BIG UPDATE!Osia on tullut tilattua huomattavasti lisää
- Etulokarin aihio
- Motogadget uudet napit ohjaustankoon
- Motogadget johtosarja
- Etuvalon "lippa"
- Muttereita, pultteja, prikkoja
- Automaattisulake
- Takajarrun banjopultti jarruvalokytkimellä
- "Takalokari"
- Akun kiinnitykseen nahkaremmit
- Ketjun kiristyspultti
- Takavalo
- Uudet jarrunestesäiliöt
- yms yms
VirtalukkoPyörään tulee Motogadgetin avaimeton virtalukko eli "tägiä" näyttämällä menee virrat päälle ja pois.
Tätä varten tehtiin kylkeen upotus lukijalle, joka tulee kyljen tasolle.
Mitotusta
Reikä kylkeen
Teline lukijalle, joka hitsataan kiinni runkoon
Valmis
SähköboksiSähköt tulevat takakatteen alle, kuten jo aiemminkin on mainittu.
Komponenttien sijoittelu meni uusiksi ja uudet paikat on mitoitettu.

Pultit pitää hitsata kiinni

Samalla tehdään muutama johtolenkki lisää, jossa johdot pysyvät siististi, eivätkä roiku
TakalokariOstin GSXR takalokarin, joka mielestäni sopii hyvin pyörän tyyliin ja on bolt-on.
Suojaa samalla myös hieman kuralta vaikkei tällä tulla sateella ajamaankaan, kuin pakkotilanteessa
ENNEN

JÄLKEEN

TakajarruvalokytkinOstin takajarruun uuden banjopultin, jossa on takajarruvalokytkin.
Ongelmaksi tuli, että uusi banjo on alkuperäistä paljon pidempi, joten se otti kiinni takahaarukkaan.
Jalkatappeja siirretään hieman ulommaksi, niin tilaa jää riittävästi banjopultille

AkselisuojatapitEteen ja taakse ostin akselisuojapalat. En usko, että näillä on mitään tekemistä suojaamisen kanssa, mutta näyttää hyvältä ja viimeistellymmältä.

Nopeusmittarin anturiAnturille löytyi paikka etulokerin kiinnityskohdasta ja magneetin saa kiinnitetty jarrulevyn kiinnikkeisiin.
EtulokariAihion leikkausta ja hiontia on tehty nyt viimeiset tallipäivät. Muoto alkaa hahmottumaan.
Kiinnikeet on myös lähes valmiit ja niitä siistitään hieman sirommiksi, mutta vaikuttaa toimivalta paketilta
AIHIO


EDISTYY


KIINNIKKEET

Mitä seuraavaksi?Etulokari ja sen kiinnikkeet viimeistellään, jonka jälkeen pyörä puretaan osiksi.
Tämän jälkeen tehdään toivottavasti viimeiset hitsaukset huhtikuun aikana.
Kun hitsaukset on tehty, tullaan pyörä kasaamaan kerran vielä lähes täydellisesti kasaan ja varmistamaan, että onko kaikki huomioitu ja pitääkö muokkauksia tehdä.
Kun tämä on varmistettu päästään maalausvaiheeseen, joten loppua kohden edetään kovaa vauhtia!