Kirjoittaja Aihe: Koneratsastajien yhteystietojen päivitys  (Luettu 4276 kertaa)

Tammikuu 08, 2017, 21:33:16 ip
Luettu 4276 kertaa

veli-pekka pakkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 8)Ruvettiin Kimingin Ilkan kanssa käymään lävitse vmpk nimi luetteloa ja puhelin numeroita.Vain vajaa 4 tuntia listattiin kuka mistäkin puuttuu tai on liikaa.noin 80!!!!! nimeä ja numeroa tarvitsee tarkastuksen ja päivityksen.Kohta saattaa kerhosedät udella tietojasi.ELI:Ilmoittaisitko minulle tietojasi seuraavissa tapauksissa:,et ole enää kerholainen mutta saat kerhoviestejä ETKÄ HALUA niitä enää,Olet  Koneratsastaja sekä VMPK:oon jäsen etkä ole saanut joko kerhokirjeitä tai tekstiviestejä tai numerosi on vaihtunut eli et saa ehkä viestejä.Myöskin jos asutte muualla späin suomea ja tunnette edelleen kuuluvanne Koneratsastajiin tai muuten vaan haluatte kuulua Koneratsastajiin niin se tarvitsee oikaista VMPK;oon jäsentietoihin.Sellaista tuskin tapahtuu että kukaan haluaa pois kerhostamme :D :D :D ;DNäin ollen emme pahuuttamme emmekä ilkeyttämme ole unohtaneet tiedottaa tapahtumista-meillä vaan on katkosta tiedoissa..Sen takia meillä on kerhokirje.tekstiviestit ja vmpk palsta että jos joku edes osuis.Todella tärkeää on muutokset ilmoittaa jos haluaa tietoa.Terveisin kerhosihteeri Veli-Pekka Pakkala 0452638500 velungi@luukku.com P.S.Kysyä pitää jos epäselvyyttä ja tietoa eteenpäin sille kaverille joka mököttää kun ei saannut rompepäiväviestiä....
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2017, 20:38:58 ip kirjoittanut veli-pekka pakkala »