Yksinkertastettuna AS3:set ilman läppäventtiilejä ja RD =reed valve.
Tuossa se moottorin ero on. Tietysti kone on saatettu ajan mittaan vaihtaa, mutta noin. RD tuli vissiin -74....vai tuliko -73 lopulla ensin sellainen, jossa oli erikoinen (hieno) tankkikuviointi. Mulla oli 74-75 vaihteessa tehty kokosininen, jossa kapea raita tankissa ja sellaisia taisivat olla pienin muutoksin loppuun asti. Kulki 135....jolla pääsi ohi kylän nopeimmasta AS3:sta, joka meni 140kmh. Saman ikäinen GT-Suzuki kulki pikkuisen kovempaa.
RD kesti hyvin ilman vaurioita. Yhdet männät vaihdoin, mutta silloinkaan ei porattu. 6tkm oli tullessa ja kympin taisin siihen ajaa lisää ennen autokorttia.
Se kaverin AS3 söi mäntiä, mutta toimii-eitoimi-mallinen öljypumppu ilmeisesti oli syy. Kyllästyi ja vaihtoi GT-Sutkiin.