Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen entisöintini: KTM Jupiter 1962 skootteri  (Luettu 24386 kertaa)

Marraskuu 03, 2023, 13:26:16 ip
Vastaus #60

kimmo.k.junttila@gmail.co

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro!
Hienot merkit mielestäni. Ite tarveisin ton de luxe-merkin. Alan metsästään vasenta kahvaa noilta foorumeilta. Mulla mopo jo kulkee, mutten vielä katsastanut kun talvi pääsi yllättämään. Haussa myös lukko etupaneeliin. Mitenkäs sen räjäytyskuvan kanssa? Voisin tarvita.
Kimmo

Marraskuu 03, 2023, 16:22:47 ip
Vastaus #61

Mika Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro! Hienoa kuulla että siellä mopo jo pärisee.
Mä olen itseasiassa parhaillaan luomassa 3D-mallia "DE LUXE" logosta ja teen siitä sellaisen että käy suoraan originelli-reikiin. Voin laittaa postissa niitä vaikka useamman kappaleen mikäli tarvitset. Maalatahan ne pitää, mutta onpahan jotain edes.
Jos tahdot seurata projektiani, niin teen Instagramiin storyihin päivityksiä aina kun jotain tapahtuu https://www.instagram.com/kepperisgarage/ ja sitten pidemmät jaksot youtubeen https://www.youtube.com/watch?v=7sEgdo0mJUw&list=PLm_hoXOeF3iSLQDG8ff1PkYExUaxTO05S

Laitan yksityisviestiä osavihkosesta!

Marraskuu 09, 2023, 10:13:42 ap
Vastaus #62

Mika Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuli pullautettua "DE LUXE" merkit tulostimesta ulos, pistän kuvan liitteeksi. Alin on alkuperäinen ja loput 3D-tulostettuja. Jos joku tarvitsee tälläisiä, voin tulostaa ja pistää postiin kuluja vastaan.

Marraskuu 09, 2023, 10:29:20 ap
Vastaus #63

erkki kuparinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kawasaki A 1 R
     Onko nämä tulosteet metallista vai guttabergasta ??

Marraskuu 09, 2023, 11:22:03 ap
Vastaus #64

Mika Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Helmikuu 23, 2024, 11:30:20 ap
Vastaus #65

Mika Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nonni, projekti etenee taas omalla painollaan! Runko on kasassa, takahaarukka reiätön, tyyppikilpi uusittu ja sen sellaista. Jos kiinnostaapi enempi, ni tsekatkaapa juutubesta https://www.youtube.com/@KepperisGarage/videos
Tällä hetkellä työn alla on vanteiden entraus.

Helmikuu 23, 2024, 12:16:16 ip
Vastaus #66

Mika Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tässä vielä muutama kuva. Kasattu runko ja DIY vanteen pyöritin, jossa radio-ohjattavan auton rengas pyörittää vannetta  ;D

Heinäkuu 27, 2024, 13:00:16 ip
Vastaus #67

kimmo.k.junttila@gmail.co

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro taas!

Mitä luulet, tuleeko sulle tarvetta tulostaa Jupiter-merkkiä? Jos tulee, niin tulosta mullekin pari. Korvaan kyllä. Mulla kesä takana ajelua, tankannu oon kahesti👍

Elokuu 08, 2024, 09:15:42 ap
Vastaus #68

Mika Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro taas!

Mitä luulet, tuleeko sulle tarvetta tulostaa Jupiter-merkkiä? Jos tulee, niin tulosta mullekin pari. Korvaan kyllä. Mulla kesä takana ajelua, tankannu oon kahesti👍

Moro! Mulla on kesä takana pakettiautosta->asuntoauto projektia niin ei oo ehtiny skootteria yhtään rapsuttelemaan.
Mä oon tekemässä Jupiter-merkkejä kyllä, alottelinki sitä jo mutta jäi sitten vaiheeseen. Tulostan tottakai samalla sullekin, ilmoittelen heti kun pääsen siihen vaiheeseen 👍