Tiukassa ovat ehjät takalokasuojat vanhempaan japanilaiseen. Yksi kappale löytyy Euroopasta käytettynä, vajaalla satasella posteineen. Suomessa on myynnissä yksi, mutta sekin on lyhennetty sahalla muutaman sentin. Kiinnioleva on sahattu takapulkan alareunaan, takakatteen alapuolella ei ole mitään. Ei näytä hyvältä museoikäisessä pyörässä. Tässä pyörässä ei ollut endurotankoa eikä madallettua penkkiä, osittain siksi ostin. Suurimmassa osassa alkaa nykyään olla sellainen superbiketanko, joka on kiinnitetty poraamalla neljä isoa reikää yläkolmioon, ja penkki on madallettu. Näin 52vee nuorena Hondan useimpien vanhojen katupyörien ajoasenton minulle vakiona juuri hyvä. Nykyään jos löytää 80-90 luvun katuhondan missä on A. vakiotanko B. vakiosatula C. ehjä takalokasuoja, niin se on jackpot, seitsemäs ihme.