Kirjoittaja Aihe: Honda 125 tulpan kierre  (Luettu 1629 kertaa)

Helmikuu 19, 2024, 08:16:27 ap
Vastaus #15

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
mahtaako tuohon saada venttiilin ohjurien kumit vaihdettua kansi paikallaan varmaan helpottaa kun kone on irti, tarvii vaan olla tai tehä sopiva härpäke millä venttiilin jouset saa painettua alas ja pyttyyn jotain että venttiili ei karkaa, voi olla että koneistamo ei tulpan reikääkään korjaa kansi paikallaan ite kyllä olen tehnyt, imuriin vaan sit pissapojan letku suuttimen päähän ja sillä roskat pois männän päältä

Helmikuu 19, 2024, 08:17:21 ap
Vastaus #16

Kari Tirkkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
mahtaako tuohon saada venttiilin ohjurien kumit vaihdettua kansi paikallaan varmaan helpottaa kun kone on irti, tarvii vaan olla tai tehä sopiva härpäke millä venttiilin jouset saa painettua alas ja pyttyyn jotain että venttiili ei karkaa, voi olla että koneistamo ei tulpan reikääkään korjaa kansi paikallaan ite kyllä olen tehnyt, imuriin vaan sit pissapojan letku suuttimen päähän ja sillä roskat pois männän päältä, TD koneistamosta kuullut kyllä paljon hyvää näillä nurkilla

Helmikuu 19, 2024, 19:51:01 ip
Vastaus #17

Urpo Laine

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Paineilmaa tulpanreikään ite olen tuossa ohjurinkumihommassa käyttänyt siihen aikaan kun juutuupissa ei kaikkea neuvottu. Mäntä kannattaa laittaa  varmuuden  vuoksi yläasentoon.

Helmikuu 19, 2024, 21:15:49 ip
Vastaus #18

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jos paineilmaa ei ole, niin syöttää  muovinarua tulpanreiästä.
Sitten vaan pyörittää männän sopivaan kohtaan, niin venttiilit pysyy paikoillaan.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.