Se on kesä,pian juhannuskin taas,vois tätäkin aihetta elvyttää parempuen puutteessa,meinaan yhä vaan vähänlaisesti päivityksiä jo aloitetuista,kunnostelujuttuja saati uusia projekteja vs mitä muutamakin vuosi sitten...siis ainakin mun mielestä ,ehkeipä muiden?Eikä tuo kuvienkaan muokkailun ongelma oikein vakuuttanut syyksi koska pakkoko kuvia yleensäkkään heti laittaa..ja jos minäkin tumpelo onnistunut niin taatusti muutkin.
Mun kuvaongelmat pidempäänkin kameran syytä,vanha kaput ja känny putos kivikkoon,lasi rikki eli senpituinen ja tästä nykyisestä tarviisi ensin tietty uusia ajureita ym sovellusta siirtelyyn..äääh..mutta eipä tässä kummempaa kun taskubiljardia ja housujen nostelua saatu aikaiseksikaan monestakin syystä..täytyy ryhdistäytyä ja saada siirtopuolikin sitten toimimaan jos jotain näytettävää ja tämmöisen jotain kiinnostaa mutta kuitenkin.
Vielä on kesää jäljellä !
Enempi "mikähän tämä on "kuvien tunnistelua ja osto myyntiilmoittelua jotka lipsahtaneet väärään osioon tai pienellä haulla itse selvitettävää peruskauraa mutta piikkipuoli tuntuu jostain syystä pieniä elpymisen merkkejä totaalisesta nollatilasta

Sehän positiivista,niitä ainakin löytyy joka toisesta torpasta maalta tai suvusta tai joku vanha mopo luulisin jos vaan elvyttäjiä ja intoa.
Josko jopa olisi tallessakin jollain yhä oma bensanhajuinen ensirakkautensa jossain ulkorakennuksessa tai...jämät heinikossa rojektiksi.
Senverta tänään sain aikaiseksi että teetin tuohon Riga minimopoon vihreää maalia maaliliikkeessä mallin mukaan tilkan jolla paikkailla runkoa ja valkoista onkin jo,sitä meneekin enempi kun tankki maalattava kokonaan.
Kilpiin ja museoon sekin!
Gt:n Higspeedit jos vihdoin saisi värkättyä ja kylille kuin museoauton katsastus eli nivelten rasvailua ja etujarrun herkistely,turhan äkäinen oikea etujarru.