Kirjoittaja Aihe: Weteraani rallin ilmoittautuminen.  (Luettu 3192 kertaa)

Toukokuu 26, 2016, 16:22:18 ip
Luettu 3192 kertaa

veli-pekka pakkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
HUOMIO:Ralliin ilmoittaudutaan ensin joko minun tai Aaltosen Lassen sähköpostiin tai kirjallisesti kerholla tiistaisin.(EI LÄÄKÄRIN KÄSIALALLA)Tarvittavat tiedot näkee vmpk etusivulta oikea yläkulma.Ne tiedot kerhon vastaaville niin niputetaan ilmoittautumiset ja laitetaan kaikki kerralla niin helpotetaan järjestäjien työtä.Niillä on kiirus rakentaa maggaran paisto paikkaa.T:Kerhosihteeri Veli-Pekka Pakkala 0452638500    velungi@luukku.com

Heinäkuu 21, 2016, 16:25:19 ip
Vastaus #1

veli-pekka pakkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 :)Hei vaan kaikki kahvankääntäjät ja muut kerholaiset sekä kaikki moottori-mörrit!Täsmennetään tuota weteraaniralli ilmoottautumista.1:ilmoittaudut itse sähköpostilla tai 2:toimitat minulle kerhokirjeen mukana tulleen ilmoittautumislomakkeen täytettynä niin hoidan ne sitte nipussa eteenpäin.Osoitteeni ja yhteystiedot ovat kirjeessä tai tuot kerholle tai soitat minulle niin täytän kupongin puolestasi.3:ilmoittaudut portilla viimetingassa ja lisäät järjestäjien ahdinkoa ja kiirusta.Mutta sitä vartenhan ne on siinnä portilla :D :DLähdetään kerholta perjantaina letkassa ajelemaan harjua kohti ja koitetaan saada isoimmat tavarat Lipposen asunto autoon.ennakko ilmoittautuneille tulee tekstari infoa asiasta.JA!!!!ILMOITA MINULLE JOS HALUAT PUNKKAPAIKAN!!!!RAJALLINEN MÄÄRÄ!!!!!!!    T:Kerhosihteeri V-P Pakkala P.S jos jollakin hinku lähteä ilman pyörää niin huolto-auton kuskin paikka autoineen(tarvittaessa) olis kenties tarjolla.