota alapakoputkijuttua. Joudunko tekemään säätöjä kaasariin jos vaihdan putket?
Mahtavaa että apua ja vastauksia saa tällä tavalla! Kiitos vielä.
Tänään ajelin niin paljon kuin kehtasin kypärättä päristellä metsäteillä. Kone toimii muuten ihan ok ja lähtee hyvin käyntiin, mutta ylämäissä tulee outoja hidastumisia joista en oikein ota selvää. Kone hyytyy hiukan pienessäkin ylämäessä ja kaasua pumppaamalla saa taas vauhtia lisää, yleensä mäen lopussa. Vaihteiden löytäminenkään ei ole ihan helppoa, kakkonen luistaa välillä vapaalle ja useimmiten hyppään suoraan kolmoseen vaikka yritän kakkosta. Tottumiskysymys ehkäpä.
Miten puhdistaisitte tuon pyörittimen(Huret se on muuten), tuo vaalea nipa on vain suora reikä sisään, korkki lienee kadonnut tai murtunut?
-Mikael Gustafsson
Liitteenä vielä kuva mittaristosta, onko tämä se oikea minkä Rainerilta voi ostaa?
[ylläpito on poistanut liitteen]