Taas olis Sassi tarkastelussa. Paikallaan nytten läpätön viiskymppi josta luvattu 5,5hp. Vetää ihan ok, ainoo vaan että kytkin varsinkin kylmänä luistaa aika ikävästi.
Mitä öljyjä ootte noissa käyttäneet, SAE 80 ollu vissiin alunperin? Nyt sisässä jotkut 10w40 joiden pitäis toimia märkä kytkimen kanssa. Jossain oli, että kytkimen pitäis vakiona pitää 4,3hp, nyt ehkä puolet siitä ja silti luistaa. Kytkinlevyissä on vielä hyvin pintaa, mutta liekkö kytkinjouset voineet kuoleutua, kun ovat vanhat?
Sen tuon pytyn vaatiman 17mm kaasarin tuohon varmaan hommaan, olis varmaan syytä tilata samalla jäykemmät kytkinjouset? Nyt paikalla 14mm porattu binggi
2dl noissa vissiin pitäis olla öljyä. Jotkut sanoo että sillä pitäis tulla siihen kytkimenluukun alareunaan, mutta itellä ei ainakaan tullu lähellekään. Jostain tarkistus propuista joku maininnut, mutta ei kai siellä ole muita kun ne kaks tyhjennys roppua, kytkinkopan ja vaihteiston pohjissa. Tuossa kolmivaihtesessa käsivaihde koneessa tulee öljyä myös sinne magneeton koppaan, mutta sillä tuskin juuri merkitystä öljyn määrään?