Mitähän tarkoittaa "rälläkkä laulanut"? Jos männee kierrepäästä lyhentämmään, niin ituiks männee koko homma. Pinnoissa mankelikierre, sitä ei voi jatkaa pakan kanssa. Jos pittää lyhentää, on tehtävä uus koukkupää ja siihen niitattava sieni. Ugh...
Muistelen taas nusu-aikoja, vähän niiko pahhaa unta... olikohan niin, että mallin eri kehitysversioissa oli erilaiset navat; Standart-Max puolinavat, Spezial-Max täysnavat ja Super-Max vielä isommat täysnavat? Vois tuo ero olla just sen verran että olisivat sen välimallin pinnat? Tuo mitä toinen Markku sano, on syytä ensin tsekata, ennenko reklamoi, voiskos olla että pittää laittaa neljän yli eikä kolmen yli? Tosin nuo vanteen poraukset on sellaset, ettei oikein voi laittaa väärin, lähtö on vahvasti suunnattu, jos oikein muistan. Onhan siulla varmasti ne oikeen ja vasemman puolen toisiinsa nähen oikein? Kun katsoo napaa, reiät oikealla ja vasemmalla puolella ovat puoli reikää eri linjassa, ja pitää loogisesti mennä vanteeseen samassa järjestyksessä! Siis mikä on enemmän oikeella, menee myös vanteessa seuraavaan reikään.
- muistel jv omia pinnaamisen harjoittelemisiaan vuoskymmenten takaa -
PS. Olitkin mitannu pinnat; eli oiskos just tuo miun ensimmäinen arvio, että sattunu Superiin Spezialin satsi? Uskosin, että Motzke virheensä korjaa, mutta aina se harmittaa kun ois tekemisen vimma päällä ja pittää oottaa.