Kirjoittaja Aihe: Ei tainnut tämä 1954 ”Startuppi” lyödä läpi…  (Luettu 1415 kertaa)

Lokakuu 15, 2024, 07:20:51 ap
Luettu 1415 kertaa

Petri Makkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pärinää on onneksi edelleenkin.

Lokakuu 15, 2024, 07:31:38 ap
Vastaus #1

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Tästä tulikin mielee,kun Kyröskoskelle olivat aikoinaan perustamassa MP kerhoa suunnittelivat aluksi nimeksi Kyröskosken Pärinäpojat nimeä mutta luopuivat lyhenteen vuoksi.

En nyt sattuneista syistä kirjoita sitä lyhennettä tähän ettei taas olla vaarassa lopettaa foorumia ;D
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Lokakuu 15, 2024, 09:29:47 ap
Vastaus #2

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Joo, nimihän sittemmin todettiin ei-sukupuolineutraaliksi, ja muutettiin muotoon Kyröskosken Päristelijät.

En ollut perustavassa kokouksessa, mutta mun Honda oli :)
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Lokakuu 21, 2024, 15:53:47 ip
Vastaus #3

Timo Salonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro,

Viljakkala-Kyröskoski akselin pelinavausta jatkaen. Toisin kuin mainitut fiktiiviset seurat on autourheilupuolella oikeasti  rekisteröity AKK:n jäsenseura Vitikan Urheiluautoillijat. Lyhennetunnuksen saatte päätellä itse.

Lokakuu 21, 2024, 23:05:00 ip
Vastaus #4

Markku Paavilainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kun kerta tälläinen keskustelu on avattu, niin voinen kertoa että tänne meidän seudulle oli jossain vaiheessa kanssa mopokerho suunnitteilla. Hollolan Mopoilijat olisi kai myös jotenkin lyhennettävissä.

Lokakuu 22, 2024, 08:12:53 ap
Vastaus #5

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Viljakkala-Kyröskoski akselin pelinavausta jatkaen. Toisin kuin mainitut fiktiiviset seurat on autourheilupuolella oikeasti  rekisteröity AKK:n jäsenseura Vitikan Urheiluautoillijat. Lyhennetunnuksen saatte päätellä itse.

Nooh, ei hyvää tarinaa pidä pilata liialla totuudessa pysymisellä :)

Kerho oli/on ihan todellinen, joskaan ei rekisteröity. Pärinäpojat oli ”työnimi” kokouskutsussa:

Kerhon nimeksi vakiintui jossain vaiheessa MC Dementos, leikkimielinen viittaus perustajapiirin korkeahkoon ikään. Monet heistä ovatkin jo päristelemässä siellä, missä keli on aina toiveiden mukainen, eikä nokipiikeistä ole vaivaa.

Oman pyöräni osallistumisesta perustavaan kokoukseen en ole 100% varma, edellisen omistajan kertomukseen oli luottaminen. Kuvassa mun Honda, silloinen omistaja ja kerhon perustajajäsen Erkki T siinä vieressä. Paikkana Mannanmäen näkötornin ympäristö.

Kuvat lainattu MC Dementos Historiikista.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2024, 08:16:52 ap kirjoittanut Kari Sillanpää »
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”