Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Ostetaan / Vs: Kawasaki F11 koppa
« Uusin viesti kirjoittanut kai lahtinen tänään kello 09:13:39 »
Joo, sitä kattelin kans että Amerikoista niitä löytyy ja monen hintaista... Tuli tämmöinen hommattua ja tuli lähes kokonainen varaosapyörä mukana mutta koppa puuttuu molemmista :-\ .


ps. mitäpä tuosta haukkumaan, pysyypähän ilmoitus esillä. Kiitos :)
2
Mopopalsta / Vs: Ajomopo
« Uusin viesti kirjoittanut seppo savolainen eilen kello 20:42:19 »
No ny kun tälläkään sektorilla ei oikein kukaan syty nii laitetaan tää alan miesten piisi kuulolle.
https://www.youtube.com/watch?v=--dK0CVB9YY


3
Ostetaan / Vs: Kawasaki F11 koppa
« Uusin viesti kirjoittanut Esko P. Lehtinen eilen kello 20:36:14 »
Koppaa minulla ei ole mutta aikoinaan 1975 ostin uuden Kawasaki F11:sta ja annoin sen vaihdossa 1977 uuteen Honda 750 K7:aan.
Sen verran aihe kiinnosti, että laitoin Ebay:n hakusanaksi Kawasaki F11 right cover. Tuli 2 osumaa.
Toinen maksaisi n. 35€ ja toinen n. 85€ ja lisäksi tulisi aika kalliit toimitusmaksut Eurooppaan, ymmätääkseni?
Kerran sain "haukut" kun jollekin osan etsijälle vastasin, että ulkomailta kyllä löytyy jos ei Suomesta.
Sen verran vielä ko. Kawasta, että kyllä sillä ex-vaimon kanssa aika paljon reissattiin.
Lähdetiin mm. täältä Lahesta 2-päällä ja leirintävarusteet  Punkaharjun kautta Savonlinnaan ja sieltä Kuopioon ja sitten Jyväskylän kautta kotiin. Eipä taida nykyiset motoristit tehdä tuollaista reissua 250cc. pyörällä?
Enään ei pyörää ole. Viimeisen myin pois alkukesänä. Yhtäjaksoisia ajokesiä ehti tulla 56 jos mopokesä 1969 mukaan lasketaan.
4
Ostetaan / Vs: Kawasaki F11 koppa
« Uusin viesti kirjoittanut kai lahtinen eilen kello 15:44:52 »
Tarkennuksena jos tyyppi ei sano mitään: 70-luvun 250 endurosta kyse, muovinen lähes kolmion mallinen suoja tuoreöljysäiliön peitteeksi. Huonompikin osa käy jos ei hyvää löydy...
5
Myydään: Moottoripyörät / Myydään FN M70 1931 projekti
« Uusin viesti kirjoittanut Erkki Rautio eilen kello 14:06:37 »
Tarjolla belgialaisen asetehtaan menestystuote, jossa 350 kuutioinen sivuventtiilimoottori. Tässä on ns. matching numbers eli moottorin numero ja tuon sahatun rungon numerot ovat samat kuin pyörän ruotsalaisessa kantakortissa. Projekti sijaitsee pääkaupunkiseudulla ja siihen kuuluu kuvissa näkyvien osien lisäksi vielä neljä jarrukenkää, takaratas ja kaksi kehnoa bensatankkia. Edellinen harrastaja on ehtinyt kunnostaa konetta jo jonkin verran. Tiedustelut O4O-1912174Hinta 2200e.

PS. Tästä linkistä näet millaisen FN:n tuolla rahalla saa Belgiasta: https://en.hd-classic.be/collection/fn-m70-project
6
Oulun aluekerho / Tänään Joulupuuro
« Uusin viesti kirjoittanut Jussi Korhonen eilen kello 13:28:31 »
Tänään on sitten odotettu Joulupuuroilta. Valitettavasti en pääse itse paikalle flunssakuumeilun vuoksi. Syökää te hyvin ja kehukaa toisianne. Tavataan sitten tammikuussa.

Jussi/sihteeri
7
Vanhat moottoripyörät / Vs: Jawan kytkin
« Uusin viesti kirjoittanut Pekka Lankinen eilen kello 12:51:32 »
Mä oon niin nopee liikkeissäni, että jäi kyllä ihmettelemättä. Pinnat kyllä brakecleanerilla putsailin, että ihan hyvältä ne vaikuttivat. Ei mitään "hitsaumia" tai muutakaan outoa.


Mutta onhan tää hienoa, kun sain aikaan näin pitkän keskustelun ja vieläpä ihan moottoripyöriin ja vanhoihin sellaisiin, liittyvästä aiheesta!  :laugh:
8
Vanhat moottoripyörät / Vs: Jawan kytkin
« Uusin viesti kirjoittanut Jaakko Latvanen eilen kello 12:43:50 »
Jos ajjaa ilman korvatulppia, ja on vähän enemmän noitten kanssa pulannu, aika hyvin kakstahtisessa korvan ja käden pitäs pystyy selvittämään, jos on pentsiinistä puutetta.  Kone helkkää laihalla, ja kun kaasua löysää, lähtee käymään, kun kaasua lisää, alkaa pätkiä tai sammuu.  Ainakin nyt oon sitä mieltä, kun en enää moottorpyörillä oo ajanu aikoihin enkä aja...

Tuosta kartiokiinnityksestä.  Katoithan Pekka, ettei vaan mutteri pohjaa akselin olakkeeseen, ettei kiristä kartiota kunnolla ollenkaan?  Semmosia on joskus vastaan tullut; ussein tosin syynä joku väärä rikka mutterin alla, joskus kerran irronnut kartiokiinnitys on vähän ohentanut akselia tai suurentanut vastakappaleen reikää, ja mennee kappale liian syvälle.  Siinä kanssa kokenut asentaja saattaa ihmetellä kiristäessään, että lopputiukka tuli liian lyhyellä matkalla, katotaas vielä kerran...

jaakkovaakko
9
Vanhat moottoripyörät / Vs: Jawan kytkin
« Uusin viesti kirjoittanut Lauri Puirola eilen kello 12:24:53 »
Toinen paikka mikä kannattaa tarkastaa on kohokammion reikä. Siihen kertyy pikkuhiljaa moskaa joka hidastaa bensan virtausta.
Kulkee pienillä kierroksilla hyvin mutta bensanpuutteesta pätkii isommilla kierroksilla. Vaikuttaa äkkiä sytkävialta pätkimisineen.




L&K. 
10
Vanhat moottoripyörät / Vs: Jawan kytkin
« Uusin viesti kirjoittanut Pertti Rintamaki eilen kello 12:12:48 »
Kyllä kuului ärräpäitä korjaamolla, kun nuori mies ajoi ja työnsi ja ajoi ja työnsi....15km Suzukin tonnisatkua hoitoon.
Siinä sitten kyseltiin ja pähkittiin koska alkoi, mitä tehty jne.
Otettiin tankkia ylös asiakkaan kanssa ja siellähän oli korvausilmaletku puristuneena tankin kiinnityksen alla.
Tuli nopea korjaus ja eikä hintaakaan viitsinyt pyytää vieläkin hikisenä hammasta purevalta kaverilta...

Joskus seuraavissa jaksoissa uskalsi jo kysäistä, että tulitko oikein ajamalla ;D
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 10