se kupumutteri on lukitusmutteri ja se toinen on säädön mutteri eli ensin avataan lukitusmutteri ja sitten säädön mutteri, teroriassa koneen käydessä sitten jousi kuormitteinen kiristin hakee paikkansa johon säädön mutteri kierretään ja sitten lukitusmutteri kiinni, käytäntö mistä en anna mitään takuita on osoittanut että yleensä kone käy kuitenkin niin epätasasesti että käydessä säätö ei onnistu vaikka alkuperäinen ohje niin onkin, eli kun vena koppa on irti niin kone kierretään semmoseen asentoon että löysät on kiristimen puolella, sitten molemmat mutut auki ja mahdollisesti sormella auttaen kiristin pinkeeks ja sitten säädön mutteri kiinni ja sitten säädön mutterista kiinni pitäen kupumtteri lukitukseksi kiinni, näine tein omassa kz hondassa joskus 80 luvulla ja hyvin toimi 50 - 90 tkm lukemat, nykyisin on saamani tiedon mukaan ko pyörä museorekisterissä