Ei siinä alunperin mun mielestä mitään H-hässäkkää ole. CSMNL:N sivuilla on kuvat, joista voi tarkistaa vielä, mutta se hana on niin tehty että molemmat nipat ovat yhteydessä samaan kammioon. Aika pienet kanavat siellä hanassa on, jotain 3mm, eli ei kaksistakaan tukkeumaa tarvitse kun jo varmasti ahistaa. Hanan sisässä on tiuha metalliverkko suodattimena, voi olla hapettunut tai muuten tukossa sekin. Varatankki on toteutettu niin että "varsinaisessa" on pidempi putki, varatankin puolella ei varsinaista putkea muistaakseni ollenkaan. Perinteinen tyyli siis. Oletko koittanut ajaa varatankilla vaikka tankissa olisi reilummin bensaa?
Kyllä minä joskus vuosikymmeniä sitten sen hanan purin osiksi ja kasaankin sain, eikä vuotanut, mutta kumiosat olivat silloin vain n. 15-vuotiaita, kuten minäkin, paljon notkeampia (kuten minäkin silloin
) eivätkä olleet etanolissa marinoituja (kuten... eiku
). Mutta jos otat letkun irti kaasuttimesta ja lasket bensaa kippoon, niin siitä virtauksesta voi jotain päätellä.
Sinuna poistaisin sen H-systeemin, Siinä voi käydä niin että jos (KUN) kaasuttimet eivät ole bensanpinnan ja muiden säätöjen osalta ihan 100% synkassa, niin tuo H saattaa olla haitaksi. Janoisempi puoli ryöstää virtausta toiselta, tai jotain.